طوفان Isaias ضربه شلاق باهاما در راه به کروناویروس-آمار فلوریدا

طوفان Isaias شدت انتقاد کرد باهاما آن را به عنوان نوتبوک به سمت فلوریدا نما خطرات جدید به دولت ایالات متحده در

توسط NEWSCENTERALS در 12 مرداد 1399

طوفان Isaias شدت انتقاد کرد باهاما آن را به عنوان نوتبوک به سمت فلوریدا نما خطرات جدید به دولت ایالات متحده در حال حاضر از درد و رنج بی امان شیوع کروناویروس. مقامات وجود دارد گفت: آنها بسته شدن سواحل و پارک ها.

طوفان Isaias جامعی درختان و باعث قطع برق به عنوان آن را تحت فشار قرار دادند از طریق باهاما در روز شنبه. طوفان کمی تقویت شود در راه خود را به فلوریدا و تنظیم به روش شرقی دولت بعد در روز قبل از سفر تا شرق آمریکا دارای زبان رسمی نیست ،

Isaias حمل بالا پایدار باد از 85 مایل (135 کیلومتر) در ساعت بود و قرار بود حدود 115 مایل (185 کیلومتری) جنوب شرقی باهاما سرمایه ناسائو در 2 صبح (0600 GMT), عنوان, غرب, آمریکا, National Hurricane Center در میامی گفت.

شهردار میامی کارلوس Gimenez روز جمعه گفت که 20 تخلیه مراکز در حالت آماده به کار است که می تواند تنظیم شود تا با COVID-19 اقدامات ایمنی. "ما هنوز هم فکر نمی کنم وجود دارد نیاز به باز کردن پناهگاه برای این طوفان اما آنها آماده هستند," او گفت:.

طوفان یک دسته 1 در پنج مرحله Saffir-Simpson, مقیاس, درخواست مقامات در بخش هایی از جنوب آمریکا به COVID-19 تست سایت ها و افراد به سهام تا در ملزومات است.

Isaias has torn down trees, flooded streets and knocked out power for thousands of homes and businesses in Puerto Rico

Isaias به پاره کردن درختان و آب گرفتگی خیابان ها و زدم از قدرت برای هزاران نفر از خانه و کسب و کار در پورتوریکو

فرماندار فلوریدا ران DeSantis گفت: دولت بود "به طور کامل آماده شده برای این و هر آینده طوفان در طول این فصل طوفان" با انبارهای شخصی تجهیزات حفاظتی ژنراتور بطری آب و وعده های غذایی آماده توزیع شده است.

اما او از مردم خواست تا هفت روز از آب و غذا و دارو در دست و گفت: دولت اجرای coronavirus تست سایت در مناطقی که طوفان می تواند ضربه خواهد بسته شود.

ویروس ترس

در فلوریدا نگرانی بود که اگر Isaias کند ضربه سخت می تواند ویران در زمانی که بیمارستان ها همراه با افزایش COVID-19 موارد است.

روز جمعه وزارت امور خارجه گزارش یکی دیگر از 257, مرگ و میر, تنظیم, چهارمین متوالی روز تنها دولت ضبط و هل دادن آن ویروس مرگ و میر به 6,843.

مقامات در ایالت کارولینای شمالی در ضمن دستور تخلیه Ocracoke جزیره بود که ناودان سال گذشته طوفان دوریان شروع شنبه شب. و مقامات در باهاما تخلیه مردم در Abaco جزیره شده اند که زندگی در سازه های موقت پس از دوریان. زندگی مردم در انتهای شرقی Grand Bahama نیز در حال نقل مکان کرد.

Isaias باعث شده است که حداقل دو مرگ در جمهوری دومینیکن و پاره کردن درختان و آب گرفتگی خیابان ها و زدم از قدرت برای هزاران نفر از خانه و کسب و کار در پورتوریکو با توجه به گزارش های رسانه ها.

روپیه/rc (AP, Reuters, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن