هالیوود اجرایی به جیب $1.7 میلیون در COVID-19 بودجه امداد: فدرال

به تازگی رییس هالیوود اجرایی بازداشت شده است و اتهام تقلب برای استفاده از $1.7 میلیون در COVID-19 امداد وام او

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

به تازگی رییس هالیوود اجرایی بازداشت شده است و اتهام تقلب برای استفاده از $1.7 میلیون در COVID-19 امداد وام او دریافت هزینه های شخصی از جمله بدهی کارت اعتباری و پرداخت های خودرو دادستان فدرال ادعا جمعه.

ویلیام Sadleir 66 ساله رئیس سابق و رئیس اجرایی از Aviron تصاویر با اتهام تقلب سیم, بانک, تقلب اظهارات نادرست به یک موسسه مالی و اظهارات نادرست به انجمن کسب و کار کوچک با توجه به باراک اوباما در منطقه مرکزی کالیفرنیا.

دادستان ادعا Sadleir زمینه برای بیش از $1.7 میلیون در ماه رجب وام از چک Protection Program (PPP) تحت پوشش پرداخت کارکنان خود را. به جای هالیوود اجرایی صرف بیشتر از این پول برای پرداخت بدهی های شخصی خود.

"این فیلم با تهیه کننده گفته شده یک سری از نادرست به بانک و اداره کسب و کار کوچک به طور غیر قانونی امن پول مالیات دهندگان که او پس از آن استفاده می شود به صندوق نزدیک به خالی کردن حساب بانکی شخصی," ایالات متحده وکیل نیک هانا گفت: در آزادی مطبوعات اعلام اتهامات عنوان شده علیه. "چک حفاظت از برنامه اجرا شده برای کمک به کسب و کارهای کوچک شناور ماندن در طول بحران مالی و ما در سریع عمل می کنند در مقابل کسانی که سوء استفاده از این برنامه شخصی خود را به دست آورید."

Sadleir بازداشت می آید با توجه جداگانه کیفری شکایت دادستان فدرال در نیویورک که ادعا اجرایی نیز درگیر در طرح های جعلی مربوط به سرمایه گذاری در Aviron تصاویر و نهادهای وابسته به آن. ایالات متحده آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار همچنین اعلام کرد که طرح دعوی در دادگاه مدنی مربوط به نیویورک پرونده جنایی.

در شکایت کیفری unsealed در جمعه کالیفرنیا دادستان ادعا Sadleir ارائه سه برنامه به جی پی مورگان چیس برای $1.7 میلیون وام های تحت PPP به نمایندگی از Aviron اشخاص. وام ثبت شد با "false نمایندگی" است که آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پوشش دادن حقوق کارمندان و عملیات روزانه خود شرکت.

"در واقع Sadleir در نظر گرفته شده برای استفاده از حداقل برخی از وجوه شخصی و دیگر هزینه های ممنوع و بلافاصله پس از دریافت وجوه مقدار قابل توجهی منحرف شد به Sadleir حساب های شخصی و استفاده از هزینه های شخصی," شکایت مدعی.

دادستان دولت است که هالیوود اجرایی به سرعت انتقال بیش از نیمی از پول خود را به حساب شخصی خود و شروع به استفاده از بودجه برای پرداخت 80.000 $در بدهی کارت اعتباری و $40,000 وام خودرو در میان سایر هزینه ها.

در مارس 29, دولت فدرال تصویب Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) قانون به منظور ارائه کمک اضطراری مالی به آمریکایی ها و کسب و کارهای کوچک مبتلا به اثرات اقتصادی مداوم بیماری همه گیر. در بسته محرک تا $349 میلیارد دلار تعیین شده بود برای بخشایش وام برای کسب و کارهای کوچک. در آوریل 20, کنگره مجاز اضافی $300 میلیارد برای PPP بودجه—برنامه ای است که اجازه می دهد تا سازمان برای دریافت وام با بلوغ از دو سال و پایین-نرخ بهره.

وام باید مورد استفاده قرار گیرد برای حقوق و دستمزد هزینه های بهره در اجاره و یا سایر هزینه های کسب و کار و آب و برق.

"این کمک های مالی طراحی شده بودند به تاسیسات به کسب و کار در تلاش برای شناور ماندن در طول زمان بحران" FBI دستیار مدیر مسئول پل Delacourt در بیانیه ای گفت. "اف بی آی متعهد به حفظ یکپارچگی PPP و پاسخگو کسانی که تقلب سیستم در هزینه مالیات دهندگان آمریکایی."

Sadleir یک فیلم شناخته شده اجرایی تاسیس Aviron تصاویر 2015. توزیع و کسب امپراتوری به کار کرده است در بسیاری از فیلم های سینمایی در طول سال از جمله من تمام آمریکا و خصوصی جنگ.

در 2019, Aviron بود ضربه با طرح دعوی در دادگاه ادعا بی مناسبتی در ساختار شرکت. کت و شلوار مجبور Sadleir به استعفا از نقش خود به عنوان مدیر عامل از Aviron تصاویر, یک شرکت تابعه از Aviron گروه در ماه ژانویه است.

.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن