KLM رزومه پرواز به چین پس از پنج ماه

امروز سه شنبه 21 جولای KLM Royal Dutch Airlines از سر مسافر پرواز از آمستردام فرودگاه Schiphol به شانگهای با ت

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

امروز سه شنبه 21 جولای KLM Royal Dutch Airlines از سر مسافر پرواز از آمستردام فرودگاه Schiphol به شانگهای با توجه به این آرامش از سفر از محدودیت های اعمال شده توسط دولت چین. این پرواز علاوه بر حمل و نقل هوایی آغاز شده است که در 20 مارس برای حمل و نقل تجهیزات پزشکی.

پروازها به مقصد سرزمین اصلی چین بودند به حالت تعلیق در آغاز ماه فوریه در ارتباط با COVID-19. KLM در حال حاضر در عمل یک پرواز در هفته به شانگهای است که در عمل با یک بوئینگ 777-300 و باعث توقف در سئول (کره جنوبی) در هر دو خروجی و ورودی پرواز.

با بازگشایی آمستردام-شانگهای مسیر KLM بر اهمیت بازار چین در شبکه خود را. این روابط گرم شد و به همین دلیل برای مشاور اقتصادی سفارت چین آقای ژانگ Guosheng و KLM مدیر عامل شرکت آقای پیتر Elbers برای دیدن این اولین پرواز کردن.

از سرگیری پروازها به مقصد شانگهای محتاط است اما علامت مثبت از بهبود و نشان می دهد ما رابطه خوبی با چین و شرکای ما وجود دارد. KLM است که با دقت در حال گسترش شبکه خود را به مطمئن شوید که مشتریان ما باید به همان اندازه انتخاب مقصد به عنوان امکان پذیر است. این واقعیت که ما در حال حاضر می تواند ارائه شانگهای دوباره نقطه عطف مهمی در پر زحمت بازسازی KLM مسیر شبکه در یک زمان دشوار است. KLM, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت پیتر Elbers

اضافی اقدامات بهداشتی

به طور طبیعی, KLM به اقدامات انجام شده برای اطمینان حاصل شود که پرواز امن برای هر دو مسافر و خدمه. برای مثال ماسک صورت اجباری هستند که شبانه روزی و در طول پرواز وجود دارد فوق العاده, بهداشت, تجهیزات, تخته, چنین به عنوان ضد عفونی کننده دست و KLM هواپیما کاملا تمیز هستند. هوا در هیئت مدیره است که به سرعت تجدید و با استفاده از فیلترهای هپا. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقدامات بهداشتی در هیئت مدیره این ویدئو را ببینید: https://youtu.be/frPO6b58kcU

KLM به طور طبیعی مطابق با الزامات سختگیرانه تعیین شده توسط دولت چین برای از سرگیری پروازهای بین المللی. این به این معنی است که مسافران باید تکمیل سلامت اعلامیه فرم آنلاین و متوسط از مسافران است بررسی می شود. توالت, برای مثال, نیز بازرسی اضافی اغلب در طول پرواز. علاوه بر این وجود دارد که چند تماس لحظات که ممکن است میان مسافر و خدمه که بدان معنی است که وجود دارد محدود است غذا های موجود در این پرواز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن