Huawei اطلس 900 هوش مصنوعی خوشه برنده تنها بهترین نشان می دهد جایزه برای هوش مصنوعی در Interop توکیو 2020

این داوران در Interop توکیو 2020 داده Huawei اطلس 900 هوش مصنوعی خوشه بهترین های نشان دادن جایزه به رسمیت شناخ

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

این داوران در Interop توکیو 2020 داده Huawei اطلس 900 هوش مصنوعی خوشه بهترین های نشان دادن جایزه به رسمیت شناختن آن هوش مصنوعی قدرتمند محاسبات و برتر اتلاف گرما. Huawei اطلس 900 تنها AI محصول سال 2020 به دریافت بهترین نشان می دهد جایزه. عملکرد استثنایی از اطلس 900 یک کاتالیزور برای جهانی AI تحقیقات و درایوهای هوش مصنوعی کاربرد در صنایع.

بهترین نشان می دهد جایزه بالاترین افتخار Interop کنفرانس. تنها محصولاتی که با استانداردهای بالا از کیفیت خواستار توسط ژاپنی ها آن را در بازار در نظر گرفته است.

تونی زو رئیس جمهور Huawei Ascend محاسبات گفت: "Huawei اطلس هوش مصنوعی و محاسبات راه حل فراهم می کند محاسبات قدرتمند و نهایی بهره وری انرژی برای تمام هوش مصنوعی حالات در سراسر دستگاه های لبه و ابر. اطلس 900 هوش مصنوعی خوشه ای را فراهم می کند مراکز داده قدرتمند با محاسبات بالا خطی و بهترین بهره وری انرژی برای سرعت بخشیدن به داده ها-تحقیقات فشرده مانند فصل های اکتشاف آب و هوا پیش بینی اکتشاف نفت و تعيين توالی ژن. تحقیقات پیشرفت ترجمه به مزایای عملی برای مردم در سراسر جهان است."

اطلس 900 سریعترین آموزش هوش مصنوعی خوشه ای در جهان است. آن ارائه می شود و در مجموع قدرت محاسباتی از 256 به 1024 petaFLOPS در نیمه دقت (FP16) معادل قدرت محاسباتی از 500,000 رایانه های شخصی. اطلس 900 درهم شکست رکورد جهانی در ResNet-50 تست معیار برای مدل آموزش با تکمیل آموزش در 59.8 ثانیه است. اطلس 900 تنها محصول قادر به تکمیل این آموزش در کمتر از یک دقیقه. اطلس 900 دارای برنامه های کاربردی گسترده ای در تحقیقات علمی و نوآوری در کسب و کار برای سریع تر آموزش هوش مصنوعی و مدل های با تصاویر و ویدئوها.

اطلس 900 ادغام سه رابط با سرعت بالا اتصال: Huawei کش انسجام سیستم (HCCS), PCIe 4.0 و 100G اترنت. اطلس 900 هوش مصنوعی خوشه اهرم Huawei CloudEngine داده های مرکز سوئیچ به کار بر روی 100 TB/s full-مش غیر مسدود کردن شبکه اختصاصی برای پارامتر هماهنگ سازی. شبکه اسلش پارامتر همگام سازی تاخیر 10 تا 70 درصد به ساده AI مدل آموزش.

اتلاف گرما یک موضوع مهم برای یک هوش مصنوعی آموزش خوشه ای با چنین قدرت محاسباتی. به همین دلیل است که اطلس 900 هوش مصنوعی خوشه تصویب یک سیستم پیشگامانه برای اتلاف گرما. این آگهی صنعت نوآوری با کامل مایع خنک کننده راه حل و یک قفسه در مقیاس محصور adiabatic طراحی. این طراحی فوق العاده ای ارائه می شود اتلاف گرما حتی برای یک قفسه با مصرف برق تا 50 کیلو وات. آن رسیدن به قدرت استفاده اثربخشی (PUE) از زیر 1.1 برای مراکز داده و تقریبا رسیدن به ایده آل PUE از 1.0. اطلس 900 بهبود بیش از هوا سرد می شود 8-kW قفسه با کاهش تجهیزات فضای اتاق با 79 درصد. نوآورانه آن مایع سیستم خنک کننده را فراهم می کند انرژی فشرده با چگالی بالا و پایین-PUE اعزام به شدت کاهش مشتری TCO.

هواوی پرورش همکاری برای ساخت صعود محاسبات صنعت با باز کردن سخت افزار و نرم افزار منبع باز و شریک توانایی. Huawei فراهم می کند full-stack هوش مصنوعی محاسبات زیرساخت ها و راه حل های نرم افزار به صنایع برق با هوش مصنوعی و ایجاد فراگیر هوش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن