DOJ قطره اتهامات علیه مایکل فلین که به دروغ FBI

آن را نمی ممکن است عفو است. اما وزارت دادگستری کاهش یافته است اتهامات علیه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابق م

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

آن را نمی ممکن است عفو است. اما وزارت دادگستری کاهش یافته است اتهامات علیه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین که التماس گناه به دروغ گفتن به اف بی آی است.

بازنشسته ارتش سرهنگ ژنرال فلین مهم شکل در جنگ علیه ترور که به مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 اجرا نظامی, اعتبار سنجی را از زندان زمان و بعد از وزارت دادگستری ارائه رستگاری در روز پنج شنبه که فلین و جور. همچنین دوم رستگاری که مغلوب ساختن پیشی جستن را فراهم کرده است عمومی که در خدمت به عنوان اولین مشاور امنیت ملی برای کمتر از یک ماه.

"دولت مصمم به موجب اصول فدرال محاکمه و بر اساس یک بررسی گسترده و دقیق با توجه به شرایطی که در ادامه تعقیب این مورد نمی خواهد در خدمت منافع عدالت" نوشته تیموتی شیا موقت آمریکا وکیل برای ناحیه کلمبیا و ارشد سابق دستیار دادستان کل ویلیام Barr.

شیا نوشت که فلین اعتراف دروغ به اف بی آی مورد نیاز بوده است "نه به سادگی نادرست اما "مادی" نادرست با توجه به موضوع تحت بررسی است." آن را شگفت آور چرخش پس از 2018 زمانی که یک قاضی فدرال گفت: به فلین در صدور حکم شنیدن "مسلما شما فروخته شده خود را از کشور خارج است."

نه فلین و نه وکیل وی سیدنی پاول بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر.

این کاهش هزینه به دنبال یک سال طولانی ناگهانی از مغلوب ساختن پیشی جستن پایه و به ویژه فاکس نیوز برای روشن شدن فلین. او طرفداران ادعا می کنند که فلین راه اندازی شد و با همان بدنام FBI ارقام که آنها باور دارند که مورد آزار و اذیت مغلوب ساختن پیشی جستن بیش از فانتوم تبانی با روسیه است.

فلین گناه در ماه دسامبر سال 2017 شده است هیچ مانعی به روایت, به خصوص پس از فلین به دنبال پس از آن ناموفق به برداشت تقاضای خود را.

ماه گذشته اضطراب برای فلین عفو شدت پس از اسناد آمده از دو مغلوب ساختن پیشی جستن منفور ترین ex-FBI چهره های ضد جاسوسی رسمی پیتر Strzok و وکیل لیزا صفحه بحث فلین سرنوشت ساز ژانویه 2017 مصاحبه با اف بی آی است. صفحه پرسید که چه زمانی و چگونه به "لغزش آن در" به فلین است که دروغ گفتن به یک مامور اف بی آی است که یک جرم چیزی است که فلین طرفداران معتقد بودند نشان داد کلی حال railroaded از شروع.

اما کهنه کار ماموران اف بی آی و دادستان باید اشاره کرد که اف بی آی است و نه از نظر قانونی موظف به اطلاع رسانی در مصاحبه ای موضوع است که دروغ گفتن به آنها غیر قانونی است. "مایکل فلین بود بسیار آشنا با اف بی آی گفت:" استفانی داگلاس سابق دستیار اجرایی مدیر اف بی آی امنیت ملی شعبه دارد. "او قطعا آگاه بوده است از تعهد خود را به ارائه رک و راستگو اطلاعات است. ادعای خود او بود فریب و دستکاری صدا معتبر به من."

در حالی که خدمت به عنوان مشاور امنیت ملی فلین گمراه FBI مصاحبه در مورد مکالمات او با آن سفیر روسیه سرگئی Kislyak. در یکی از کسانی که در اواخر سال 2016 مکالمات با توجه به دادگاه براده فلین خواسته روس ها برای جلوگیری از escalatory اقدامات در پاسخ به تحریم ها و دیپلماتیک اخراج و سپس باراک اوباما رئیس جمهور تصویب به عنوان تلافی جویانه روسیه در انتخابات دخالت.

مشاور امنیت ملی دروغ باعث holdover دادستان کل سالی یاتس به هشدار کاخ سفید که فلین داده بود روسها اهرمی برای باج خواهی او. اما آن را هفته قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن اخراج فلین بیش از "یک فرسایش سطح اعتماد" در مورد گمراه کننده معاون رئیس جمهور مایک پنس در Kislyak تماس با ما. توسط مه تهمت بود گفت: به تأسف رد کلی.

فلین در سال 2017 موافقت کرد که به همکاری با مشاور ویژه رابرت مولر را بررسی است. به طور کلی اجتناب از اتهامات عنوان شده برای مصرف $530,000 در ثبت نشده پول از منافع متصل به دولت ترکیه—چیزی که او تنها اعلام کرد با وزارت دادگستری پس از سقوط به عنوان مشاور امنیت ملی.

در طول یک حکم شنیدن در سال 2018 یک قاضی فدرال castigated فلین برای disgracing یکنواخت فلین عینک سه دهه است. "مسلما شما فروخته شده خود را از کشور بیرون" قاضی مورچه سالیوان گفت. دو سال قبل از آن مرحله در کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه Flynn تا به حال رهبری یک شعار از "قفل او را تا" درباره هیلاری کلینتون ، معترضان در خارج فلین دادگاه اجازه نمی دهد به طور کلی آن را فراموش کرده ام.

مغلوب ساختن پیشی جستن پایدار پیوند با فلین عهد به اهمیت و نقش کلی بازی در سال 2016.

یک میزبان از امنیت ملی و مقامات بسیاری از تراز وسط قرار دارد با حزب جمهوریخواه را رد کرد و مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 به عنوان نا مناسب به رئیس جمهور با توجه به nativism خود میل شدید برای خشونت و خوش خیم نظر دیکتاتورها مانند روسیه ولادیمیر پوتین. فلین استثنا بود. و به طور کلی استثنایی ، به عنوان رئیس اطلاعات برای مشترک فرماندهی عملیات ویژه در اواسط 2000s فلین یکی از چند انتخاب افرادی که می توان گفت که شخصا محاکمه حساس ترین ماموریت های جنگ علیه ترور است.

این یک محوری مدارک تحصیلی در یکی دیگر از راه. فلین آمده از جنگ علیه ترور حمایت مغلوب ساختن پیشی جستن دیدگاه که دستگاه امنیتی یاری توسط hidebound لیبرال ها و بزدلانه محافظه کاران تا به حال بی خاصیت جنگ علیه ترور با امتناع از آن تمدن در تضاد با اسلام است. "اسلام یک ایدئولوژی سیاسی" که "پنهان در پشت این مفهوم بودن دین" فلین گفت: Islamophobic گروه عمل برای آمریکا مدت کوتاهی پس از سال 2016 قرارداد. خصومت او با اسلام آگاهانه خود را خوش مشرب نظر روسیه که هر دو فلین و مغلوب ساختن پیشی جستن را دیدم که به طور طبیعی در تراز وسط قرار دارد با آمریکا در برابر آنچه آنها به نام "رادیکال اسلامی ترور است."

آن را نیز بدان معنی است که تهمت و فلین مشترک مشترک اداری ، جیمز کف زننده و سپس مدیر اطلاعات ملی بود که منجر معمار هوش ارزیابی پیدا کردن روسیه به مداخله در انتخابات در مغلوب ساختن پیشی جستن از طرف. در سال 2014 زننده اخراج فلین به عنوان مدیر آژانس اطلاعاتی وزارت دفاع. آن را عمیقا embittering. فقط چهار سال زودتر فلین شده بود مورد ستایش قرار داد به عنوان مبتکر پس از ادعای آمریکا اطلاعات نظامی تا به حال به اشتباه به افغانستان جنگ است.

در حالی که فلین به تصویر کشیده شده خود را به عنوان یک شهید قربانی توسط 'دولت' به صورت شجاعانه به هشدار در مورد اسلام افراطی زننده و دیگر هوش رهبران افتاده بود با فلین بیش از آنچه آنها در نظر گرفته بی کفایت مدیریت سبک و دارای لیت و لعل زیاد رابطه با حقیقت است. بنا به گزارش ها فلین اعتقاد بر این ایران بود که در سال 2012 در حمله سیا ترکیب در بنغازی که به کشته شدن چهار آمریکایی و ادعا نادرست است که ایران مسئول آمریکایی مرگ و میر ناشی از القاعده است. مشاوران مراجعه کننده به چنین دروغ به عنوان "فلین حقایق است."

فلین حقایق نیست مزاحم مغلوب ساختن پیشی جستن. آنها اعتبار خود را غرایز در امنیت ملی است. مغلوب ساختن پیشی جستن پاداش فلین او را با ساخت مشاور امنیت ملی یکی از مهم ترین موقعیت در ایالات متحده آمریکا دستگاه امنیتی. این اولین بار تهمت بازخرید فلین. پنجشنبه کاهش یافته است اتهامات نماینده دوم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب