دکتر Fauci از جنگ جهانی دوم ضرب و شتم مالاریا در آمریکا و تاسیس CDC

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جنگ علیه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری افزایش است. اخیر مدیریت ایمیل

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جنگ علیه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری افزایش است. اخیر مدیریت ایمیل متهم CDC از "تضعیف رئیس جمهور." تهمت و تحقیر علائم چشمگیر برای شکستن این به طور گسترده ای مورد احترام سازمان است. به طور سنتی حزب جمهوری خواه و دموکرات رئیس جمهور به طور یکسان رفتار کرده CDC به عنوان یک بی طرف انجام gooding آژانس نه سیاسی پینیاتا—چه بیل کلینتون به نام "اولین خط دفاعی در برابر بیماری آسیب و ناتوانی است."

جای تعجب این مهم آژانس بود تاسیس به عنوان بخشی از برخی از بالا به پایین ریاست جمهوری ابتکار. به جای دکتر جوزف Mountin—کمی شناخته شده آمریکایی پزشکی پیامبر که نمی مراقبت در مورد پزشکی سود—تحت فشار قرار دادند و تحت فشار قرار دادند برای متقاعد کردن شهروندان خود را که تنها یک سازمان ملی برسد و بین المللی اعتبار علمی می تواند هماهنگی لازم فدرال و دولت تلاش مورد نیاز برای نگه داشتن آمریکایی ها سالم است.

در سال 1946 Mountin تاسیس CDC—امروز مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری—برای تغییر امریکا از واکنش دارو یا درمان به طب پیشگیری و یا پرورش بهداشت عمومی. او یک 1940s-داستان مربوط Coca-Cola, مالاریا و جنگ جهانی دوم را عظیم بسیج. آن را نیز بی انتها آمریکایی داستان در مورد دستکاری ارضاء فوری و بلند مدت سرمایه گذاری فدرالیسم و ناسیونالیسم علوم پزشکی با بهداشت عمومی و ثروتمندترین آمریکایی ها دسترسی به بهترین پزشکان با هر آمریکایی تمایل برای مراقبت با کیفیت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب