لندن و انگلستان tech نشان می دهد انعطاف پذیری به عنوان راه اندازی حرکت virus بحران

لندن و انگلستان شرکت های فن آوری همچنان به جذب سرمایه گذاری با وجود بیماری همه گیر کوروناویروسدر حالی که دیجیت

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399
  • لندن و انگلستان شرکت های فن آوری همچنان به جذب سرمایه گذاری با وجود بیماری همه گیر کوروناویروس
  • در حالی که دیجیتال با تکنولوژی جای خالی کاهش یافته است, استخدام, باقی, بالاتر از بخش های دیگر در این زمان
  • جدید بودجه مطرح شده توسط VCs تا کنون در این سال تقریبا رسیدن به مجموع مقدار مطرح شده در سال 2019

آمار و ارقام گردآوری شده توسط Tech ملت و Dealroom برای London & Partners و اقتصاد دیجیتال شورای اسلامی نشان می دهد که سرمایه گذاران همچنان به بازگشت برخی از بریتانیا امیدوار کننده ترین شرکت های فن آوری با وجود چالش های ناشی از کوروناویروس.

به عنوان انگلستان tech بخش ملاقات عملا در طول #LTWConnects حوادث این هفته, آمار و ارقام نشان می دهد بریتانیا دیجیتال شرکت های فن آوری در ادامه به جذب سرمایه گذاری هنوز هم جای خالی تبلیغات و خوشبین هستند که می توانید آنها را حرکت به بحران است.

پایتخت بریتانیا منجر به راه است و در حال حاضر تاسیس به عنوان یک انجمن جهانی رهبر لندن با شرکت های مبتنی بر بالا بردن $4bn پس از شروع ماه ژانویه بیش از پاریس استکهلم برلین و تل آویو ترکیب شده است.

Fintech غالب جمع آوری کمک های مردمی در لندن حسابداری برای 39 درصد از سال 2020 سرمایه گذاری. سرمایه گذاری شرکت های نرم افزاری مطرح شده یک پنجم از پول سرمایه گذاری شده در پنج ماه اول سال است.

در حالی که دیجیتال با تکنولوژی جای خالی کاهش یافته است, UK, tech بخش است که هنوز هم استخدام با بیش از 90 ، 000 شغل در آگهی پایان ماه آوریل دو برابر تعداد روزنه ها در حسابداری و امور مالی بخش بعدی با بیشترین خالی.

تجزیه و تحلیل بیشتر از این ارقام نشان می دهد که انگلستان را پر رونق VC tech جامعه مطرح است $5bn در بودجه جدید از ژانویه تا ژوئن 2020 تقریبا تا آنجا که $5.4 میلیارد دلار مطرح شده در طول تمام 2019.

فقط به عنوان بحران مالی 2008 و باعث کارآفرینی رونق در انگلستان که از سیلیکون میدان خوشه از آمدن رشد کرده است به یک شبکه در سراسر کشور از بیش از 35 ، 000 کسب و کار در این گزارش نشان می دهد که انگلستان فن آوری پایه های عمیق به ظهور به شدت از بحران است.

شهردار لندن, صادق خان گفت: "فن آوری جامعه در لندن و در سراسر بریتانیا افزایش یافته است به چالش های مطرح شده توسط coronavirus نشان دادن این بخش انعطاف پذیری و نوآوری است. این داده های جدید نشان می دهد قدرت صنعت و من با اعتماد به نفس باقی می ماند که در لندن موقعیت به عنوان یک انجمن جهانی hub ادامه خواهد داد همانطور که ما حرکت به سمت بهبود است."

بریتانیا موضع قدرت

انگلستان فن آوری بخش رفت و به coronavirus بحران در ماه فوریه در یک موقعیت قوی. از ژانویه تا پایان مارس انگلستان شرکت های فن آوری مطرح $5.3 میلیارد دلار تقریبا دو برابر مقدار مطرح شده توسط فرانسه ($2.8 میلیارد دلار) و جلوتر از آلمان ($2bn).

پس از یک سال سابقه برای سرمایه و بودجه در سال 2019 وجود داشته است 15 UK دور بیش از $80m در سال 2020 تا کنون 12 که مطرح شد توسط مستقر در لندن شرکت ها از جمله $500 متر توسط Revolut و $360m توسط اختاپوس انرژی است.

در ماه آوریل دولت پرده برداری از آن در آینده صندوق £250m همسان بودجه برای راه اندازی به طوری که شرکت های فن آوری است که به طور معمول از دست دادن گیری می تواند دسترسی پشتیبانی می کند. کوچک و متوسط اندازه کسب و کار با تمرکز بر تحقیق و توسعه نیز می توانید از £750 متر از کمک های مالی و وام های, حمایت از فن آوری های نوآورانه است که خار در این کشور بهبودی از این بیماری همه گیر.

Coronavirus بحران تاکید بر نقش بسیار مهم که تکنولوژی نقش در جامعه ما و اقتصاد ما - از نگه داشتن ما متصل به محل کار و دوستان و خانواده و همکاران به ما اجازه می دهد به منظور خرید و نسخه به درب خانه ما. اقدامات برای جلوگیری از گسترش ویروس باید شتاب دیجیتال تصویب و این روند انتظار می رود که به گذشته با توجه به اجتماعی فاصله گرفته است.

بیش از 12 ماه گذشته انگلستان فن آوری ساخته شده است در یک دهه رشد مداوم است که در آن بیشتر تک شاخ ایجاد شد از هر کشور دیگر. پس از سال گذشته لندن با تکنولوژی روز و هفت شرکت های بیشتری را به دست آورد 'اسب شاخدار' status - خصوصی متعلق به فن آوری کسب و کار با ارزش حداقل $1bn - مصرف انگلستان تعداد به 79 – دو عدد تک شاخ تولید شده توسط دوم-محل آلمان در 32.

لندن اضافه شده شش جدید تک شاخ به لیست خود را پس از این زمان در سال گذشته از جمله انرژی های پاک, راه اندازی, هشت پا, انرژی fintech شرکت Ebury و بابل سلامت یک healthtech شرکت که coronavirus مراقبت دستیار برنامه تسکین فشار بر 111 خدمات و آزاد کردن پزشکان به تمرکز بر روی کسانی که بیشترین نیاز در طول بیماری همه گیر.

به طور مشابه, انگلستان به 109 پتانسیل تک شاخ, شرکت, ارزش بین $250m و $800 متر نسبت به نیمی از این تعداد در آلمان (58) و فرانسه (57). در سطح شهر لندن 66 پتانسیل تک شاخ 80 درصد بیشتر از نزدیکترین رقیب پاریس (36).

انگلستان فن آوری همچنین در ادامه به جذب سرمایه گذاری در سطح جهانی. پس از 2018 انگلستان تا به حال سرمایه گذاری بیشتر از آسیا و آمریکا بیش از هر کشور دیگری در اروپا با سرمایه گذاری خارجی به طور کلی ساخت تا 67 درصد از کل سرمایه گذاری است. بریتانیا همچنین دارای یک بنیان قوی از سرمایه گذاری داخلی (38%) که پایه جذابیت خود را برای سرمایه گذاران جهانی.

جانت Coyle, مدیر عامل برای کسب و کار لندن و همکاران اظهار داشت: "قدرت از فن آوری است مهم تر از همیشه به ما پاسخ دادن به این بیماری همه گیر کوروناویروس. لندن و انگلستان به آرایه ای از فن آوری کسب و کار که در حال رانندگی تغییر و نوآوری در این زمان به چالش کشیدن و این یافته های جدید منتشر شد همزمان با لندن Tech هفته #LTWConnects نشان دادن انعطاف پذیری و قدرت از فن آوری ما اکوسیستم. همانطور که ما نسبت به آینده این مهم است که به جامعه فن آوری همچنان به درایو بیشتر فراگیر و تنوع در سراسر بخش برای اطمینان از فرصت های در دسترس برای همه است."

تکنولوژی برای همه - مردم, مکان, بخش

انگلستان فن آوری در حال حاضر در استخدام بیش از 2.93 میلیون نفر در سراسر کشور با حقوق است که به طور متوسط £10k بالاتر از بخش های دیگر.

آگهی خالی شد و در ادامه به صعود در شروع سال 2020 قبل از coronavirus و مستند در زمان عوارض خود را. حتی پس از بیش از 90,000 tech مشاغل بخش بودند که در آگهی پایان ماه آوریل است. این است که دو برابر تعداد روزنه ها در حسابداری و امور مالی بخش بعدی با بیشترین خالی.

یافته های این گزارش همچنین نشان می دهد که انگلستان - که تاسیس شده رهبری در fintech, deeptech و AI - دیدن بخش های دیگر به دست آوردن کشش از جمله healthtech, energytech و edtech.

#LTWConnects این هفته را به جامعه فن آوری با هم به بحث در مورد چگونه انگلستان با تکنولوژی مقابله با بزرگترین چالش ها و نقش مهم آن را در آینده جهان در کنار آوردن قدرت انعطاف پذیری و همکاری و رهبری را به خط مقدم.

در ماه سپتامبر در لندن Tech هفته میزبان بزرگتر سری از مجازی و فیزیکی حوادث به ادامه تقویت صدای فن و درایو رو به جلو مکالمات. وجود خواهد داشت تاکید بر مجازی سرپرستی محتوا برای فعال کردن مخاطبان بین المللی که ممکن است قادر به سفر به پیوستن به گفتگو و ارتباط با انجمن جهانی جامعه است.

مدل لباس رز, انگلستان, مدیر عامل مایکروسافت: "این اعداد منعکس کننده قدرت ذاتی از انگلستان tech بخش و تقویت اعتقاد قوی من که بریتانیا همچنان یک مقصد جذاب برای شروع و رشد موفق کسب و کار دیجیتال. بدون شک وجود دارد اقتصادی headwinds جلوتر اما با کلاس جهانی ما استعداد قوی راه اندازی اکوسیستم و به سرعت از فن آوری تصویب در انگلستان, من با اعتماد به نفس انگلستان tech بخش ظهور خواهد کرد به شدت از این بحران می شود و یک عامل کلیدی در رانندگی فراگیر رشد اقتصادی و بهبود است."

دیجیتال, منشی, Oliver Dowden: "بریتانیا tech بخش نشان داده است انعطاف پذیری در این زمان به چالش کشیدن و سطح سرمایه گذاری در این سال به تاریخ تثبیت کرده اند ما اروپا-موقعیت پیشرو. ما یک استخر وسیع استعداد در کشور های دیجیتال و فن آوری شرکت است که نقش مهمی در حمایت از جوامع در سراسر انگلستان و فراتر از آن در طول همه گیر و من آنها را تحسین خود را برای تلاش های مداوم. دولت ادامه خواهد داد به قهرمان و حمایت از این بخش به عنوان آن را هدایت این ماه آمده است که ما گام به گام تا ما coronavirus برنامه های بازیابی. ما به عقب خواهد کارآفرینان را تشویق نوآوران و کمک به کسب و کار را بیشتر از فرصت های دیجیتال و تکنولوژی جهان را فراهم می کند."

نیکولا Mendelsohn, VP EMEA Facebook: "به عنوان برجسته این گزارش بریتانیا tech بخش همچنان به رشد, تکامل و رشد در سال در سال حفاری جایگاه خود را در صحنه جهانی. با توجه به همه گیر, آن مهم است به رسمیت شناختن مناطق از فرصت ها مانند تکنولوژی و تجهیز کسب و کار در سراسر بریتانیا با ابزار و منابع برای سرعت بخشیدن به انتقال دیجیتال به طوری که آنها می توانید دوباره ظهور و بازیابی از این و در آینده رکود."

بارونس مارتا لین فاکس, بنیانگذار Doteveryone: "انعطاف پذیری و چابکی است که ذاتی به تکنولوژی راه اندازی و بنیانگذاران. نیاز به چهره و پاسخ به چالش ها چیزی است که ذاتی در هر کارآفرین و با بسیاری از شرکت های شگفت انگیز در انگلستان این نهاد فنی ما در یک موقعیت قوی برای ماه ها و سال های پیش رو است."

جرارد Grech مدیر اجرایی Tech ملت: "بسیاری از کسب و کار در حال تطبیق و نوآوری برای حمایت از مبارزه با کروناویروس نشان دادن انعطاف پذیری و ابتکار از انگلستان tech بخش. اگر چه ما شاهد بسیاری از شرکت های فن آوری بسته شدن کلید دور از, بودجه, تصویر در حال نظارت از نزدیک در فناوری کشور به خصوص در نقاط مختلف کشور که در آن دسترسی به منابع مالی ممکن است به عنوان قوی. این یافته ها امروز تایید کرد که در بریتانیا قرار گرفته است به صورت چالش های پیش رو و ترک Covid-19 در موضع قدرت است."

سوزان Ashman شریک در LocalGlobe: "راه اندازی خود را در طبیعت شکننده کسب و کار و covid-19 بحران این است که آزمایش آنها را به محدودیت. اما ما باید خوشبین است که پایه های قوی گذاشته در دهه گذشته کمک خواهد کرد که بیشتر در مرحله اولیه انگلستان شرکت های فن آوری برای خروج از این بحران قوی تر و بهتر قادر به رقابت در صحنه جهانی."

اهل Shaw, موسس, Tech لندن طرفداران و فن آوری های جهانی طرفداران: "با وجود بی سابقه ای مواجه سختی لندن تکنولوژی همچنان به رهبری راه را در اروپا و آن را تشویق به دیدن رشد عمودی مانند HealthTech, EdTech و سایبر. برای انگلستان شروع یو پی اس و اقتصادی بسته های حمایتی بسیار مهم و تعیین کننده تاسیسات, اما مورد نیاز خود را به مراتب بیشتر فوری اگر آنها برای زنده ماندن, ماه های آینده به خصوص برای کسانی که بدون سرمایه گذاران در هیئت مدیره. پایه های این بخش ممکن است اما یک نسل از کارآفرینان بدون پشتوانه درست می تواند خطر آنها را رنده دور است."

دانلود گزارش کامل اینجا کلیک کنید.

یادداشت به ویراستاران

لینک به گزارش عرشه اینجا

لینک به انگلستان داده عوام در اینجا

#LTWConnects
این هفته بخش فن آوری را در یک سری از مجازی پانل پای بخاری چت و شبکه های جلسات به عنوان بخشی از #LTWConnects که در خدمت به عنوان یک پرده بیدار کننده برای به تعویق افتاد سالانه لندن فناوری هفته - که در حال حاضر محل در ماه سپتامبر. حوادث را به جامعه فن آوری با هم برای کشف قدرت همکاری و انعطاف پذیری در حالی که نمایشگاه از داستان های الهام بخش, بهترین تمرین و آموخته از بحران است.

در ماه سپتامبر در لندن Tech هفته خواهد بود ترکیبی مجازی و فیزیکی رویداد از جمله رهبران جهانی نوآوری اجلاس AccelerateHer و HealthTech آب و هوا و نشست. مخاطبان بین المللی که ممکن است قادر به سفر هنوز دعوت برای پیوستن به گفتگو و ارتباط با انجمن جهانی جامعه است.

در مورد London & Partners
London & Partners که در لندن بین المللی تجارت, سرمایه گذاری و توسعه سازمان است. هدف ما این است که به حمایت از شهردار اولویت با ترویج لندن به عنوان بهترین شهر در جهان است که در آن به سرمایه گذاری و کار و مطالعه و بازدید. ما این کار را با ابداع راه های خلاقانه برای ترویج لندن و به تقویت شهردار, پیام, اولویت ها و مبارزات. لندن و همکاران است نه برای سود عمومی و خصوصی مشارکت بودجه توسط شهردار لندن و ما شبکه ای از شرکای تجاری. برای کسب اطلاعات بیشتر, بازدید: www.londonandpartners.com

در مورد تکنولوژی کشور
Tech ملت پیشرو scaleup شبکه برای کارآفرینان آثار به انگلستان بهترین مکان در جهان به رشد دیجیتال فن آوری کسب و کار. ماموریت آن این است برای توانمند سازی کارآفرینان تکنولوژی به رشد سریع تر از طریق دانش و اتصالات برای ساخت یک اقتصاد بریتانیا است که مناسب برای نسل بعدی. این رشد در حال اجرا برنامه های توسعه کارآفرینی دیجیتال از طریق مهارت های خود را آنلاین کسب و کار دیجیتال آکادمی از طریق آن ویزا برای طرح استثنایی استعداد و دفاع انگلستان دیجیتال بخش از طریق داده ها و کمپین های رسانه های, از جمله سالانه Tech ملت گزارش. Technation.io/report2019

در مورد Dealroom.شرکت
مستقر در شهر آمستردام Dealroom.co اختصاصی پایگاه جهانی ارائه بینش در شرکت های نوآورانه و سرمایه. Dealroom نرم افزار پایگاه داده و قرار دادی تحقیقات کمک کند به ماندن در خط مقدم نوآوری و شناسایی رشد و استراتژیک فرصت ها. در میان مشتریان خود به شرکت McKinsey & Company Boston Consulting Group, مایکروسافت, خط خطی, Deloitte, ارنست & Young سونی و دیگر جهان پیشرو سیلیکون ولی و شرکت های سرمایه گذاری و خریداری شرکت های چند ملیتی و دولت است. Dealroom داده شده است به طور گسترده برجسته توسط Financial Times, BBC, The Economist, The New York Times, واشنگتن پست, ایسنا رویترز و ده ها تن از دیگر نشریات پیشرو.

در مورد لندن تکنولوژی هفته
لندن Tech هفته متعلق به Informa Tech بنیانگذاران و لندن و همکاران و شرکت تاسیس با تکنولوژی لندن حامیان یک جشنواره از رویدادهای زندگی می کنند نمایشگاه و تجلیل از بهترین تکنولوژی جذب مخاطبان جهانی با, شبکه, اجتماعی, یادگیری, و فرصت های کسب و کار. کاوش چگونه فناوری تبدیل هر دو کسب و کار و جامعه لندن Tech هفته درایوهای مکالمات در اطراف تحول تنوع و نوآوری و فن آوری اکوسیستم یک پلت فرم به هم می آیند با تصمیم گیرندگان صنعت از رهبران کارآفرینان و اثرگذارندهها به درایو را تغییر دهید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب