Sontiq™ میزبان وبینار رایگان پرداختن به تاثیر از سرقت هویت در نیروی کار امروز

Sontiq, رهبر, در , هوشمند, هویت, امنیت, امروز, اعلام, زنده رایگان 15 دقیقه وبینار در یکشنبه, جولای 15هفتم برای

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

Sontiq, رهبر, در , هوشمند, هویت, امنیت, امروز, اعلام, زنده رایگان 15 دقیقه وبینار در یکشنبه, جولای 15هفتم برای هر کسی که علاقه مند در درک چگونه برای کمک به حفاظت از نیروی کار خود را از سرقت هویت همراه با آشکار نگاهی به تحقیقات اولیه در اطراف چگونه سازمان های در حال احداث خود مزایای کارکنان.

Sontiq است که میزبانی این جلسه زنده به درخشش نور در بهره وری مشکلات است که بسیاری از سازمان ها در برخورد با حق در حال حاضر و به همین دلیل آن را در زمان مناسب به اطمینان حاصل شود شما در حال حفاظت از هویت شما مسئول هستید.

زنده وبینار شرکت کنندگان دریافت خواهد کرد دسترسی منحصر به فرد به یافته های کلیدی از Sontiq 3rd گزارش سالانه بررسی بیش از 100 کارمند نفع کارگزاران در سراسر ایالات متحده ببینید که چگونه سازمان خود را پشته در.
 
در مورد Sontiq
Sontiq یک هوشمند امنیت هویت شرکت پشتیبانی کسب و کار و مصرف کنندگان با برنده جایزه محصولات ساخته شده برای محافظت از آنچه اهمیت ترین. Sontiq را مارک EZShield و IdentityForce ارائه طیف گسترده ای از هویت نظارت بر مرمت و پاسخ محصولات و خدمات است که توانمند سازی مشتریان به کمتر آسیب پذیر به مالی و عاطفی عواقب ناشی از سرقت هویت و cybercrimes. Sontiq یک شرکت نمونه کارها از فتیله گروه. اطلاعات بیشتر در www.sontiq.com و یا درگیر شدن با ما در Twitter, Facebook, LinkedInو یا یوتیوب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن