HP نوآورانه مبتنی بر ابر را قادر می سازد بهره وری در هر زمان

اخبار خلاصه بازی: HP دارای ترین در جهان پایدار PC, نمونه کارها.1 HP Elite c1030 Chromebook شرکت آخرین محصول HP

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

اخبار خلاصه بازی:

HP دارای ترین در جهان پایدار PC, نمونه کارها.1 HP Elite c1030 Chromebook شرکت آخرین محصول HP برای پیوستن به خط این شرکت تا از خلاقیت و نوآوری با اقیانوس محدود پلاستیکی.2

HP Elite c1030 Chromebook شرکت برای اولین بار در جهان Chromebook با یکپارچه بازتاب حفظ حریم خصوصی صفحه نمایش3 و برای اولین بار در جهان کسب و کار Chromebook مبتنی بر اینتل پروژه آتنا برنامه نوآوری.4

HP Pro c640 Chromebook سازمانی است که در جهان باریکترین 14" کسب و کار کنید.5

HP Inc. اعلام کرد لپ تاپ های جدید و راه حل های طراحی شده برای رسیدگی به نیازهای در حال تحول از کاربران کسب و کار در همه جا نشان از تلاش این شرکت برای کمک به کسب و کار و کارگران از راه دور ماندن مولد در هر کجا که ممکن است.

در حالی که کسب و کار اتخاذ شده اند ابر-محور و راه حل های virtual desktop infrastructure (VDI) برای افزایش امنیت و صرفه جویی در هزینه های اخیر همه گیر شده است تشدید نیاز برای دستگاه هایی که توانمند سازی کسانی که در درجه اول کار با برنامه های کاربردی وب و دسکتاپ مجازی ابزار. در یک بررسی اخیر HP کشف شده است که نزدیک به 60 درصد از کاربران کار از خانه در قرنطینه انجام می دهند بنابراین با شخصی,ماشین آلات6 ارائه قابل توجهی خطر امنیتی از unmanaged دستگاه. کارمند متوسط است و همچنین با استفاده از 22 مبتنی بر ابر نرم افزار برای انجام کار خود را.7

"به عنوان کسب و کار و دفتر کارگران در انطباق با واقعیت های جدید کار از خانه در طول این زمان منحصر به فرد نیاز به ابر-محور دستگاه های که در حال امن و آسان به استقرار هرگز مهم تر" گفت: Andy رودز, جهانی, رئیس, تجاری, شخصی, سیستم های HP Inc. "ما جدید Chromebook ها و موبایل های نازک مشتری راه حل های هدف ساخته شده برای رسیدگی به نیازهای کاربران کسب و کار در همه جا – این که آیا آنها در حال کار از نیمکت آشپزخانه و یا در نهایت ، ما مفتخر به همکاری با گوگل درایو نوآوری است که کمک می کند تا کسب و کار خود را گسترش منابع بیشتر در حالی که توانمند سازی و delighting کاربران است."

HP Elite c1030 Chromebook شرکت HP Pro c640 Chromebook سازمانی و HP Chromebook شرکت 14 G6 هستند هدف ساخته شده برای راه مردم کار امروز است. HP mt22 تلفن همراه مشتری نازک و HP ThinPro به کمک درایو انتقال بدون درز به فضاهای کاری مجازی به خصوص در حالی که کار از خانه.

ساده و مقیاس پذیر و امن Chromebook برای کاربران کسب و کار

در سطح جهانی طراحی و حریم خصوصی و باور نکردنی تلفن همراه عملکرد تشخیص جدید HP Chromebook نمونه کارها طراحی شده برای تلفن همراه با شدت از ابر-محور workstyles. قدرت با کروم شرکت ارتقاء, نمونه کارها, ارائه enterprise-class قابلیت مدیریت و امنیت با برجسته سادگی به صرفه جویی در این بخش زمان و پول است.8

"ابزار مناسب مورد نیاز است برای فعال کردن کنترل از راه دور کار می کنند در حال حاضر بیشتر از همیشه. ارائه امن تجربه کارکنان را قادر می سازد که بهره وری را فراهم می کند دسترسی به ابزار است که الهام بخش همکاری و اجازه می دهد تا آن را به مرکزی و از راه دور مدیریت دستگاه های میباشد" گفت: جان سلیمان معاون رئیس جمهور و سیستم عامل Chrome در گوگل. "با کروم سازمانی کارکنان بلافاصله مولد و این مدیران هستند قادر به شکلی موثر در استقرار و مدیریت ناوگان ایمن در مقیاس. ما خوشحالیم که با همکاری HP برای فعال کردن محاسبات مدرن تجارب از طریق با کیفیت بالا HP Chromebook سازمانی دستگاه های است که نیازهای کارگران از راه دور در همه جا."

این HP Elite c1030 Chromebook سازمانی باعث می شود بسیاری از همهجانبه وب تجربه دسکتاپ, مجازی سازی برنامه های اندروید با خیره کننده لبه-به-لبه 13.5" قطر 3:2 صفحه نمایش است که دارای یک 90.1% صفحه نمایش به بدن نسبت بالاترین تا کنون در Chromebook.9 آخرین 10th Gen Intel پردازنده های10 ارائه عملکرد فوق العاده ای با یک فعال-سیستم خنک کننده را قادر می سازد که فشرده چند tasking از برنامه ها و کنفرانس های ویدئویی با عمر باتری تا 12 ساعت.11 طراحی زیبا در یک 360 درجه طراحی این دستگاه نیز ارائه می شود:

  • امنیتی در داخل و خارج. اولین Chromebook با یکپارچه حریم خصوصی صفحه نمایش12, HP, مطمئن, نظر منعکس فورا نگه می دارد نمایش خصوصی با فشار یک دکمه.13 یکپارچه حسگر اثر انگشت و ساخته شده است در وب کم, حریم خصوصی سوئیچ های اضافی فراهم می کند اعتماد به نفس را برای کاربران آن به طور یکسان.
  • حق بیمه عملکرد و بهره وری. برای اولین بار در جهان کسب و کار Chromebook مبتنی بر اینتل پروژه آتنا نوآوری برنامه طراحی شده برای ارائه یک کلاس جدید از پیشرفته لپ تاپ.14 Wi-Fi 6 با HP Extended Range Wireless LAN15 و اختیاری LTE16 ارائه دسترسی به داده ها در زمان واقعی همکاری و ارتباط از هر کجا که آنها ممکن است کار.
  • پایداری. مسئولانه ساخته شده با یک درب بالا از 75% قابل بازیافت آلومینیوم و یک صفحه کلید ساخته شده از 50% قابل بازیافت پلاستیک و سخنرانان با اقیانوس محدود پلاستیک. هدفمند برای رسیدن به یک EPEAT® طلا امتیاز در بیست کشور برای دستگاه17 ساخت آن اولین Chromebook برای رسیدن به این هدف به رسمیت شناخته شده صنعت استاندارد برای پایداری.

"HP نخبگان c1030 ویترین استثنایی شرکت مهندسی تلاش رانده شده توسط HP و Intel از طریق پروژه آتنا برنامه نوآوری. ما را خوشحال و برای دیدن دستیابی به عملکرد و پاسخگویی عمر باتری و فاکتور شکل نوآوری گرد هم می آیند به عنوان یکی از اولین پروژه آتنا مبتنی بر تجاری Chromebooks." گفت: Chris Walker, شرکت, معاونت و مدیر کل مشتری تلفن همراه سیستم عامل در اینتل. "صفحه 10 Gen Intel Core processors, این, قدرتمند, باریک و سبک طراحی شده است که هدف ساخته شده است به ارائه عملکرد برجسته و فعال حق بیمه بهره وری برای موبایل و ابر-محور حرفه ای."

این HP Pro c640 Chromebook سازمانی طراحی شده است برای کاربران به راحتی حرکت در ابر. دستگاه طراحی شده توسط آخرین 10th Gen Intel® پردازنده های18 و کاربران می توانند زمان بیشتری را صرف انجام کار تا 12 ساعت عمر باتری19 و HP سریع شارژ که شارژ باتری به 90 درصد در 90 دقیقه.20 دستگاه نیز ارائه می شود:

  • دوام. جهان باریکترین 14" Chromebook21 شیک و آلومینیوم بیرونی Chromebook طراحی شده است به تصویب دقیق MIL-STD تست22 و دارای نور پس زمینه صفحه کلید مقاوم در برابر نشت تا 350 میلی لیتر آب.
  • شرکت های درجه امنیتی است. HP حریم خصوصی دوربین با یکپارچه شاتر کمک می کند تا محافظت از دوربین, انجمن در حالی که اختیاری سنسور اثر انگشت یکپارچه فراهم می کند دسترسی سریع.
  • بدون درز همکاری. مجهز به Wi-Fi 6 و نوت اختصاصی گسترش محدوده شبکه ابر کاربران و افزایش شبکه های محدوده و عملکرد. 180 درجه لولا دراز-تخت طراحی و ساخته شده است در وب کم و صدا اجازه می دهد برای همکاری آسان و یکپارچه پورت HDMI حذف نیاز به دانگل.23

همچنین به نمونه کارها HP Chromebook شرکت 14 G6دوباره طراحی برای ارائه عملکرد و ارزش برای خط مقدم بهره وری کارگر. لپ تاپ صفحه کلید را می توان پاک کرد با دستمال مرطوب خانگی.24 کاربران به راحتی می توانید خود را گسترش فضای کاری با HDMI و آینده آماده USB-C®. دریافت بیشتر انجام شود تا 13.5 ساعت عمر باتری25 plus HP با قابلیت شارژ سریع و جلوگیری از راه دور دوربین با نرم HP حریم خصوصی دوربین.26 کاربران همچنین می توانید لذت بردن از پیشرفته Wi-Fi® عملکرد با HP Extended Range Wireless LAN.27

رانندگی بدون درز انتقال به فضاهای کاری مجازی

این HP mt22 Mobile Thin Client ارائه امن و مولد تجربه های تلفن همراه برای کاربران VDI مانند Citrix® و VMware®. HP را ThinPro سیستم عامل فراهم می کند چند لایه امنیتی برای داده های کاربر دستگاه و هویت در ترکیب با یک self-healing BIOS و HP حریم خصوصی دوربین.28 طراحی شده برای دوام و قابلیت اعتماد و اطمینان به mt22 برای اولین بار در جهان تلفن همراه مشتری نازک با 180 درجه دروغ-تخت لولا29 و جامد است مهر-شاسی آلومینیومی که دستخوش MIL-STD تست.30 Intel® Celeron® processors31 و HP Extended Range Wireless LAN32, 33 تحویل افزایش بهره وری و کاربران می توانند به سرعت انتقال به یک میز نمایش و لوازم جانبی با اتصال به یک پرینتر USB-C® بارانداز.34

HP همچنین اعلام کرد HP ThinPro رفتن را قادر می سازد امن کار را به اتفاق می افتد در هر نقطه با اجازه دادن به کارکنان برای بوت کردن در یک HP ThinPro محیط سیستم عامل بر روی رایانه های شخصی از یک USB به روز رسانی های دسترسی امن به برنامه های کاربردی کسب و کار و داده های شرکت های بزرگ.

پایداری

HP اعلام کرد که اتحاد پایدار ترین کامپیوتر نمونه کارها در جهان35 و متعهد است که از جمله اقیانوس محدود مواد پلاستیکی در همه جدید HP نخبگان و HP Pro دسکتاپ و لپ تاپ راه اندازی در سال 2020 است. نخبگان c1030 Chromebook سازمانی است که علاوه بر شرکت در پایداری و نوآوری است و برای اولین بار در جهان Chromebook با اقیانوس محدود پلاستیک.36 HP به تازگی اعلام کرد برای اولین بار در جهان تلفن همراه ایستگاه های کاری با اقیانوس محدود پلاستیک HP ZBook استودیو و HP ZBook ایجاد کنید.

"در HP, ما به طور مداوم به چالش خودمان را به دوباره اختراع برای یک آینده پایدار است که توازن مصرف در هماهنگی با طبیعت و ما منحصر به فرد کره زمین برای نسل های آینده گفت:" الن Jackowski جهانی سر از پایداری استراتژی و نوآوری HP Inc. "ما مفتخر به ارائه به مشتریان ما ترین در جهان پایدار PC, نمونه کارها. ما باید بیشتر EPEAT Gold, کامپیوتر, محصولات ثبت شده در کشور بیشتر از هر کسی در صنعت و HP Elite c1030 Chromebook شرکت آخرین محصول HP برای پیوستن به ما خط از خلاقیت و نوآوری با اقیانوس محدود پلاستیکی به ما در سرعت بخشیدن به تلاش های ما برای ایجاد یک دایره و اقتصاد کم کربن."

قیمت گذاری و در دسترس37

  • HP Elite c1030 Chromebook شرکت است که انتظار می رود در ماه اوت در دسترس. قیمت گذاری و در دسترس خواهد بود و نزدیک به در دسترس بودن محصول.
  • HP Pro c640 Chromebook شرکت است که انتظار می رود در دسترس خواهد بود در ماه ژوئن. قیمت گذاری و در دسترس خواهد بود و نزدیک به در دسترس بودن محصول.
  • HP Chromebook شرکت 14 G6 در حال حاضر در دسترس با شروع در $399.
  • HP mt22 تلفن همراه مشتری نازک است که انتظار می رود در دسترس خواهد بود در ماه مه با شروع در $495.
  • HP ThinPro رفتن است و انتظار می رود در ماه مه با شروع در $135.

برای یک نگاه دقیق تر در نوت کسب و کار جدید Chromebook لطفا این محصول رونمایی میزبانی Andy رودز, جهانی, رئیس بازرگانی عدد در HP, جان سلیمان معاون رئیس جمهور از سیستم عامل Chrome در گوگل و Chris Walker, معاون رئیس جمهور و مدیر کل مشتری تلفن همراه سیستم عامل در اینتل. در دسترس در اینجا.

در مورد HP

HP Inc. (NYSE: HPQ) ایجاد تکنولوژی است که باعث می شود زندگی بهتر برای همه ، از طریق محصولات و خدمات نمونه کارها شخصی, سیستم های چاپگر و چاپ 3D راه حل های ما مهندس تجارب که خیره. اطلاعات بیشتر در مورد HP Inc. در دسترس است www.hp.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب