کریستی چراغ Lavazza درایو در جشنواره فیلم

کریستی® خوشحال است به حمایت از Lavazza درایو در جشنواره شرکت میزبانی ICFF ارائه شده توسط IC پس انداز و چانه Ra

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

کریستی® خوشحال است به حمایت از Lavazza درایو در جشنواره شرکت میزبانی ICFF ارائه شده توسط IC پس انداز و چانه Radio/TV وقوع جولای 20-31 در تورنتو انتاریو محل. فیلم را برانگیخت می توانید لذت بردن از یک انتخاب سرپرستی از فیلم از کشورها سخت ترین ضربه COVID-19 در امن و اجتماعی فاصله محیط زیست است.

راه اندازی در سال 2012 ICFF (به ایتالیایی معاصر جشنواره فیلم) بزرگترین ایتالیایی در جشنواره فیلم خارج از ایتالیا, جشن هنر و فرهنگ ایتالیا با نزدیک به 50 ، 000 شرکت کنندگان سالانه است. با توجه به COVID-19 ICFF تصمیم گرفت به درایو در جشنواره یک ابتکار بین المللی به مردم را هم با سالانه جشنواره به تعویق افتاد تا نوامبر سال 2020 است.

این Lavazza درایو در جشنواره ارائه خواهد شد درایو در نمایش فیلم از کشورها از جمله فرانسه و چین و روسیه و ایالات متحده است. بخشی از فروش بلیط را به طور مستقیم به صلیب سرخ کانادا برای حمایت از COVID-19 دانست.

"تمایل به گرد هم آوردن افراد از طریق جشن هنر و فرهنگ است که در DNA ما به خصوص در زمانی که جهان به آن نیاز دارد بیشتر است. برای ما وجود دارد این است که هیچ راه بهتری برای انجام این کار از طریق سینما و بهترین راه برای تماشای یک فیلم با کیفیت بالا کریستی پروژکتور. ما خیلی خوشحال به ادامه ما دیرینه همکاری با کریستی که یکی از حامیان بزرگ این ICFF برای سال های بسیاری از ما به دنبال به جلو برای موفقیت یک درایو در جشنواره فیلم فجر!" گفت: ICFF از بنیانگذاران و مدیر هنری کریستیانو د Florentiis.

فیلم نشان داده خواهد شد با استفاده از دو کریستی D4K40-RGB خالص لیزر پروژکتور که به نمایش گذاشتن فیلم در غنی و پر جنب و جوش, رنگ, ارائه مهمان یک حق بیمه فیلم-رفتن تجربه عظیم 60-پا 30 پا سفارشی ساخته شده, در بیرون صفحه نمایش.

"این کریستی ماموریت برای ایجاد بهترین تجربیات به اشتراک گذاشته شده و ما در حال هیجان زده می شود قادر به پشتیبانی از درایو در جشنواره و ICFF و مردم را هم دوباره با خیال راحت می گوید:" کارمن رابرت ارشد, مدیر روابط عمومی جهانی کریستی. "ما غرور خودمان را در ارائه مهمانان بهترین فیلم تجربه ممکن است با ما, تکنولوژی پروجکشن و ما هیجان زده برای یک بار دیگر نور از یک صفحه نمایش بزرگ برای مخاطبان به لذت بردن است."

کریستی همکاران با جشنواره های فیلم در سراسر جهان از جمله جشنواره بین المللی فیلم تورنتو یک شریک رسمی از ICFF را برانگیخت جشنواره به بهترین شکل ممکن تجربه سینمایی.

اطلاعات بیشتر در مورد Lavazza درایو در جشنواره و خرید بلیط در دسترس است در icff.ca.

"کریستی" یک علامت تجاری از Christie Digital Systems USA, Inc., ثبت شده در ایالات متحده آمریکا و برخی کشورهای دیگر است.
"DLP" یک علامت تجاری از Texas Instruments.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب