مرکل و پاکسازی بحث coronavirus نجات صندوق

رئيس جمهور فرانسه در بازدید از برلین پیش از کلید مذاکرات در یک coronavirus بازیابی صندوق. رهبران اتحادیه اروپا

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

رئيس جمهور فرانسه در بازدید از برلین پیش از کلید مذاکرات در یک coronavirus بازیابی صندوق. رهبران اتحادیه اروپا هنوز هم در تقابل بیش از چگونه کمک مالی باید پرداخت شود.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان میزبان رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی در روز دوشنبه برای بحث در مورد برلین آینده ریاست دوره ای اتحادیه اروپا با اعضای این بلوک هنوز قادر به توافق بر قطعی coronavirus سیاست.

این جفت ارز با توجه به ملاقات در دولت آلمان, رسمی, مهمان خانه در Meseberg شمال پایتخت آلمان.

اتحادیه اروپا طرح بازیابی

€750 میلیارد دلار ($840 میلیارد دلار) طرح نجات پیش بینی شده است با کمک های مالی ارائه شده توسط کمیسیون اروپا که وجود خواهد داشت بدون تعهد به بازپرداخت. مخالف این ایده هستند که به اصطلاح "صرفه, چهار," اتریش ، دانمارک ، هلند و سوئد که مخالف هر گونه تجمع از کشورهای عضو بدهی.

رئیس جمهور فرانسه هفته گذشته در بازدید نخست وزیر هلند در لاهه در هفته گذشته گزارش شد که ساخته شده برخی از پیشرفت. یک منبع از کاخ الیزه در هفته گذشته گفت که این کشور خوش بین باقی مانده است که یک معامله می تواند رخ داد اما اعتراف کرد "ما هنوز وجود دارد."

بیشتر موضوعات

تغییر آب و هوا, تجارت و مهاجرت نیز در دستور کار بالا.

مرکل و پاکسازی نیز انتظار می رود به صحبت در مورد روابط با چین و آمریکا و ترکیه در جلسه بعد در روز. لیبی و ساحل غربی آفریقا نیز انتظار می رود به شکل.

آلمان ریاست اتحادیه اروپا

در این جلسه می آید تنها چند روز قبل از آلمان در اتحادیه اروپا بماند.

در مصاحبه منتشر شده در شنبه, رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen گفت "بسیار خوش شانس است که آلمان است که مصرف بیش ریاست جمهوری در این زمان از یک بحران بزرگ."

Von der Leyen گفت که تجربه مرکل است که صدراعظم از سال 2005 بود "فوق العاده" مفید است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب