کروناویروس در سوئد: نگران خارجی تماس آن واریز شده

سوئد را ترک کرده است ساکنان را برای خودشان تصمیم بگیرند که چگونه به رفتار در COVID-19 بیماری همه گیر. که خشم ب

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

سوئد را ترک کرده است ساکنان را برای خودشان تصمیم بگیرند که چگونه به رفتار در COVID-19 بیماری همه گیر. که خشم برخی از افراد خارجی که در حال حاضر برنامه ریزی برای حرکت به دور از این کشور به عنوان به زودی به عنوان آنها می توانند.

اوا Panarese رشد در ایتالیا با یک سوئدی و تا به حال همیشه در مورد ترک ایتالیا و اقامت در سوئد. دو سال پیش او موفق به حرکت می کند.

Panarese و شوهر و فرزندان خوشبختانه حل و فصل جدید خود را به سوئد زندگی است. اما مانند بسیاری از دیگران زندگی خود بودند روبترقی با این بیماری همه گیر کوروناویروس پس از آن به اروپا گسترش یافت.

پس از بازگشت به سوئد از یک سفر کاری در ایتالیا در ماه فوریه و شوهر مریض شد. "من خیلی شوکه راه بیمارستان برخورد با آن, بدون, ماسک, چیزی, ممکن است ما به ارمغان آورده اند کرونا به بیمارستان" او می گوید. این برخوردی است که آنها تا به حال بوده است. پسر او بهبود سرعت اما شوهرش همچنان بیمار است.

برای محافظت از او را از احتمالا ابتلا به COVID-19 از او فرزندان او تصمیم به نگه داشتن آنها را در خانه. اما این مدرسه کردند. Panarese شروع فیلدینگ تهدید کننده تماس ها و نامه ها از آنها روزانه.

"آنها اهمیتی نمی دهند اگر شما در معرض خطر فرد در خانه. اگر کودک شما سالم است و سپس آنها را برای رفتن به مدرسه," او می گوید.

Eva Panarese with her husband and children in Sweden

اوا Panarese (در اینجا با شوهر و فرزندان خود) احساس می کند مانند مقامات سوئد باید به او اجازه دهید پایین

آن را غیر قانونی است به ارسال یک کودک سالم به مدرسه در سوئد در حالی که اختیار است از چپ به فرد مدیران مدارس برای تصمیم گیری که آیا یک کودک ممکن است در خانه بماند. شده اند وجود دارد گزارش های بی شمار در مطبوعات از مدارس و شوراهای محلی را تهدید پدر و مادر که نگه داشتن بچه ها خود را در خانه با جریمه تماس به خدمات اجتماعی و یا صدور عدم نمرات.

آن منجر Panarese تصمیم به حرکت به دور از رویا کشور است. "من را حفظ خواهد کرد کار من در سوئد و فقط حرکت به دانمارک — که 30 دقیقه رانندگی دور — که در آن آنها حساس هستند به خطر خانواده است."

در حالی که بسیاری از کشورها تصمیم گرفتند برای مستند اقدامات برای جلوگیری از گسترش coronavirus سوئد رفته است تا مسیر مختلف انتشار سست دستورالعمل های اجتماعی فاصله می روم و مدارس و رستوران ها و بارها باز و درخواست شهروندان به عمل مسئولانه است. سوئد استراتژی بدستآمده ستایش و محکومیت هر دو در خانه و خارج از کشور.

احساسات قوی

مانند Panarese افرادی که احساس آنها شده اند تاثیر منفی سوئد سیاست — یا که ترجیح می دهند که این کشور در زمان های مختلف رویه را شروع کرده اند جعل قصد دارد به حرکت به دور یک بار همه گیر شده است.

"پس از همه گیر را ببینید خونریزی خارجی استعدادهای" پیش بینی Emanuelle Floquet یک مدیر پروژه در این اتاق فکر کار برای تغییر مهم است که تمرکز بر تنوع فرهنگی در کسب و کار.

"بسیاری از آنها نیز از دست دادن شغل و خواهد بود حتی بیشتر در پایین لیستی از اولویت های," او می گوید: "راه پشت سوئدی."

A woman sits outside a café where a sign reads Keep the distance

سوئد نیست موسسه یک مستند اما این موضوع راهنمایی برای رفتار در طول همه گیر

Floquet دیده است و دو گرایش در نظارت Facebook جاست گروه: افرادی که به شدت به حمایت سوئد استراتژی و افرادی که می خواهید به ترک. در نظر سنجی غیر رسمی در خصوصی Facebook گروهی 350 ساکنان خارجی نشان داد آنها در حال برنامه ریزی برای حرکت به دور بودند و یا در روند انجام این کار Floquet گفت.

اخراج کارگران ماهر

دولت انتظار دارد نرخ بیکاری به 9 درصد در سال جاری بالاترین میزان در بیش از 20 سال است که به معنی یک و نیم میلیون نفر از 6.4 میلیون نفر در سن کار در سوئد خواهد بود بیکار تا پایان سال 2020 است. در ضمن اتباع خارجی که مجوز کار باید در پیدا کردن یک کارفرمای جدید ظرف سه ماه اگر آنها از دست دادن شغل خود را با توجه به قانون در سوئد.

اما پیدا کردن کار در این مهلت ممکن است به اندازه کافی برای تضمین که یک خارجی ساکن باقی می ماند. نیجریه این متخصص — که نمی خواهم نام او منتشر شده به دلیل ترس از اقدامات تلافی جویانه — گفت: DW او به تازگی خدمت اخراج توجه با وجود گرفتن یک کار در زمان اختصاص داده شده. دلیل داده شده توسط مقامات مهاجرت بود که تا به حال نشده است آگهی های سوئدی استخدام عمومی خدمات ذکر شده بود اما در LinkedIn که در آن او در بر داشت. او در حال حاضر مطمئن نیستید که چگونه و یا حتی اینکه آیا او می تواند ترک پس از نیجریه حریم هوایی بسته است.

مدیر سوئد مهاجرت سازمان اظهار داشت: در ماه آوریل است که کارگران خارجی و پناهندگی متقاضیان است که شغل خود را از دست همچنین می تواند از دست دادن کار خود را بدون مجوز قانون جدید. دیگر کشورهای اتحادیه اروپا مانند فرانسه را به طور خودکار تمدید تمام مجوز برای شش ماه.

People sit outside a restaurant in Stockholm

زندگی باقی مانده است و نه دقیقا عادی در سوئد پس از coronavirus برتر کشور

"من نمی دانم اگر استعداد را ترک خواهد کرد چرا که از سوئد را از دست داده و coronavirus. اما ما نمی دانیم که مقامات باید به وضوح گفت که هر آنچه که اتفاق می افتد با هیچ قانون می گوید:" مت Kritteman مهاجرت متخصص با تنوع بخشیدن به پایه و اساس یک سازمان است که با این نسخهها کار برای خارجی حقوق کارگران.

انتقاد در هزینه

آن را خیلی دیر شده برای بلژیک اپیدمیولوژی Dr Nele Brusselaers که قصد دارد به حرکت به دور بعد از هشت سال در سوئد.

Brusselaers که با این نسخهها کار برای معتبر موسسه کارولینسکا شده است یکی از مهمترین و آوازی مخالفان سوئد استراتژی و نشان داده شده است وجود دارد یک هزینه بالا بودن بحرانی صدا. "من trolled و توهین چون من نگرانی در مورد ایمنی از دانش آموزان و دوستان و همکاران و خانواده خود را," او نوشت: در یک ایمیل.

او معتقد است که اعتماد که بسیاری از ساکنان خارجی در سوئد آسیب دیده است و احتمالا فراتر از تعمیر.

"هر مدرسه در سراسر جهان نگرانی در مورد ایمنی خود را با معلمان و دانش آموزان ... به جز سوئد. هر بیمارستان یا مرکز مراقبت نگرانی در مورد سلامت و ایمنی بهداشت و درمان کارگران و بیماران و ساکنان به جز سوئد. هیچ کس مسئولیت هیچ کس نمی کشد. هیچ کس به نظر می رسد به مراقبت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن