بی اعتبار و شم " علم " ستاره ویروسی Coronavirus مستند 'Plandemic'

میلیون ها نفر از آمریکایی ها شده اند در معرض "Plandemic," 22 دقیقه تئوری توطئه مستند در مورد کوروناویروس که مت

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

میلیون ها نفر از آمریکایی ها شده اند در معرض "Plandemic," 22 دقیقه تئوری توطئه مستند در مورد کوروناویروس که متصلب تا میلیون ها نفر از نمایش ها در Facebook و YouTube قبل از آن ممنوع اعلام شد از هر دو سایت.

در این ویدئو بحث دانشمند دکتر جودی Mikovits نزدیک کاردانی ضد واکسن فعالان بافت استادانه درست شده داستان وی از سوی مامورین دولت توطئه برای ایجاد coronavirus با Anthony Fauci به عنوان یک نوع مرگبار puppetmaster در پشت آن است. در طول راه او ادعا می کند که ماسک "فعال" این ویروس که او در زندان بود به عنوان بخشی از یک پوشش ،

"Plandemic" در حال حاضر تبدیل به یک موفقیت بزرگ برای خود, خالق عصر جدید تولید کننده Mikki ویلیس.

این ویدئو را تایید کرده است بازیگر Kirstie Allie محبوب جنوب کمدین دارن شوالیه و MMA ستاره Tito Ortiz و الکس رید. هشتگ #Plandemic شد روند موضوع در توییتر به مردم ستایش تصویری—یا شکایت از دوستان و بستگان خود شده بودند فریب خورده توسط آن است. به عنوان روز پنج Mikovits کتاب کوبیدن Fauci, طاعون فسادبود #1 کتاب در آمازون پرفروش نمودار.

اما کارشناسان می گویند این اتهامات Mikovits میسازد در مصاحبه با ویلیس نمی ایستادگی کردن به کوچکترین موشکافی.

"او اساسا ضامندار بر روی ضد Fauci مسائل و آمد تا با این داستان است که برای تلفن های موبایل واقعا مشکوک" گفت: دکتر دیوید Gorski یک فولاد انکولوژیست که وبلاگ در مورد پزشکی با دروغ و دوبله شده است Mikovits یک "COVID-19" grifter.

که متوقف نشده "Plandemic" از تبدیل شدن به یک رسانه های اجتماعی, آمار, آغوش QAnon پردازان توطئه ضد واکسن و گروه های مختلف محافظه کار در ایران ، نسخه از "Plandemic" در میان برترین های رسانه های اجتماعی نتایج جستجو برای عباراتی مانند "Fauci" و "COVID-19" در روز چهارشنبه و پنج شنبه با سه نسخه از ویدئو درگیر با بیش از 8.4 میلیون بار در Facebook به تنهایی با توجه به رسانه های اجتماعی تجزیه و تحلیل ترافیک سایت BuzzSumo.

یوتیوب ممنوع فیلم در روز چهارشنبه گفت: در بیانیه ای که روزانه هیولایی که آن را نقض سایت قوانین در COVID-19. روز پنج شنبه در Facebook به دنبال کت و شلوار و ممنوع "Plandemic" بیش از Mikovits ادعا می کنند که ماسک به نحوی گسترش ویروس.

"نشان می دهد که پوشیدن ماسک می تواند شما را بیمار می تواند منجر به قریب الوقوع آسیب برساند بنابراین ما در حال از بین بردن این ویدئو" یک Facebook سخنگو در بیانیه ای گفت.

Mikovits و ویلیس نمی پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

اولیه دقیقه از "Plandemic" اختصاص داده شده به تقویت Mikovits علمی واجد fides تماس او را "یکی از مهمترین و انجام شده دانشمندان از نسل او." اما مقاله ای که "Plandemic" ادعا می کند سمان Mikovits اعتبار—یک "فیلم مقاله" در علم—در واقع بود و به شدت مورد مناقشه مطالعه بود که در نهایت پس گرفت توسط مجله.

"هر زمان که شما می شنوید Mikovits ذکر شد او را به عنوان یک دانشمند بزرگ و یا یکی از امیدوار کننده ترین دانشمندان از نسل" Gorski گفت: روزانه وحش. "خوب است که یک بیت از یک اغراق است."

"این مقاله که " Plandemic ادعای سمان Mikovits شهرت در واقع بود و به شدت مورد مناقشه مطالعه بود که در نهایت پس گرفت توسط مجله."

در سال 2009 Mikovits این مدیر پژوهشی در نوادا Whittemore پترسون موسسه مغز و اعصاب-بیماری سیستم ایمنی—کار او را برداشت تا پس از روی لئامت دادن bartending در یک باشگاه قایق بادبانی—چاپ مقاله در علم این ادعا که سندرم خستگی مزمن ناشی از این ویروس پسگرد XMRV. این ادعا در ابتدا به ارائه امیدوارم که برای افراد مبتلا به سندرم خستگی مزمن, علت یا علل آن هنوز ناشناخته است.

اما تحقیقات به سرعت از هم پاشید و علم کردهاند مقاله در سال 2011. دانشمندان اکنون بر این باورند Mikovits قرار یافته بودند فقط نتایج حاصل از آلودگی در آزمایشگاه.

"آنچه که او فکر او پیدا کرده بود در واقع آلودگی نمونه," دکتر گفت: ایوان اورانسکی از بنیانگذاران علوم و تحقيقات وبلاگ جمع شدن سازمان دیده بان. "او در بر داشت که وجود یک ویروس در حال حاضر در نمونه های گرفته شده از موش های مبتلا به این بیماری, اما آن را فقط اتفاق افتاده است که این ویروس وجود دارد. آیا این اثبات هر چیزی."

به جای قبول جمع شدن Mikovits شروع به تصویر کشیدن شکست از تحقیقات خود را به عنوان اثبات این که استقرار پزشکی مشغول بود در توطئه علیه او.

"اگر شما نگاه کنید در مسیر این نوع از مسیر که ما را دیده اند در جمع شدن هنگامی که کسی تلاش می کند به تلنگر اسکریپت" اورانسکی گفت. "'این نیست که تحقیقات من ناقص بود و که من آن را در این تئوری توطئه دوباره.'"

"او را به پیوستن به با همه این نظریه پردازان توطئه و شرکت در انجمن های آنلاین مختلف و فقط با کاشت این بذر شک و تردید در مورد ایمنی واکسن است."

پس از آن, اما, Mikovits تا به حال یک مشکل بزرگتر: جنایی شارژ.

در "Plandemic," او در نوامبر سال 2011 در بازداشت به تصویر کشیده است به عنوان مجازات از قدرت که می شود برای پیگیری به طور بالقوه محکم تحقیق در مورد ویروس ها. آن را همراه با فیلم از یک تیم SWAT با یورش به یک خانه که به عنوان فیلم از Mikovits بازداشت. اما فیلم اخبار شرکت است که در واقع شات این فیلم را محکوم کرده "Plandemic" گفت: این تصویری است که در واقع از یک نامربوط سوات حمله.

"چه آنها را به اتهام شما؟" ویلیس می پرسد در این ویدئو.

"هیچ چیز" Mikovits می گوید.

در واقع این Mikovits شد متهم با سرقت پس از نوت بوک ها و دیگر مواد ناپدید از Whittemore پترسون موسسه پس از او باقی مانده است. از اتهامات عنوان شده کاهش یافته و در نهایت پس از موسسه ثروتمند حامی متهم شد با ساخت غیر قانونی کمک های فدرال رسمی. در آن زمان دادستان شکایت کرده است که پرونده Mikovits سابق کارفرما ایجاد "شاهد مسائل است."

پس از دستگیری و جمع شدن از کاغذ Mikovits گرفته و نزدیک به ضد واکسن محافل. در حالی که او ادعا می کند در "Plandemic" که او نیست خودش در برابر واکسن Mikovits دارای co-نویسنده دو کتاب با ضد واکسن وبلاگ نویس کنت Heckenlively. جدید ترین کتاب او نیز از ویژگی های یک پیشگفتار از رابرت اف کندی جونیور پیشرو در ترویج تئوری توطئه که واکسن باعث اوتیسم.

"او برای پیوستن به با همه این نظریه پردازان توطئه و شرکت در انجمن های آنلاین مختلف و فقط با کاشت این بذر شک و تردید در مورد ایمنی واکسن گفت:" امی Pisani مدیر اجرایی pro-واکسن گروه واکسینه کردن خانواده خود را.

بعد از دستگیری و مشخصات بالا جمع شدن Mikovits آغاز شده و تا یک سال یک طرفه دشمنی با Fauci, رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و چهره های پیشرو در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت coronavirus پاسخ.

در 2014 کتاب Mikovits ادعا Fauci تهدید به بازداشت شد اگر او سعی داشت برای شرکت در یک موسسه ملی بهداشت مطالعه به اعتبار او را مطالعه کردهاند. در "Plandemic" او ادعا می کند که Fauci berated او در سال 1984 در تلاش برای سرقت تحقیقات.

"او شروع به فریاد در من و گفت:" به ما کاغذ در حال حاضر و یا شما را اخراج می شود برای نافرمانی!'" Mikovits می گوید در این ویدئو.

سازمان دیده بان انقباض را اورانسکی که به دنبال Mikovits حرفه ای برای نزدیک به یک دهه می گوید که او را ندیده است هیچ مدرک علاوه بر Mikovits خود اتهامات که او ادعا می کند در برابر Fauci درست هستند.

"ویلیس تبدیل شده برای ارسال پیشرو خانواده-مضمون فیلم در Facebook like '5 ساله ترک اپستاین مورد!'"

"وجود دارد به نظر نمی رسد به هر گونه شواهد از آنچه او در مورد او می گوید تداخل با کار او درست است" اورانسکی گفت.

در "Plandemic," Mikovits می رود یک گام بیشتر با این ادعا که coronavirus بود به نحوی پخته شده در تبانی بین ایالات متحده و دولت labs و محققان چینی. یک راوی صدای بیش از نشان می دهد Fauci بود به نحوی درگیر در این طرح است.

سلامت و خدمات انسانی سخنگوی که نشان دهنده Fauci کاهش یافته است به نظر به The Daily Beast. اما در 2018, Fauci خطاب Mikovits ادعا می کند در یک ایمیل برای رد کردن سایت Snopes انکار او اتهامات و گفت: او تا به حال هیچ مدرک از این قرار است ایمیل که در آن او را تهدید به بازداشت شده است.

"من هیچ ایده آنچه که او صحبت کردن در مورد" Fauci نوشت.

هنوز Mikovits را کینه علیه Fauci شده است در آغوش coronavirus عصر توسط طرفداران تهمت و coronavirus truthers که رد دکتر وخیم اظهارات در مورد ویروس.

"زیبایی است که یکی وجود دارد تقریبا صفر راه رد آن" Gorski گفت.

Mikovits باعث می شود دیگر عجیب و غریب ادعا می کند که به سختی گفت: پس در این مستند. او می گوید که مستند سفارشات بسته شدن سواحل باید قطع کردن مردم از "شفا میکروب" در اقیانوس.

او ادعا می کند که ایدز فعال و نمایشنامه لری کرامر به نام Fauci که "برنی Madoff علم"—نقل قول روزانه وحش می تواند پیدا کردن دیگر رکورد. پس از ستیز رابطه طول HIV بیماری Fauci و کرامر در حال حاضر دوستان است.

در یک نقطه Mikovits ادعا می کند که او "تدریس" ابولا سلول ها در یک ارتش ایالات متحده آزمایشگاه در فورت Detrick چگونه برای آلوده کردن سلول های انسانی در سال 1999 به طور موثر و گفت که او weaponized این بیماری در برابر انسان است.

"ابولا نمی تواند آلوده کردن سلول های انسان تا زمانی که ما آنها را در آزمایشگاه و تدریس آنها" Mikovits.

اگر دقیق که Mikovits تا حدی مسئول 11,300 مرگ و میر ناشی از 2014-2016 شیوع ابولا به تنهایی. اما او ادعا معنا ندارد چرا که اولین مورد ثبت شده از انسان عفونت ابولا ثبت شد 23 سال پیش در سال 1976. روزانه جانور قادر است که به منظور بررسی Mikovits مشغول به کار در آزمایشگاه.

و او باعث می شود این استدلال عجیب و غریب است که با پوشیدن یک ماسک به نوعی باعث می شود فرد بیشتر مستعد ابتلا به این ویروس.

"پوشیدن ماسک به معنای واقعی کلمه فعال خود را ویروس" Mikovits گفت. "شما در حال گرفتن بیمار از خود را فعال coronavirus عبارات."

"Plandemic" پرت کردن بسیاری از ادعاهای دروغین در آن 22 دقیقه است که آن را دشوار است برای ذخیره کردن بیننده به پیگیری از آنچه که درست است با توجه به Gorski.

"شما فقط شوت آنقدر اطلاعات غلط وجود دارد که آن را انفجار شما" Gorski گفت.

ویلیس دارای سابقه خود را که نشان می دهد او نیست دقت متعهد به دقت علمی در فیلم های خود را.

او تولید یک سری از عصر جدید, فیلم های مستند از جمله یکی از بازیگران سابق دموکرات نامزد ریاست جمهوری ماریان ویلیامسون و دیگری در مورد داروهای روانگردان. اما در یکی از آخرین مستند پروژه های "شجاع: داستان واقعی از دانیل tp guide to autism" او فرض میکند که tp guide to autism یک متوفی فیلمساز قرارداد لوسمی چرا که او به سرقت برده یک نفرین استخوان از تولیدی صنعتی مایان فولاد gravesite.

"هیچ کس تا کنون می دانم که اگر آن شی برگزار شد لعنت" یک راوی intones در یک تریلر برای فیلم است.

پس از رفتن ویروسی در سال 2015 به صورت یک ویدیو که در آن او در دفاع از پسرش برای بازی با یک عروسک ویلیس تبدیل شده برای ارسال پیشرو خانواده-مضمون فیلم در Facebook like "5 سال, ترک اپستاین مورد! (به اشتراک گذاری اگر شما مراقبت)" است که در آن ویلیس 5 ساله پسر می گوید که ثروتمند پدوفیلیا جفری اپستین به قتل رسید.

"Plandemic" شده است را محکوم کرد توسط دو نفر از پزشکان که ذکر شده در این فیلم به عنوان کارشناسان است. بیکرزفیلد کالیفرنیا مراقبت فوری پزشکان دن اریکسون و آرتین Massihi را تبدیل به ستاره در فاکس نیوز ادعا می کند که این ویروس کمتر کشنده از سرماخوردگی—داده ها است که خود را به راحتی رد.

اما حتی اریکسون و Massihi می خواهید چیزی برای انجام با "Plandemic" که به طور گسترده با استفاده از فیلم هایی از آنها را در انتقاد از اجماع علمی در coronavirus. در بیانیه ای که در Instagram, پزشکان فاصله خود را از ویروسی تصویری.

"خالق این فیلم خواسته هرگز به استفاده از ما فیلم و اریب ما مطالعه و مصاحبه به جا دستور کار خود که ما نه موافق و نه درک" آنها بنویسید. "ما علاقه مند هستند در حال ارتباط با تئوری توطئه علیه دولت فعلی است."

با وجود متعدد واقعی اشتباه در "Plandemic" و Mikovits خود پر از لکه سابقه به عنوان یک پژوهشگر این ویدئو تبدیل شده است دکتر به یک ستاره در میان coronavirus منتقدان و اعضای عمومی که فریب خورده slickly تولید فیلم.

"آن را می پردازد به یک COVID-19 توطئه نظریه پرداز" Gorski گفت. "قبل از او glommed بر روی COVID-19 او یک دوم یا سوم رشته anti-واکسن میل لنگ. و در حال حاضر نگاه کنید!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب