گرسنگی افزایش می یابد به عنوان Covid-19 مورد افزایش آمریکای لاتین

بی امان ظهور گرسنگی, مبارزه, اقتصاد تعمیق نابرابری و فعال فصل طوفان تهدید مردم امریکا لاتین و کارائیب است و مم

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

بی امان ظهور گرسنگی, مبارزه, اقتصاد تعمیق نابرابری و فعال فصل طوفان تهدید مردم امریکا لاتین و کارائیب است و ممکن است پیامدهای گستردهای مگر اینکه اقدام سریع گرفته شده است هشدار سازمان ملل متحد برنامه جهانی غذا (WFP).

به عنوان coronavirus موارد افزایش می یابد, امریکا تبدیل شده است و این منطقه بیشتر تحت تاثیر COVID-19 جهانی حسابداری برای بیش از یک چهارم از جمعیت این موارد است. سلامتی همه گیر در حال رانندگی گرسنگی و ناامنی غذایی که خطر دامن زدن جنگ و ناآرامی های سیاسی و وادار کردن خانواده های آسیب پذیر به مهاجرت می کنند.

مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا دیوید Beasley که بازدید اکوادور و پاناما و به سخن دیگر رهبران آمریکای لاتین در هفته گذشته گفت:

"این COVID-19 همه گیر شده است ویرانگر در امریکا که در آن طوفان اقتصادی ابرها در حال حاضر در حال جمع آوری است. خانواده ها در حال تلاش برای خرید اصول اولیه مانند غذا و دارو به عنوان معیشت از بین می روند و تعداد زیادی از مردم از کار در این منطقه بازدید 44 میلیون. این یک ترکیب کشنده و ما باید به عمل در حال حاضر و ما باید هوشمند باشد. شما فقط نمی تواند مقابله با COVID-19 خود و یا گرسنگی خود را. آنها باید در برخورد با هم. اگر ما آن را درست انجام دهید ما می تواند زندگی را نجات دهد. اگر ما آن را درست انجام دهد مردم خواهد مرد." دیوید Beasley, WFP اجرایی مدیر

  • امریکا لاتین و کارائیب را برای دیدن یک 269% rise1 در تعداد زیادی از مردم روبرو شدید ناامنی غذایی آوردن مجموع به 16 میلیون نفر از مردم نمی دانستند که در آن وعده غذایی بعدی خود را در حال آمدن است از در ماه های آینده از 4.3 میلیون نفر در سال 2019.
  • WFP است به خصوص در مورد افراد آسیب پذیر در هائیتیبه آمریکای مرکزی خشک راهرو و همچنین ونزوئلا مهاجران در کلمبیا و اکوادور و پرو است.
  • این فصل طوفان - انتظار می رود فعال تر از نرمال - جدید به ارمغان می آورد خطرات قرار دادن فشار اضافی بر سبب شیوع سیستم های حفاظت اجتماعی.
  • برنامه جهانی غذا ارائه take-صفحه اصلی جیره غذایی برای کودکان دیگر قادر به حضور در مدرسه و کوپن و پول نقد به طوری که مردم می تواند به فروشگاه در فروشگاه های محلی. برنامه جهانی غذا نیز حمایت از دولت و کمک به آنها در تقویت و گسترش ملی ایمنی net برنامه.
  • از آن منطقه ای انسانی hub در پاناما WFP حمایت تدارکات برای COVID-19 پاسخ به حمل و نقل انسان دوستانه و سلامت محموله به خط مقدم از این بیماری همه گیر.
  • WFP به فوریت نیاز به بودجه اضافی از US$328 میلیون دلار برای حمایت از تسکین و بهبود عملیات در منطقه است.

عکس

تصویری

1. منطقه ای طرح ریزی شده است محاسبه شده برای 11 کشور که در تهران حضور دارد و برای کشورهای در حال توسعه در کارائیب. این رقم شامل 1.9 میلیون ونزوئلا مهاجران در حد متوسط و شدید ناامنی غذایی در کلمبیا و اکوادور و پرو است.

###

سازمان ملل متحد برنامه جهانی غذا بزرگترین بشردوستانه سازمان صرفه جویی در زندگی در شرایط اضطراری ساختمان رفاه و حمایت از آینده ای پایدار برای افرادی که دوره نقاهت بعد از جنگ بلایای طبیعی و تاثیر تغییر آب و هوا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب