کامل و جامع استراتژی برای امنیت سایبر در آخرین

به عنوان یکی از پیشرو در انگلستان آن راه حل و ارائه دهندگان خدمات Softcat راه اندازی کرده است یک راهنمای شناسا

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

به عنوان یکی از پیشرو در انگلستان آن راه حل و ارائه دهندگان خدمات Softcat راه اندازی کرده است یک راهنمای شناسایی مولفه مهم مورد نیاز برای ایجاد یک استراتژی قوی برای این امنیت با بینش ارزشمندی از خانه cyber security کارشناسان.
 
تهدیدات سایبری در ادامه به تشدید و روش این حملات به طور مداوم در حال تحول است. در حال حاضر بیش از همیشه شرکت ها به دنبال سایبری امنیت اطلاعات به حفاظت از خود است. این Softcat Cyber Security راهنمای فراهم می کند راه حل برای این چالش امنیت آنها در صورت شرکت دادن اطمینان است که آنها به خوبی مجهز شده است.
 
با این آگاهی که کسب و کار امروز می خواهم برای یادگیری در مورد آنچه " خوب "به نظر می رسد به عنوان مخالف به آنچه که" بد " راهنمای تشریح نحوه ایجاد موثر دفاع سایبری استراتژی های مبتنی بر موثر و رو به جلو به دنبال رویکرد است که شامل:

  • اولویت بندی cyber security اقدامات – شناسایی و تمرکز بر آنچه که مهم برای افزایش اطلاعات و امنیت کامپیوتر
  • در حال توسعه یک طرح جامد – از جمله چگونه برای بهینه سازی سیستم های موجود پل مهارت های شکاف و رسیدن به منابع مورد نیاز
  • تامین زنجیره تامین – درک هر مشتری و تامین کننده در زنجیره ای و کار با آنها برای سفت کردن داده های

راهنمای طول می کشد مثبت و فراگیر با رویکرد به امنیت سایبری است که به ندرت دیده می شود. رئیس امنیت سایبری خدمات در Softcat متی Helling, معرفی راهنمای با توضیح میدهد: "تقریبا در هر گزارش روی کاغذ و یا راهنمای مبتنی بر موضوع امنیت سایبری رویکرد موضوع منفی. این همه در مورد آنچه شما انجام می دهند درست است."
 
او در ادامه به اظهار نظر: "در حالی که وجود دارد قطعا همه چیز به دقت و توجه در مورد Softcat ما بیشتر علاقه مند به تمرکز بر روی آنچه مشتریان ما در حال حاضر به خوبی انجام می دهند و آنچه که بیشتر آنها انجام می تواند به پیشرفت های بیشتر."
 
برای خواندن کامل راهنمای استراتژی, بازدید: https://www.softcat.com/campaigns/cyber-security-services/

در مورد Softcat
Softcat یکی از انگلستان تامین کنندگان پیشرو از راه حل های فن آوری و خدمات و FTSE 250 شرکت ذکر شده. آنها پرشور در مورد برجسته رضایت کارکنان و سطح خدمات مشتری – که هر دو الهام بخش خود را انعطاف پذیر و دوستانه رویکرد به کسب و کار.

Softcat فراهم می کند سازمان با محل کار datacentre شبکه و راه حل های امنیتی همراه با تمام خدمات مورد نیاز برای طراحی ارائه و پشتیبانی این فرض و یا در ابر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن