چگونه کشمیر است که به دام افتاده توسط یک قاتل بزرگراه'

در سرینگر-Jammu ملی بزرگراه اتصال دره کشمیر به جهان خارج است که یکی از خائنانه ترین جاده ها در جنوب آسیا است.

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

در سرینگر-Jammu ملی بزرگراه اتصال دره کشمیر به جهان خارج است که یکی از خائنانه ترین جاده ها در جنوب آسیا است. در سال 2019 بیشتر مردم در بزرگراه ها از در کشمیر منطقه ای جنگ است.

این ضرب وشتم آغاز شده و حدود نیمه شب. این whimpers شدت به جیغ به عنوان سنگ شروع به غلت پایین دامنه کوه به سمت کامیون.

Ishtiaq ونی در زمان خود کارت هویت و زیپ آن را ایمن در جیب خود. "اگر من بمیرم حداقل خانواده من می تواند شناسایی بدن من," او گفت:. ونی و دو مسافر دیگر را از کامیون آنها تا به حال شده است برای پیدا کردن جایی برای پنهان کردن از سنگ در حال سقوط.

چند صد متر پایین جاده که جایی برای مخفی شدن در تاریکی. ونی گفت: آن را سخت به بگویید که اگر آن را ویران اتوبوس ایستاده و یا یک پناهگاه حیوانات. به زودی ده ها تن از مردم درهم به فضای کوچک در حال اجرا برای زندگی خود را به عنوان سنگ و تخته سنگ سقوط در آنها در زمین سیاه و سفید از پایین کوه.

ادامه مطلب: COVID-19 بحران افزایش کشمیر مستند

لحظاتی بعد صدای راک فوق العاده به فلز را شکست و به دنبال آن دردناک جیغ زدن یک مرد که تکرار در سراسر دره. "این ترسناک است. صدا هنوز هم حلقه در گوش من. ما می دانستیم که برخی از روح فقیر خرد شده بود به مرگ سقوط سنگ. مردان و زنان و کودکان همه گریه کرد. ما فکر کردیم که ما بعد" ونی گفت.

نیم ساعت بعد کسی تایید کرد که یک راننده کامیون خواب در کابین چند صد متر دور از ضربه شده بود توسط یک تخته سنگ بزرگ است که تا به حال نورد بر روی جاده از بالا و در کوه.

خرد غواص بوده و مرگ دوم در همان نقطه در عرض 12 ساعت در سرینگر-Jammu ملی — بزرگراه تنها به طور کامل عملیاتی جاده اتصال جنگ زده دره کشمیر به بقیه جهان.

Accidents on the 270-kilometer (160-mile)-long highway cause hundreds of deaths every year

تصادفات در 270 کیلومتری (160 مایل)-طولانی بزرگراه مرگ صدها نفر در هر سال

غیرمنتظره

تصادفات در 270 کیلومتری (160 مایل)-طولانی بزرگراه مرگ صدها نفر در هر سال اغلب بیش از آن ناشی از درگیری های مسلحانه در منطقه است.

در سال 2019 به عنوان مثال خشونت در دره کشمیر کشته شدن 366 نفر در حالی که تصادفات در بزرگراه ادعا کرد حداقل 447 زندگی می کند. "وجود دارد حداقل 252 مرگ و میر در داخل و اطراف یودهمپور در کمربند شمال از جاده و 195 در کمربند جنوب Rambhan" گفت: لیاقت احمد ترافیک رسمی مشغول به کار در دره کشمیر.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

در حالی که مقامات ویژگی های فرکانس بالا از تصادفات جاده ای به کوهستانی است که مستعد به لغزش و سقوط سنگ, بسیاری از دره باور وجود دارد بیشتر به این مشکل است.

نزدیک به جایی که ونی و مسافران همکار مصرف شد پناه Imtiaz احمد کشمیری راننده مسدود شده است از حرکت رو به جلو توسط ارتش محلی پرسنل. مقامات دستور داد که رانندگان به حرکت وسایل نقلیه خود را به یک طرف راه را برای یک کاروان از کامیون.

به زودی یک مسابقه فریاد شکست عصبانی بین رانندگان و پلیس.

"شما رفتار ما مثل شهروندان درجه دوم. ما رشته شده اند در اینجا برای 24 ساعت اما شما [امنیتی] ما پیشی و حرکت رو به جلو اگر چه ما شده اند در انتظار در اینجا بسیار طولانی" یک سرخوردگی راننده فریاد زد.

Experts believe Kashmir valley's absolute dependence on the route has led to the region's geographic isolation

کارشناسان بر این باورند دره کشمیر را از وابستگی مطلق در مسیر رهبری به این منطقه جغرافیایی انزوا

هزاران نفر از وسایل نقلیه نظامی استفاده بیش از حد بر دوش کشش از بزرگراه هر روز اغلب ایجاد تراکم به عنوان نظامی جنبش اولویت بندی بیش از پولیس ترافیک وابسته به وسايط نقلیه است که اغلب متوقف برای ساعت. در زمان نظامی به طور کامل بسته شده جاده ها برای پولیس ترافیک.

ادامه مطلب: چگونه در آسیا نقشه رسمی ترویج و تبلیغ

مرگبار تاسیسات

در مارس سال گذشته پس از یک حمله مرگبار در هند نیروهای شبه نظامی است که در آن 44 پرسنل امنیتی کشته شدند دولت هند ممنوع پولیس ترافیک در بزرگراه به صورت دو روز در هر هفته به منظور تسهیل "عبور امن" از کاروان های نظامی. این تصمیم همچنین خفه کردن لوازم ضروری به دره است که وابسته به بزرگراه برای همه نیازهای خود را.

"بزرگراه از طریق کاهش بسیاری از مناطق که در آن کوه برگزار شد با خاک سست. این کوه نیز در حال لعنتی برای راه گسترش اهداف است. پولیس ترافیک و صدها کامیون های سنگین ارتش عبور از این منطقه روزانه. وجود استرس در جاده ها فراتر از ظرفیت خود را و آن را می شود در معرض ابتلا به حوادث" گفت: Naveed Peerzada یک مهندس عمران از منطقه است.

"همچنین تخریب محیط زیست در کل کشش. چشمه ها خشک شده اند در کل منطقه است," او اضافه شده است.

Authorities attribute the high frequency of road accidents to the mountainous terrain that is prone to landslides and falling rocks

مقامات ویژگی های فرکانس بالا از تصادفات جاده ای به کوهستانی است که مستعد به لغزش و سقوط سنگ

کارشناسان همچنین بر این باورند دره کشمیر را از وابستگی مطلق در مسیر رهبری به این منطقه جغرافیایی انزوا. جاده است که اغلب بسته به علت شرایط بد آب و هوایی در فصل زمستان مشکل این است که تشدید بارش برف شدید.

"این جاده ساخته شده است که کشمیر محوطه گفت:" Gowhar Bhat یک محقق در AJK ارتباط جمعی مرکز تحقیقات در دهلی نو. "همه چیز تنظیم شده است و تحرک است کنترل می شود. دولت هند را مسدود کرده است تمام مسیرهای کشمیر با جهان بیرونی و حتی دستگیره از این جاده با آنها است. دولت تصمیم می گیرد که می تواند سفر و هنگامی که" Bhat اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن