عضو گروه پوسی رایوت بازداشت در روسیه افراط گرایی پروب: گزارش

روسی فعال پیوتر Verzilov نیز دستگیر شده و به عنوان بخشی از پلیس ضد افراطی بررسی است. این عضو گروه پوسی رایوت ق

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

روسی فعال پیوتر Verzilov نیز دستگیر شده و به عنوان بخشی از پلیس ضد افراطی بررسی است. این عضو گروه پوسی رایوت قبلا در زندان به مدت 15 روز بیش از یک اعتراض شیرین کاری در سال 2018 جام جهانی.

منتقد کرملین پیوتر Verzilov برجسته عضو گروه پوسی رایوت اعتراض گروهی است که برگزار می شود با پلیس ضد افراط گرایی بخش دولت خبرگزاری Tass گزارش روز شنبه.

یک منبع به نقل از اینترفاکس روسیه آژانس خبری گفت: Verzilov آورده بود قبل از محققان به شهادت در یک پرونده جنایی مربوط تندرو مطالب ارسال شده در شبکه های اجتماعی.

ادامه مطلب: مسموم Pussy Riot فعال: کرملین بود با ارسال یک علامت هشدار دهنده'

این Mediazona سایت که Verzilov تاسیس همراه با دیگر Pussy Riot عضو گزارش شده است که او شده بود کشف و ضبط و در آپارتمان خود در پایتخت روسیه در روز یکشنبه صبح توسط مردانی که خراب شد ،

او نیست شنیده شده پس از انتشار گفت.

2018 شیرین کاری او را مشهور ساخته

فعال در سراسر جهان به دست آورد توجه رسانه ها در سال 2018 زمانی که او و سه نفر دیگر از اعضای پوسی رایوت اعضای یورش برده و روی زمین در طول جام جهانی فوتبال نهایی در مسکو در اعتراض به خشونت پلیس.

آنها در خدمت 15 روز در زندان برای شیرین کاری.

در سپتامبر همان سال Verzilov بیمار در مسکو از آنچه او گفته بود یک مشکوک به مسمومیت. او سپس پرواز به آلمان برای درمان.

در حالی که برلین پزشکان هیچ اثری از سم در سیستم آنها گفت: مسمومیت شد, محتمل ترین توضیح برای علائم خود را که شامل از دست دادن بینایی و گمگشتگی.

nm/mm (AP اینترفاکس)

اشتراک دویچه وله خبرنامه:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب