هنگ کنگ مقامات محکوم کردن ما در پاسخ به قانون تامین

بالا هنگ کنگ مقامات به شدت به انتقاد رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به شهر خاص

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

بالا هنگ کنگ مقامات به شدت به انتقاد رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به شهر خاص آن وضعیت در حالی که این شهر آخرین, انگلیسی, فرماندار می گوید پکن حرکت می تواند منجر به یک جنگ سرد جدید.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به هنگ کنگ از آن وضعیت ویژه ای در پاسخ به پکن تصمیم به اعمال جدید امنیت ملی قانون در کشور است "قابل قبول نیست" تحت استانداردهای بین المللی هنگ کنگ pro-پکن عدالت دبیر ترزا چنگ به خبرنگاران گفت: در روز شنبه.

"گفته شده است که ما در حال تبدیل شدن به" یک کشور و دو نظام " و ما استقلال گفت:" چنگ. "است که کاملا نادرست و اشتباه است. ما یک کشور و ... بنابراین تا آنجا که به امنیت ملی مربوط می شود که در هر کشور دیگری در جهان این است که یک ماده ای است که متعلق به مقامات مرکزی."

چنگ گفت که پکن در دور زدن از هنگ کنگ داخلی سیستم قانونی برای تحمیل قانون تامین, است که با هدف مجازات خیانت فتنه تروریسم و دخالت خارجی نه سازش قلمرو استقلال به عنوان مقامات آمریکایی ادعا کرد.

ادامه مطلب: هنگ کنگ از ساکنان ترک, اگر آنها می

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ما پاسخ خواهد "تحت تاثیر قرار دهد طیف گسترده ای از موافقت نامه های ما با هنگ کنگ" از جمله منطقه ویژه تجاری ،

تجارت barbs بیش از وضعیت ویژه

گروه های حقوق ناودان جدید چینی قانون برای هنگ کنگ نه تنها برای آن روش از گذشت بلکه به دلیل آن است که دیده می شود به عنوان اجازه می دهد به سرزمین اصلی چین برای پیشبرد هدف مخالفت در درون شهر و سرکوب تظاهرات ضد دولتی که متزلزل خاک در طول سال گذشته.

این حرکت را نیز لرزاند سرمایه گذاران خارجی که از ترس از دست دادن امتیازات است که اجازه هنگ کنگ به رشد به عنوان یک مالی جهانی hub.

هنگ کنگ وزیر امنیت جان لی همچنین با انتقاد از ما پاسخ گفت که قانون جدید در خط با هنگ کنگ مینی قانون اساسی, قانون اساسی و این که او مخالف از ما "استفاده از هر گونه اقدامات برای سرکوب و یا ارعاب مقامات SAR [منطقه ویژه اداری]."

مردم روزانه یک حزب کمونیست چین اصلی رسانه ها نیز فرار یک تحریریه در پنج شنبه, تماس با ما حرکت برای پایان دادن به برخی از امتیازات تجاری به هنگ کنگ "محکوم به شکست" و "ناخالص دخالت" در چین امور داخلی.

ادامه مطلب: : هنگ کنگ, چین انتقاد شدید 'بی معنی' US و UK حرکت

Patten انتقاد شدید پکن

در ضمن آخرین, انگلیسی, فرماندار هنگ کنگ, Chris Patten گفت: رئیس جمهور چین است که خطر یک جنگ سرد جدید با چین "thuggish" سرکوب در این سرزمین است.

این قانون می تواند باعث خروج از هر دو نفر و سرمایه — یک اثر است که می تواند هنگ کنگ از دست دادن موقعیت خود به عنوان یک مالی جهانی hub گفت: Patten که در خدمت به عنوان فرماندار از سال 1992 تا 1997 زمانی که خاک تحویل داده شد و برگشت به چین پس از بیش از 150 سال از حکومت بریتانیا.

"به چه معنی است ؟ به این معنی جدی علامت سوال نه فقط در مورد هنگ کنگ آینده به عنوان یک جامعه آزاد بلکه در مورد هنگ کنگ توانایی ادامه به عنوان احتمالا برتر مالی بین المللی hub در آسیا" Patten گفت: در مصاحبه با رادیو فردا. "بسیاری از مردم سعی خواهد کرد به ترک هنگ کنگ است."

او اضافه کرد که غرب باید ترویج قویتر پاسخ به چین اقدامات و گفت که غرب بوده است و حتی بیشتر ساده و بی تکلف با شی جین پینگ چین از آن تا به حال با فروپاشی شوروی سابق و روسیه است.

"آنچه یازدهم نشان داده است تا کنون است که مگر اینکه شما در ایستادن به قلدر آنها در قلدری, شما," او گفت:.

"ما از مرحله ای که بدون تمایل یکی دیگر از جنگ سرد ما را مجبور به واکنش نشان می دهند به این واقعیت یازدهم به نظر می رسد می خواهید یک خود را به نظر می رسد می خواهید می شود قادر به قلدری راه خود را به هر آنچه که او فکر می کند که چین می خواهد."

چین گذشت هنگ کنگ امنیت ملی قانون پس از سفت مخالفت عمومی scuppered تلاش قبلی توسط این سرزمین مقننه به تصویب چنین قانونی در سال 2003.

پکن را حل و فصل ظاهر شده اند سخت توسط ماه از تظاهرات ضد دولتی در هنگ کنگ است که اغلب منجر به درگیری های خشونت آمیز بین پلیس و عمدتا جوان شدند.

lc/روپیه (AP, Reuters AFP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب