چگونه Coronavirus ویروس قبل از آن حملات

سلول های انسانی هستند مانند کارخانجات تولید کالا که سوخت بدن است. تا زمانی که ویروس ها—فرصت طلب رشته RNA یا DN

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

سلول های انسانی هستند مانند کارخانجات تولید کالا که سوخت بدن است. تا زمانی که ویروس ها—فرصت طلب رشته RNA یا DNA می رسند با خود خرابکارانه دستور کار است. نفوذ آنها در بدن تولید صنعت پیدا کردن ساده لوح کارگران کارخانه و آنها را متقاعد به دست کشیدن از برنامه نویسی به سفارشات جدید. اگر سیستم ایمنی بدن نمی دستگیری و خلع سلاح آنها در زمان قبل از زمانی که ویروس ممکن است در حال اجرا نشان می دهد.

SARS-CoV-2 به دست آورده است به خصوص "نابغه" شهرت وقتی که می آید به ربودن این عملیات از سلول های انسان است. آن را به خصوص آسان به قرارداد و به خصوص سخت به شکست و با تشکر یافته از دانشگاه مرکز علوم بهداشت تگزاس در سن آنتونیو, ما در حال حاضر درک بهتری از اینکه چرا و چه برای انجام بعدی. یک مطالعه جدید منتشر شده در روز جمعه در طبیعت ارتباطات نشان می دهد که چگونه رمان coronavirus است به خصوص پیچیده: این دون قیافه و راهپیمایی به عنوان یک اعتماد مسنجر برای سلول های انسان در نهایت ارائه تقلبی اطلاعات ژنتیکی است که اجازه می دهد آن را به کنترل.

خوش آمدید به سوراخ خرگوش, که در آن ما شیرجه رفتن عمیق در بزرگترین داستان. آن را برای جانور در داخل اعضا. تاریخ تا امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن