هدف مرتکب $10 میلیون و مداوم منابع برای بازسازی تلاش و پیشبرد عدالت اجتماعی

هدف (NYSE: TGT) امروز اعلام کرد که 10 میلیون دلار تعهد در علاوه بر این به مداوم منابع برای پیشبرد عدالت اجتماع

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

هدف (NYSE: TGT) امروز اعلام کرد که 10 میلیون دلار تعهد در علاوه بر این به مداوم منابع برای پیشبرد عدالت اجتماعی و حمایت از بازسازی و بهبود تلاش در جوامع محلی.

"هدف می ایستد با خانواده ها و جوامع و اعضای تیم. ما به عنوان یک نقطه عطف در مینیاپولیس و در سراسر کشور ما در حال گوش دادن به تیم ما مهمان و جوامع متعهد به استفاده از اندازه و مقیاس و منابع برای کمک به بهبود و ایجاد تغییر پایدار" گفت: Brian کرنلرئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت هدف.

تلاش های اولیه عبارتند از:

  • یک 10 میلیون دلار سرمایه گذاری از هدف و هدف بنیاد برای حمایت از شریک دیرینه مانند ملی شهری لیگ به رهبری آمریکا فروم علاوه بر اضافه کردن شرکای جدید در مینیاپولیس-سنت پل و در سراسر کشور است.
  • 10 ، 000 ساعت از طرفدار بونو خدمات مشاوره ای به صورت سیاه و سفید - و مردم-از-رنگ-متعلق به کسب و کارهای کوچک در شهرهای دوقلو کمک به بازسازی تلاش.
  • در ادامه به ارائه ملزومات مانند فرمول نوزاد, پوشک, پزشکی و بیشتر به جوامع بیشترین نیاز.
  • هدف دایره این شرکت در برنامه های وفاداری ارائه خواهد شد مهمانان این گزینه به طور مستقیم هدف قرار دادن بودجه های محلی و سازمان های غیر انتفاعی و شامل سازمان حمایت از عدالت اجتماعی است.

"ما در آفریقا رهبری آمریکا فروم تا به حال یک مدت طولانی و با همکاری هدف ما از آغاز به کار" گفت: Marcus اونزمدیر اجرایی آفریقایی رهبری فروم – شهرهای دوقلو. "در این لحظه بحرانی در شهرهای دوقلو و جوامع در سراسر کشور قدردانی می کنیم همبستگی هدف نشان داده شده است برای کمک به بازسازی و همچنین به عنوان بخشی از سیستم های لازم تغییرات جلوتر از ما."

در مینیاپولیس-سنت پل منطقه هدف بنیاد ادامه همکاری با محلی و سازمان های غیر انتفاعی پرداختن سیستمیک و موانع ساختاری مواجه جوامع از رنگ. بنیاد تمرکز شامل سرمایه گذاری در - و مردم-از-رنگ-متعلق به کسب و کار و کارآفرینان همراه با تلاش برای ترویج عدالت در حوزه مسکن دارایی-ساختمان و توسعه نیروی کار.

در علاوه بر این به امروز به روز رسانی, هدف تاسیس شده داخلی نیروی کار متشکل از رهبران ارشد از سراسر شرکت. این نیروی کار شریک خواهد شد با هدف اعضای تیم مهمان و اعضای جامعه به نمودار این شرکت در مسیر رو به جلو و تعیین آن در مراحل بعدی.

در مورد هدف
مینیاپولیس مبتنی بر هدف شرکت (NYSE: TGT) در خدمت مهمانان در حدود 1,900 فروشگاه ها و در Target.com. پس از سال 1946 هدف قرار داده است 5% از سود خود را به جوامع که امروز برابر است با میلیون ها دلار در هفته است. برای آخرین ذخیره تعداد و یا برای اطلاعات بیشتر Target.com/Pressroom. برای یک behind-the-scenes look at هدف بازدید Target.com/abullseyeview و یا به دنبال @TargetNews در توییتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن