هنگ کنگ و توکیو در میان جهان, گران ترین شهرستانها برای شرح

شش صفحه 10 گران ترین شهرستانها برای شرح در آسیا هستند. هنگ کنگ ادعا کرد که این عنوان برای دومین سال در یک ردیف

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

شش صفحه 10 گران ترین شهرستانها برای شرح در آسیا هستند. هنگ کنگ ادعا کرد که این عنوان برای دومین سال در یک ردیف با وجود اینکه مسئولیت ماه از تظاهرات. عشق آباد و توکیو گرد سه.

شش شهرستانها آسیایی بودند در میان 10 گران ترین برای شرح در مرسر 26 سالانه هزینه زندگی نظرسنجی. هنگ کنگ بود به نام گران ترین شهر در جهان برای سال دوم در حال اجرا به طور عمده با توجه به بالا بودن قیمت مسکن.

بررسی اقدامات هزینه از 200 مورد در 209 شهرستانها. این آیتم ها شامل مسکن, حمل و نقل, مواد غذایی, لباس, لوازم خانگی و سرگرمی.

دوم پرهزينه ترين شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان است که دچار تورم و هزینه های بالا از واردات کالا و مواد اولیه. سوم در لیست پایتخت ژاپن, Tokyo.

بیشتر بخوانید: اروپا از دست می دهد 'گرانترین شهر دنیا' تاج آسیا

سنگاپور و نیویورک قرار داده شد در پنجم و ششم نقاط. سه سوئیس شهر زوریخ برن و ژنو شد رتبه چهارم هشتم و نهم بود. چین شانگهای و پکن شد به عنوان رتبه هفتم و 10th, گران ترین شهرها آمده است.

این بررسی نشان داد این شهرستان گران ترین در آفریقا به إنجامينا (15) در چاد یک رتبه پیش از سان فرانسیسکو. لاگوس پایتخت نیجریه آمد 17th, فقط یک نقطه جلوتر از پایتخت بریتانیا در لندن.

تل آویو شد گران ترین شهر خاور میانه در 12 توسط دبی در 23. با توجه به بررسی حداقل شهرستانها گران شد, تونس و ویندهوک.

مرسر لیست طراحی شده است برای کمک به شرکت ها برای کار کردن چه مقدار از آنها باید پرداخت خود را در خارج از کشور کارکنان. بررسی آهنگ های هزینه زندگی برای شرح. در این سال رتبه بندی تقویت روند که آسیایی و آفریقایی شهرستانها در حال تبدیل شدن به گران تر برای خارجی ها.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن