چگونه coronavirus مؤثر است کودکان محروم در هند

بسیار زیاد بهداشتی و اجتماعی و اقتصادی بحران آورده COVID-19 همه گیر را نامتناسب آمار کودکان محروم در هند. آنها

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

بسیار زیاد بهداشتی و اجتماعی و اقتصادی بحران آورده COVID-19 همه گیر را نامتناسب آمار کودکان محروم در هند. آنها می تواند منجر به افزایش فقر و کودکان کار و ازدواج.

این یک بعد از ظهر داغ و 17 ساله Nankesh مشغول است rummaging تکه در یک بار شلوغ bylanes از جنوب دهلی Nizamuddin منطقه است. قبل از coronavirus گیر این بخش از پایتخت هند شاهد تعداد زیادی از مردم رفت و آمد روزانه از ایستگاه راه آهن در این نزدیکی هست. آنها با آنها بطری های پلاستیکی و مواد غذایی فراغ Nankesh منبع امرار معاش.

"Ragpicking در اینجا هرگز دشوار است. من تا به حال هیچ پول در طول مستند. بقا هرگز این دشوار است," او می گوید.

یتیم در سن جوانی و زندگی در خیابان ها پس از Nankesh می داند چه بقا به معنی. "کروناویروس است برای غنی برای ما نیست. فقیر را به کار می کنند. من هیچ خانواده, بنابراین من باید چیزی برای نگرانی در مورد. من فقط می خواهم برای به دست آوردن دستمزد روزانه من," او می گوید او به عنوان ادامه کار بدون ماسک صورت.

ادامه مطلب: کودکان کار بین coronavirus و مشکلات اقتصادی

Nankesh یکی از میلیون ها نفر از کودکانی که در خیابان در هند. آنها در میان اکثر محافظت نشده در کشور به عنوان آنها نمی توان آن را به ملی آمار. بسیاری از همین حالا باید یک قانونی وجود و یا اسناد و مدارک است که حق آنها برای دسترسی به خدمات اساسی.

آنها اغلب تلقی به عنوان "نامرئی" کودکان با وجود بسیاری از آنها در حال حاضر در ترافیک سیگنال های مکان های عبادت و زیر پلها.

بسیار آسیب پذیر

"کودکان خیابانی بودند آسیب پذیر ترین در طول مستند. اگر شما نگاه کنید به طبیعت خود امرار معاش آنها وابسته به گدایی سکه و یا کمک به خانواده خود را با کار می کنند. همه چیز را تحت تاثیر قرار شده است COVID وضعیت" سانجی گوپتا مدیر دوران کودکی افزایش از طریق آموزش و عمل (CHETNA) یک سازمان غیر دولتی است که با این نسخهها کار با کودکان کار و خیابان در دهلی نو و کشورهای همسایه گفت: DW.

گوپتا می گوید آن را یک چالش برای ارتباط با کودکان به عنوان جنبش محدود بود حتی برای سازمان های غیر دولتی. محل بسیاری از این کودکان نمی تواند تعیین می شود به دلیل عدم ارتباط است. "این همه خوبی. آنها در حال توسعه مشکلات سلامتی مختلف. بسیاری از آنها در بر داشت در شرایط unhygienic با ترشح در چشم خود و موم در گوش خود را. آنها تا به حال خورده شدن نیمی از معمول خود را رژیم غذایی روزانه" گوپتا گفت.

ادامه مطلب: زنان پاکستانی به دام افتاده بین coronavirus و خشونت خانگی

برخی از کودکان ادعا کرد که آنها تبعیض در توزیع مواد غذایی درایوهای به دلیل ظاهر خود را.

"دولت سریع در انتشار امداد مکانیسم اما مسائل طبقه و کلاس در هند که همچنین شایع در خیابان ها و در محله های فقیرنشین را نمی توان یک شبه از بین برود" گوپتا گفت. "در برخی از موارد اگر وجود دارد یک صف برای توزیع مواد غذایی این کودکان خواسته شد برای ایستادن در پایان. به دلیل لباس های ورقه های سبز رنگ و بوی مردم از ترس که آنها خواهد قرارداد این ویروس از کودکان است."

گسترش آگاهی در مورد ویروس ها و تضمین فیزیکی فاصله بود یکی دیگر از چالش است.

"حداقل 60 نفر زندگی می کنند در این اتاق. در حالی که جهان بود صحبت کردن در مورد اجتماعی فاصله ما تا به حال هیچ انتخاب است. ما خواب نزدیک به یکدیگر" 16 ساله Sangeeta که زندگی در یک پناهگاه شب در دهلی نو گفت.

کودکان به طور نامتناسبی آمار

با توجه به یونیسف گزارش COVID-19 تهدیدی برای آینده 600 میلیون کودک در جنوب آسیا است. در حالی که 240 میلیون کودک در حال حاضر زندگی می کنند در "چند بعدی" فقر و بحران را فشار اضافی 120 میلیون کودک از منطقه را به فقر است. این گزارش همچنین گفت که هند را به حساب بخش عمده ای از مرگ و میر کودکان در سن پنج و تحت.

"قبل از بحران تخمین زده شد که حدود 155 میلیون کودک در هند زیر خط فقر چند بعدی است که تقریبا معادل کل جمعیت روسیه" Soledad Herrero, رئیس حفاظت از کودکان یونیسف در هند گفت: DW. "چه آغاز شده به عنوان یک اضطراری برای بهداشت عمومی تبدیل شده است به یک بحران چند بعدی است که منجر به یک بیماری همه گیر از سوء تغذیه از فقر و خشونت و همچنین مسائل مربوط به سلامت روان."

ادامه مطلب: ترین هند-پرجمعیت دولت reinstates COVID-19 مستند

حقوق کودک و شما (گریه) NGO برجسته که بین 2005-06 و 2017-18 هند چند بعدی فقر شاخص بهبود یافته از 0.283 به 0.123 اما این بیماری همه گیر در حال حاضر تهدید به لغو بسیاری از این پیشرفت از آنجا که شده است وجود دارد تاثیر منفی بر تقریبا تمام شاخص های اجتماعی و اقتصادی.

"با مستند چندین خدمات اساسی برای کودکان از جمله پايش رشد تکمیلی, تغذیه, ایمن سازی سلامت جنسی و باروری, خدمات, آموزش و پرورش و کودک حفاظت سیستم های مختل شد" گفت: Puja Marwaha سر از گریه. "این کودکان آسیب دیده در زندگی چند بعدی فقر به طور نامتناسبی از آنجایی که آنها تا حد زیادی وابسته به این خدمات برای تحقق حقوق خود و حقوق."

پس از همه گیر آمار هند نیز شاهد آن بدترین بحران مهاجرت پس از استقلال. به عنوان کارگران مهاجر در بازگشت به خانه متحده و روستاها در کشور شاهد صحنه های بی نظیر از کودکان مهاجر کارگران تحمل فشار از آن است. بسیاری از مرگ و میر کودکان گزارش شده در سراسر کشور به عنوان یک نتیجه از طولانی و ناامن سفر.

"مهم است به رسمیت شناختن است که کودکان می شود و سهم بالایی از مهاجران در هند. اگر شما نگاهی به آمار و اطلاعات و حتی منسوخ شده شما را ببینید که 1 از 5 مهاجران در واقع کودکان" Herrero گفت.

ادامه مطلب: Coronavirus: یک راه جدید برای زندگی در هند سالمندان

کودکان که در حال حاضر در یک وضعیت مخاطره آمیز را تحت سطوح بالایی از تروما و استرس به دلیل اینکه بی خانمان یک شبه.

"در این مهاجرت سفر بسیاری از کودکان بدون همراه و یا از هم جدا شوند. ما تا به حال شواهد حدیثی که بیهار شروع به ثبت نام برخی از مهاجرت تعداد آنها شناسایی در آغاز که 5 درصد از این مهاجران می تواند کودکان را در حال حرکت به تنهایی" Herrero گفت.

این استرس در کودکان در طول سال های شکل گیری می تواند تاثیر خود در عزت نفس و توانایی تصمیم گیری مادام العمر گفت: Marwaha.

تهدید از کودکان کار و ازدواج

ترس وجود دارد که COVID-19 تاثیر هندوستان در جنگ مقابل کودکان کار و ازدواج.

پس این مستند آغاز شد Childline هند یک خط تلفن برای کودکان مضطرب دریافت کرده است بیش از 5,500 تماس مرتبط با کودک ازدواج. شماره حساب برای نزدیک به 35% از مجموع مداخلات توسط Childline در طول دوره.

"با این تعداد بالا از فقر و از دست دادن شغل و تنگنای اقتصادی آن است که بسیار روشن است که خانواده ها در حال رفتن به توسل به منفی مکانیسم های مقابله ای" Herrero گفت. "دو بسیار منفی بزرگ مکانیسم های مقابله ای که آسیب پذیر ترین خانواده ها هستند و به احتمال بسیار زیاد به رفت و آمد مکرر به کودک کار و کودک ازدواج است."

کارشناسان بر این باورند که بسیاری از بخش ها در حال حاضر خواهد شد از جان گذشته برای کار و کاهش هزینه ها. این شرایط منجر به افزایش کودکان کار. از دست دادن درآمد برای بزرگسالان و مرگ از مراقبان نیز نیروی بیشتر کودکان را به کار می کنند.

"افزایش در خانواده-سطح فقر همراه با بسته شدن مدارس نیز ممکن است منجر به افزایش ازدواج دختران به عنوان آنها اغلب به عنوان بدهی" Marwaha گفت.

ادامه مطلب: هند HIV و بيماران مبتلا به سل رنج می برند عواقب ناشی از بیماری همه گیر کوروناویروس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن