آزادی جهانی و Telefónica به ادغام خود را در انگلستان عملیات ایجاد پیشرو ثابت-ارائه دهنده تلفن همراه در کشور

نکات برجسته کلیدی سرمایه گذاری مشترک 50-50 به ارمغان می آورد با هم , باکره, رسانه هایانگلستان سریع ترین شبکه

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

نکات برجسته کلیدی

  • سرمایه گذاری مشترک 50-50 به ارمغان می آورد با هم , باکره, رسانه هایانگلستان سریع ترین شبکه های پهن باند و O2 کشور بزرگترین پلت فرم تلفن همراه

  • ترکیبی ایجاد یک قوی تر ثابت و تلفن همراه رقیب در انگلستان در بازار, حمایت از گسترش باکره رسانه گیگا آماده شبکه و O2 5G موبایل استقرار به نفع مصرف کنندگان و کسب و کار و بخش عمومی

  • به طور کامل همگرا پلت فرم قرار داده خواهد شد مشتریان اول و مقیاس به نوآوری در کتابخانه های دیجیتال چشم انداز سرمایه گذاری £10 میلیارد دلار در انگلستان بیش از پنج سال آینده

  • سرمایه گذاری مشترک انتظار می رود به ارائه قابل توجهی هم افزایی به ارزش £6.2 میلیارد دلار در خالص ارزش فعلی اساس پس از ادغام هزینه و معادل هزینه capex و درآمد مزایای £540 میلیون1 به صورت سالانه پنجم تمام سال پس از بسته شدن

  • جذاب ارزیابی برای هر دو کسب و کار با O2 به ارزش £12.7 میلیارد و رسانه ها به ارزش £18.7 میلیارد دلار در مجموع ارزش سرمایه گذاری بر اساس. O2 منتقل می شود به سرمایه گذاری مشترک در یک بدهی رایگان اساس در حالی که باکره رسانه ها به کمک با £11.3 میلیارد دلار از بدهی خالص و بدهی-مانند موارد 2

  • هر دو طرف انتظار برای دریافت نقدی خالص حاصل در پایان پس از یک سری از recapitalizations که تولید خواهد شد £5.7 میلیارد دلار درآمد حاصل Telefonica و £1.4 میلیارد دلار برای آزادی جهانی (پس از پرداخت برابری به Telefonica £2.5 billon 3)

  • سرمایه گذاری مشترک را هدف جریان خالص اهرم 4.0-5.0 x با درآمد حاصل از هر جریان نقدی آزاد آتی نسل و تامین مالی برای توزیع به طور مساوی بین Telefonica و آزادی جهانی

  • معامله انتظار می رود که به اطراف وسط 2021 و منوط به تنظیم مقررات و مصوبات کمال از recapitalizations و دیگر مرسوم بسته شدن شرایط

Telefonica اجرایی خوزه ماریا آلوارز-پالت گفت: "ترکیب O2 شماره یک کسب و کار تلفن همراه با باکره رسانه superfast شبکه های پهن باند و سرگرمی خدمات خواهد بود تعویض بازی ها در بریتانیا در زمانی که تقاضا برای اتصال بیشتر شده است هرگز یا بیشتر مهم است. ما در حال ایجاد یک رقیب قوی با مقیاس قابل توجه و قدرت مالی برای سرمایه گذاری در انگلستان دیجیتال زیرساخت و به میلیون ها نفر از مصرف کنندگان کسب و کار و بخش عمومی مشتریان انتخاب بیشتر و ارزش. این یک افتخار و لحظه ای هیجان انگیز برای ما سازمان ما به عنوان ایجاد یک پیشرو در ارتباطات یکپارچه ارائه دهنده در انگلستان"

مایک سیب زمینی سرخ کرده, مدیر اجرایی از آزادی جهانی گفت: "ما نمی تواند بیشتر هیجان زده در مورد این ترکیب. باکره, رسانه های تعریف پهنای باند و سرگرمی در انگلستان با سرعت رعد و برق سریع و نوآورانه ترین پلت فرم های ویدئویی. و O2 به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده به عنوان قابل اعتماد ترین و تحسین اپراتور تلفن همراه در انگلیس همیشه قرار دادن مشتری اول است. با ویرجین مدیا و O2 با هم آینده همگرایی که امروز در اینجا. ما دیده ایم نفع FMC دست اول در بلژیک و هلند. زمانی که قدرت 5G مطابق با 1 گیگ پهنای باند مصرف کنندگان انگلستان و کسب و کار هرگز به عقب نگاه. ما متعهد به این بازار هستند و درست پشت دولت دیجیتال و اتصال به اهداف است."

ترکیب استراتژیک

آزادی جهانی plc (NASDAQ: LBTYA, LBTYB و LBTYK) و Telefonica SA (مادرید بورس: TEF) امروز اعلام کرد توافق به ادغام خود را عامل کسب و کار در انگلستان به صورت 50:50 سرمایه گذاری مشترک (از "JV"). ترکیبی از رسانه ها و O2 ایجاد خواهد شد در سراسر کشور یکپارچه ارتباطات ارائه دهنده با بیش از 46 میلیون ویدئو های پهن باند تلفن همراه و مشترکین و £11 میلیارد دلار از درآمد. 4

با ترکیب باکره رسانه بازار پیشرو v6 سرویس ویدئو و گیگا آماده شبکه های پهن باند همراه O2 را بهترین در کلاس 5G موبایل آماده گزاره مصرف کنندگان انگلستان خواهد لذت بردن از بالاترین کیفیت تجربه مشتری ممکن است با برتر اتصال و سرگرمی هم در داخل و هم در خارج از خانه. به عنوان یک به طور کامل همگرا ارائه دهنده JV ارائه خواهد شد رقابت بیشتر در بازار و انتخاب برای مصرف کنندگان است.

علاوه بر JV را تبدیل به یک پیشرو چلنجر در B2B فضا به عنوان ترکیبی خواهد شد سرعت بخشیدن به تصویب همگرا ثابت-خدمات تلفن همراه به باکره رسانه و O2 موجود کسب و کار مشتریان و ارائه خدمات جدید با استفاده از هر دو شرکت دیجیتال مهارت های شبکه و محصول مجموعه مانند ابر, اطلاعات, اینترنت, از همه چیز و امنیت سایبر خدمات. این اطمینان خواهد داد رقابت پایدار در کوچک و متوسط و بزرگ بخش کسب و کار در سراسر انگلستان است که به نفع کلی اقتصاد بریتانیا.

مالی مشخصات سرمایه گذاری مشترک5

Telefonica و آزادی جهانی خواهد اطمینان حاصل شود که JV را بهره مند از مقیاس و تخصص مکمل از هر شریک. برای به انجام رساندن این هدف احزاب توافق کرده اند که به ارائه مجموعه ای از خدمات به JV پس از بسته شدن. این خدمات عمدتا تشکیل شده از آن و تکنولوژی های مربوط به خدمات, خرید, مدیریت نام تجاری و دیگر خدمات پشتیبانی. سالانه اتهامات به JV در نهایت بستگی به سطح واقعی خدمات مورد نیاز توسط JV.

جداگانه اطلاعات مالی برای باکره رسانه ها و O2 در زیر نمایش داده شده برای 12 ماه منتهی به 31 دسامبر 2019.

JV در نظر دارد برای توزیع پول نقد در دسترس برای سهامداران به صورت دوره ای است و انتظار می رود به انجام دوره ای بیشتر recapitalizations موضوع به بازار و شرایط عملیاتی برای حفظ آن 4.0 x-5.0 x هدف خالص نسبت های اهرمی8. بین امضا و بسته شدن هر یک از طرفین را حفظ جریان نقدی آزاد مربوطه خود را از عملیات. آزادی جهانی را به طور موثر انتقال همه از آن انگلستان مالیات سرمایه کمک هزینه و از دست دادن مالیات حمل به جلو است که در درجه اول منجر به از قبل زیرساخت های سرمایه گذاری در بسته به مورد استفاده توسط JV. هر حزب را به صندوق کسری خودشان تعریف مزایای طرح بازنشستگی ناشی از آینده هر سه سال یکبار آماری ارزیابی.

نه Telefonica و نه آزادی جهانی را تحکیم JV پس از بسته شدن.

جزئیات معامله

معامله خواهد شد و شامل یک سری از کمکهای financings قبل از بسته شدن برای رسیدن به آن هدف بسته شدن خالص نسبت های اهرمی برای JV از 5.0 x یا حدود £18 میلیارد دلار از بدهی های بلند مدت. جدید خالص درآمد حاصل از recapitalizations را هدف قرار داده و به حدود £6 میلیارد دلار است. پس از مصرف به حساب recapitalizations, Telefonica است انتظار می رود برای دریافت £5.7 میلیارد دلار مجموع درآمد حاصل از معامله. آزادی جهانی است و انتظار می رود برای دریافت £1.4 میلیارد دلار در مجموع شامل حدود £800 میلیون دلار از کمکهای خود را حفظ کرده و 100 درصد متعلق به, باکره, رسانه های ایرلند کسب و کار. معامله نمی خواهد باعث تغییر کنترل تحت باکره رسانه های موجود شخص ثالث بدهی خواهد شد که کمک در کامل به سرمایه گذاری مشترک. به عنوان بخشی از معامله یک سندیکای بانک تحت است £4 میلیارد مستقل undrawn تامین مالی در O2 کسب و کار.

این معامله حاصل خواهد شد تعیین می شود بر اساس (من) برابری پرداخت را به حساب ارزش گذاری نسبی از دو کسب و کار و (ii) درآمد حاصل از تولید از کمکهای معاملات. با توجه به برابری پرداخت بر اساس ارزش سرمایه گذاری در هر کسب و کار و پس از کسر بدهی و بدهی-مانند موارد آزادی جهانی را پرداخت نقدی به Telefonica £2.5 میلیارد دلار است. اما این پرداخت با لیبرتی جهانی جبران خواهد شد دریافت درآمد حاصل از recapitalizations بالا توضیح داده شد به طوری که در پایان آزادی جهانی دریافت های نقدی حاصل از معامله.

فرصت های همکاری

JV انتظار می رود که به تولید قابل توجهی از عامل منافع با برآورد اجرای نرخ هزینه capex و درآمد هم افزایی £540 million1 سالانه پنجم سال کامل پست بسته معادل ارزش فعلی خالص در حدود £6.2 میلیارد پست مالیات و خالص از یکپارچه سازی هزینه ها و همچنین هم افزایی قابل توجهی از شتاب استفاده از موجود مالیات بر دارایی.

اکثریت قریب به اتفاق از مزایای مربوط به علل و هزینه capex هم افزایی با سالانه اجرا-نرخ حدود £430 میلیون که حدود 80 درصد در حال انتظار به دست آورد سوم سال کامل پس از بسته شدن. کلید رود منابع و هزینه capex هم افزایی عبارتند از:

  • استفاده از زیرساخت های موجود به ارائه خدمات برای هر نهاد مشتریان در هزینه پایین تر نسبت به مستقل / قابلیت های فروشی;
  • مهاجرت باکره رسانه ترافیک تلفن همراه به Telefonica UK شبکه;
  • ترکیب منطقه ای و ملی شبکه زیرساخت و سیستم های آن;
  • کاهش در ترکیب هزینه های بازاریابی;
  • بالقوه به کاهش کلی هزینه های دولت و
  • سایت عقلانی

علاوه بر JV انتظار می رود که برای تحقق بخشیدن به رشد قابل توجهی از طریق صلیب فروش فرصت ها و مقیاس و در نتیجه درآمد هم افزایی با برآورد سالانه اجرا-نرخ حدود £110 میلیون دلار به صورت سالانه.

برای رسیدن به این هم افزایی را JV انتظار را متحمل می شوند در حدود £700 میلیون یکپارچه سازی هزینه های بسیاری است که باید متحمل شده در چهار سال اول بعد از بسته شدن.

با گسترده سوابق ارائه ارزش ایجاد آزادی جهانی و Telefonica را تجربه قابل توجهی در یکپارچه سازی و اجرای شناسایی هم افزایی در این زمینه در کشور تحکیم همگرایی و معاملات در سراسر اروپا و در سراسر جهان.

مديريت و نقدینگی مقررات

اجرایی رهبری JV خواهد بود توافق قبل از بسته شدن. هیئت مدیره متشکل از هشت عضو چهار نفر از هر یک از آزادی جهانی و Telefonica. آقای سیب زمینی سرخ کرده, مدیر عامل آزادی جهانی و آقای Alvarez-پالت مدیر عامل شرکت Telefonica خواهد نشستن بر روی هیئت مدیره. پست رئیس برگزار خواهد شد به صورت متناوب از دو سال دوره با آزادی جهانی و یا Telefonica با آزادی جهانی برگزاری این موقعیت را برای اولین بار.

هر سهامدار حق دارد برای شروع ارائه عمومی اولیه JV پس از سومین سالگرد بسته شدن. احزاب توافق کرده اند که به محدودیت های دیگر انتقال منافع از سهام خود را در JV تا پنجمین سالگرد بسته شدن. پس از پنجمین سالگرد هر یک از سهامداران قادر خواهد بود برای شروع یک فروش کل JV به شخص ثالث منوط به راست از اول پیشنهاد به نفع سهامداران دیگر.

بسته شرایط و جدول زمانی نشان می دهد

آزادی جهانی و Telefonica پیش بینی است که بسته شدن این معامله انتظار می رود را در اطراف وسط 2021.

معامله منوط به تصویب قانونی. آزادی جهانی و Telefonica در حال حاضر انجام کارهای مقدماتی در رقابت مورد نیاز تشکیل پرونده خواهد شد و به طور رسمی درخواست تایید از قدرت مناسب در دوره به دلیل. معامله نیز منوط به یک شرط که recapitalizations رخ داده است و دیگر بسته به شرایط عرفی برای انجام معاملات از این نوع است.

با توجه به آینده انگلستان طیف حراج هر حزب را به کار گیرند به عنوان نهادهای مستقل و تصمیم گیری مستقل در مورد استراتژی و مشارکت. مانند هر حزب را به یاد فردی خود را هزینه برای حراج.

معامله را منوط به Telefonica یا آزادی جهانی سهامدار مصوبات. آزادی جهانی ایرلندی عملیات بخشی از معامله است.

سرمایه گذار و تحلیلگر تماس
Telefonica میزبانی یک کنفرانس تلفنی در پنج شنبه, مه 7 سال 2020 برای تحلیلگران و سرمایه گذاران خواهد شد که شروع به سرعت در 10.00 صبح (وقت تهران). لطفا شماره گیری به این کنفرانس تلفنی با استفاده از شماره های زیر است:

انگلستان شرکت کننده شماره گیری در تلفن: +44 (0)330 336 9401
انگلستان شرکت کننده شماره گیری در تلفن رایگان: 0800 279 4827
ما شرکت کننده شماره گیری در تلفن: +1 929-477-0338
ما شرکت کننده شماره گیری در تلفن رایگان: 800-289-0459

شرکت کنندگان رمز عبور: 196368
    
آزادی جهانی میزبانی یک کنفرانس تلفنی در پنج شنبه, مه 7 سال 2020 برای تحلیلگران و سرمایه گذاران. تماس شروع خواهد شد بی درنگ در 09.00 صبح (به وقت نيويورك). در طول تماس لیبرتی جهانی آن بحث خواهد شد Q1 سال 2020 نتایج و کسب و کار و انتظار برای رسیدگی به این سرمایه گذاری مشترک اظهار نظر در مورد چشم انداز شرکت و ارائه دیگر به دنبال اطلاعات.

لطفا شماره گیری به این کنفرانس تلفنی با استفاده از شماره های زیر است:

ایالات متحده
+1 720 543 0210
بین المللی +1 888 378 4398

کنفرانس رمز عبور است 852843. کنفرانس تلفنی نیز خواهد بود, پخش زنده از www.libertyglobal.com

معامله مشاوران

در ارتباط با معامله J. P. Morgan و LionTree مشاوران اقدام به عنوان مشاوران مالی برای آزادی جهانی و آلن و Overy اقدام به عنوان مشاور حقوقی برای آزادی جهانی با Shearman & استرلینگ ارائه آمریکا مشاوره حقوقی. سیتی گروپ اقدام به عنوان مشاور مالی به Telefonica و کلیفورد شانس و هربرت اسمیت در حال اقدام به عنوان مشاور حقوقی به Telefonica.

مقابله وب سایت

برای پیدا کردن بیشتر و به دنبال پیشرفت ما مراجعه کنید www.nationalconnectivitychampion.co.uk

در مورد Telefonica

Telefónica یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات مخابراتی در جهان است. این شرکت ارائه می دهد ثابت و اتصال تلفن همراه و همچنین به عنوان یک طیف گسترده ای از خدمات دیجیتالی برای مشتریان تجاری و مسکونی. با 344 میلیون مشتری, Telefónica عمل در اروپا و آمریکای لاتین است.

Telefónica 100% ذکر شده شرکت و سهام آن در حال معامله در بازار سهام اسپانیایی و کسانی که در نیویورک و Lima.

در مورد آزادی جهانی

آزادی جهانی (NASDAQ: LBTYA, LBTYB و LBTYK) یکی از پیشرو جهان همگرا تصویری, پهنای باند و ارتباطات شرکت با عملیات در شش کشور اروپایی تحت مارک های مصرف کننده باکره, رسانه های Telenet و UPC. ما سرمایه گذاری در زیرساخت ها و سیستم عامل های دیجیتال است که توانمند سازی مشتریان خود را بیشتر از انقلاب دیجیتال. ما توجهی مقیاس و تعهد به نوآوری ما را قادر به توسعه بازار های پیشرو در محصولات ارائه شده از طریق نسل بعدی شبکه که برای اتصال 11 میلیون مشتریان با اشتراک به 25 میلیون TV, پهنای باند اینترنت و تلفن خدمات. ما نیز در خدمت 6 میلیون مشترکین تلفن همراه و ارائه خدمات فای از طریق میلیون ها نفر از نقاط دسترسی در سراسر ما رد پای.

علاوه بر این آزادی جهانی صاحب 50 درصد از VodafoneZiggo, سرمایه گذاری مشترک در هلند با 4 میلیون مشتریان با اشتراک به 10 میلیون ثابت-خط و 5 میلیون خدمات تلفن همراه و همچنین سرمایه گذاری های قابل توجهی در ITV, All3Media, ITI Neovision, Lionsgate, فرمول E مسابقات سری و چند منطقه ای شبکه های ورزشی. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.libertyglobal.com.

رو به جلو به دنبال اظهارات

این آزادی مطبوعات شامل اظهارات به جلو نگاه در معنای متحده اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995. در این زمینه به دنبال اظهارات اغلب آدرس انتظار می رود در آینده کسب و کار و عملکرد مالی و وضعیت مالی و اغلب شامل کلمات مانند "انتظار" "پیش بینی" "قصد," "طرح" "ايمان" "به دنبال" "دیدن" "را" "را" "مه" "هدف" و عبارات مشابه و تغییرات و یا منفی از این کلمات. این اظهارات به جلو نگاه ممکن است شامل در میان چیزهای دیگر, اظهارات مربوط به چشم انداز در انگلستان از Telefónica, S. A. ("Telefónica") و آزادی جهانی plc ("آزادی جهانی") و مربوطه خود عامل شرکت O2 انگلستان و رسانه ها عملیاتی انتظارات از جمله با توجه به توسعه و راه اندازی و مزایای نوآورانه و پیشرفته محصولات و خدمات از جمله گیگابیت سرعت فن آوری های جدید و نسل بعدی پلت فرم rollouts و یا راه اندازی; آینده چشم انداز رشد و فرصت های, نتایج عملیات با استفاده از پول نقد به اشتراک گذاری repurchases نرخ مالیات و اقدامات دیگر که ممکن است تحت تاثیر عملکرد مالی شرکت ها; مزایای پیش بینی شده و هم افزایی و برآورد هزینه ها از پیشنهاد معامله; زمان مورد انتظار پس از اتمام این پیشنهاد معامله و سایر اطلاعات و صورتهای هستند که حقایق تاریخی. این به دنبال اظهارات شامل برخی از خطرات و عدم قطعیت است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از آن بیان شده یا ضمنی توسط این اظهارات. این خطرات و عدم قطعیت شامل اتفاقاتی که خارج از کنترل احزاب مانند: (من) Telefónica, آزادی, جهانی, و ما مربوطه عامل شرکت توانایی برای دیدار با چالش ها از رقابت و دستیابی به پیش بینی های مالی و عملیاتی اهداف; (ii) اثرات تغییرات در قوانین یا مقررات; (iii) اثرات انگلستان خروج از E. U.; (iv) به طور کلی اقتصادی و قانونی و سیاسی و نظارتی و عوامل و تاثیر شرایط آب و بلایای طبیعی و یا هر بیماری همه گیر و یا شیوع بیماری (از جمله COVID-19); (v) Telefónica, آزادی, جهانی, و ما مربوطه وابسته به توانایی برای به دست آوردن مصوبات قانونی و برآوردن شرایط دیگر به کمال از پیشنهاد معامله; (vi) پیشنهاد معامله ممکن است به پیش بینی شرایط و زمان و یا تکمیل شده و در همه; (هفتم) Telefónica, آزادی, جهانی, و ما مربوطه وابسته به توانایی برای موفقیت ادغام و ترکیب کسب و کار و تحقق پیش بینی بازده و هم افزایی از پیشنهاد معامله; (هشتم) در نتیجه از هر گونه پتانسیل دادخواهی است که ممکن است نهاد با توجه به پیشنهاد معامله; (ix) تاثیر بالقوه پیش بینی نشده بدهی های آینده هزینه های سرمایه, درآمد, هزینه, اقتصادی, عملکرد, بدهی, مالی, وضعیت در چشم انداز آینده و کسب و کار از ترکیب کسب و کار پس از کمال از پیشنهاد معامله; (x) موفق بسته شدن انتظار تامین مالی و کمکهای معاملات انجام شده در ارتباط با پیشنهاد معامله و خطرات مربوط به معاملات از جمله; (xi) هر گونه اثرات منفی اعلام تعلیق یا کمال از پیشنهاد معامله; و (xii) مدیریت پاسخ به هر یک از عوامل فوق. برای اطلاعات بیشتر در شناسایی عواملی که ممکن است باعث نتایج واقعی متفاوت است مادی از آن اظهار داشت: در اظهارات به جلو نگاه, لطفا دیدن Telefónica و آزادی جهانی مربوطه براده با آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار از جمله آزادی جهانی اخیرا ثبت فرم 10-Q و Telefónica را اخیرا ثبت فرم 20-F و همچنین به عنوان اسناد و مدارک ثبت شده توسط Telefónica قبل از متفاوت مقامات نظارتی از بازار اوراق بهادار است که در آن سهام آن ذکر شده است و در خصوص ملی اسپانیا کمیسیون بازار اوراق بهادار. این اظهارات به جلو نگاه به صحبت می کنند تنها از تاریخ از این نسخه. Telefónica و آزادی جهانی به صراحت انکار هر گونه تعهد یا انجام به انتشار هر گونه به روز رسانی و یا تجدید نظر به هر رو به جلو به دنبال بیانیه موجود در اینجا منعکس کننده هر گونه تغییر در انتظارات با توجه به آنها نمیدهد و یا هر گونه تغییر در حوادث و شرایط و یا شرایطی که در آن هر گونه بیانیه ای استوار است.

------

1 - £540 میلیون هم افزایی برآورد تشکیل شده است £350 میلیون دلار صرفه جویی در هزینه حدود £80 میلیون از capex و £110 میلیون درآمد هم افزایی. مالیات اضافی هم افزایی ممکن است متوجه.

2 - باکره رسانه £11.3 میلیارد دلار از بدهی خالص بر اساس شخص ثالث خالص بدهی ها و تراکنش های مربوط به بدهی مانند تنظیمات که از 31 دسامبر 2019 و موضوع عرفی بسته شدن تنظیمات. O2 منوط به £0.3 میلیارد دلار از معامله مربوط به بدهی و سرمایه در گردش تنظیمات که از 31 دسامبر 2019 و موضوع عرفی بسته شدن تنظیمات.

3 - Equalisation پرداخت پس از مصرف به حساب بدهی و بدهی-مانند موارد و مرسوم normalised سرمایه در گردش تنظیم به عنوان اگر تکمیل رخ داده در 31st دسامبر 2019.

4 - نشان دهنده ترکیب درآمد تولید واحدهای آزادی جهانی و Telefonica (به عنوان تعریف شده توسط هر یک) که در تاریخ 31 دسامبر 2019.

5 - Virgin Media مقدار آماده شده در ایالات متحده به طور کلی پذیرفته شده حسابداری اصول و Telefonica O2 مقدار آماده تحت استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی مورد استفاده در اتحادیه اروپا است. بنابراین مقادیر نشان داده شده است محاسبه و تحت استانداردهای مختلف.

6 - برای باکره, رسانه, OCF نشان دهنده سود عملیاتی قبل از به اشتراک گذاری مبتنی بر جبران خسارت مربوط ثالث هزینه ها و تخصیص استهلاک و استهلاک اختلال بازسازی و عامل های دیگر اقلام است. شامل £37 میلیون در هزینه از آزادی جهانی در سال 2019. این خدمات در حال انتظار به ادامه پست معامله.

7 - نشان دهنده برآورد هزینه های اضافی است که ما انتظار داریم گزارش خواهد شد در OCF پست معامله برای خدمات ارائه شده و برای استفاده از دارایی های حفظ با آزادی جهانی.

8 - از جمله اتهامات در ارتباط با افزایشی سهامداران خدمات و تعهدات مرتبط با عامل اجاره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن