آلمان: هزاران نفر از معترضان با شدت بهم زدن جداسازی اقدامات

تظاهرکنندگان با تجمع در برلین, مونیخ, اشتوتگارت و دیگر شهرهای آلمان به coronavirus نگرانی باعث محدودیت های اعم

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

تظاهرکنندگان با تجمع در برلین, مونیخ, اشتوتگارت و دیگر شهرهای آلمان به coronavirus نگرانی باعث محدودیت های اعمال شده توسط دولت است. یک جناح راست از معترضان با حمله یک تیم از خبرنگاران در دورتموند.

بیش از 3000 نفر بسیج در مونیخ و هزاران نفر جمع شده بودند در اشتوتگارت و در سراسر آلمان روز شنبه به تقاضای لغو محدودیت به دستور مقامات آلمانی. بسیاری از معترضان سرپیچی از دستورالعمل ها است که برای تعداد محدودی از شرکت کنندگان و اجتماعی فاصله حفظ شود در چنین رویدادی است.

معترضان را متهم به سیاستمداران و پزشکی کارگران از گسترش وحشت و متخلف در جمعیت حقوق با مستند طولانی مدت. برخی از تظاهرات شامل ضد واکسیناسیون شدند.

در مونیخ پلیس با بلندگو به اصرار معترضان به حداقل رساندن خطر عفونت. در حالی که شرکت کنندگان موفق به توجه به دستورالعمل پلیس تصمیم گرفت برای متفرق کردن تجمع "بر اساس تناسب" به عنوان شرکت کنندگان خشونت آمیز نیست. مقامات پراکنده جداگانه جناح راست تظاهرات که جمع آوری حدود 25 نفر در همان شهر با توجه به آلمان پخش عمومی چیست ؟

این اشتوتگارت رویداد نیز شاهد هزاران نفر از شرکت کنندگان. بسیاری از آنها را محترم فاصله گرفتن قوانین با توجه به پلیس. دو تظاهرات جداگانه ثبت شد در برلین از جمله یک کوچکتر در مقابل پارلمان آلمان به پایان رسید که با نیروهای امنیتی بازداشت حدود 30 معترضان به منظور تعیین هویت خود را. از یک بزرگتر دیدم صدها نفر از مردم جمع آوری در الکساندر به رغم این منظور که محدودیت حداکثر 50 معترضان در تجمع است.

ادامه مطلب: مرکل با احتیاط خوش بینانه به او اعلام کرد مستند عقبگرد

Anti-lockdown protesters in Stuttgart

اشتوتگارت معترض دارای نشانه خواندن: 'دیکتاتوری در پوشش سلامت. از خواب بیدار.'

روزنامه نگاران حمله — دوباره

حدود 150 نفر از جمله یک گروه از شناخته شده جناح راست گرایان نیز جمع آوری شده در غرب شهر دورتموند با توجه به آژانس خبری DPA. یکی از سمت راست-کنار توهین و پس از آن حمله یک تیم از خبرنگاران به آرامی مجروح شدن یکی از آنها با توجه به پلیس. 23 ساله دستگیر شد. این حمله به دنبال حمله بر یک خدمه کار به صورت طنز به خانه می آید-نشان می دهد در یک شبیه اعتراض در مارس 1 در برلین و در یک حمله جداگانه در یک تیم دیگر از روزنامه نگاران در مارس 6 در همان شهر است.

آلمان شده است به آرامی کاهش محدودیت های معرفی شده در اواسط ماه مارس با متحده باز کردن کسب و کارهای مختلف و سایت های شروع این دوشنبه. اما یک گزارش جدید توسط این کشور رسمی رابرت کخ موسسه نشان داد که شیب افزایش نرخ ابتلا به عفونت در شنبه احتمالا باعث سیاستمداران به پاسخ حتی با احتیاط بیشتر.

بیش از دو سوم از ساکنان پشتیبانی نیاز اجتماعی فاصله با توجه به آخرین تحقیقات منتشر شده توسط رسمی BfR موسسه. با این حال هنوز نشانه افت شدید از اعداد گزارش شده در ماه مارس زمانی که 92% پشتیبانی محدودیت.

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن