IFC حمایت از جزایر سلیمان شرکت از طریق COVID-19 بحران

جزایر سلیمان شرکت های مورد بررسی توسط IFC عضو گروه بانک جهانی که همه تجربه تاثیر از COVID-19 در کسب و کار خود

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

جزایر سلیمان شرکت های مورد بررسی توسط IFC عضو گروه بانک جهانی که همه تجربه تاثیر از COVID-19 در کسب و کار خود را با 89 درصد از آنها دچار کاهش تقاضا و 78 درصد کاهش در گردش یا جریان نقدی.

IFC بررسی نه جزایر سلیمان شرکت از Waka صرف طرح در طول ماه های آوریل و مه به دست آوردن یک تصویر روشنی از اثرات COVID-19 و ارائه عملی بینش کسب و کار. Waka صرف ابتکار برای ترویج برابری جنسیتی در بخش خصوصی در جزایر سلیمان تنظیم شده توسط IFC و جزایر سلیمان اتاق بازرگانی و صنعت و با حمایت از استرالیا و نیوزیلند دولت.

این بررسی نشان داد که 56 درصد از کسب و کار که ممکن است نیاز به کوچک در سال آینده با توجه به اثرات COVID-19.

نتايج و اقدامات عملی برای پیاده سازی در پی COVID-19 اثرات مورد بحث قرار گرفت و در یک کارگاه آموزشی برگزار شده توسط IFC و با حضور نمایندگان شرکت. . به ویژه در بینش شامل بهترین راهنمایی های عملی در پیشگیری و مدیریت خطرات بهداشتی از COVID-19 در محل کار و حمایت از کارگران در زمینه COVID-19.

"اثرات اقتصادی از COVID-19 هستند که احساس ما کارکنان و مشتریان و جوامع" گفت: میشل Maelaua اقدام مدیر منابع انسانی از جزایر آب و ارتباطی هماهنگ کننده."با اتخاذ بهترین روش عمل ما می توانیم حمایت از تیم ما از طریق این زمان به چالش کشیدن قرار دادن در محل اقدامات لازم برای نگه داشتن محيط امن و حفاظت از مشاغل و buidling انعطاف پذیری برای کسب و کار به کار در طول و پس از این بحران است."

IFC تحقیقات نشان داده که جزایر سلیمان شرکت در حال آماده وجود دارد باید شیوع COVID-19. همه کسانی که در نظر سنجی آماده برای پیاده سازی اجتماعی فاصله و ارائه تجهیزات حفاظت شخصی در حالی که 67 درصد ابزار مورد نیاز برای کار انعطاف پذیر گزینه های. همه آماده برای ارائه مرخصی با حقوق به کارکنان که به آن نیاز دارید اگر آنها بیمار با COVID-19 و 89 درصد ارائه خواهد شد پرداخت می شود, برای ترک خود انزوا و یا قرنطینه. چهار نفر از نه ارائه خواهد شد پرداخت را برای یک کارمند برای مراقبت از آلوده عضو خانواده است.

"جزایر سلیمان شرکت های انعطاف پذیر و آماده برای انطباق" گفت: شکلک Giobauta IFC کشور افسر جزایر سلیمان. "شرکت اقدام به کاهش اثرات اقتصادی از COVID-19 شیوع ارائه شرایط کاری ایمن و برای اطمینان از تداوم کسب و کار."

از شرکت های مورد بررسی از دو کارفرمایان معتقد بودند که COVID-19 تا به حال تاثیر بر کارکنان خود تجارب داخلی و خشونت جنسی. همه شرکت های مورد بررسی را از داخلی و خشونت های جنسی سیاست در محل. در این کارگاه شرکت بررسی راه های مبارزه با COVID-19-مربوط به محل کار خشونت مبتنی بر جنسیت ،

"کسب و کار می تواند اقدامات برای رسیدگی به خطرات ناشی از جنسیتی خشونت در بهبود کارکنان و جامعه رفاه و ایجاد انعطاف پذیر و امن محل کار" گفت: IFC جنسیتی عملیات افسر شبنم Hameed.

در مورد IFC
IFC—یک خواهر و سازمان بانک جهانی و عضو گروه بانک جهانی—بزرگترین توسعه جهانی موسسه با تمرکز بر بخش خصوصی در بازارهای در حال ظهور. ما در بیش از 100 کشور با استفاده از سرمایه ما تخصص و نفوذ به ایجاد بازارها و فرصت های موجود در کشورهای در حال توسعه. در سال مالی 2019 ما سرمایه گذاری بیش از 19 میلیارد دلار در شرکت های خصوصی و موسسات مالی در کشورهای در حال توسعه اعمال نفوذ قدرت بخش خصوصی برای پایان دادن به فقر شدید و افزایش رفاه مشترک. برای اطلاعات بیشتر www.ifc.org.

اقیانوس آرام همکاری
IFC کار در جزایر سلیمان است هدایت اقیانوس آرام همکاری است. استرالیا و نیوزیلند و IFC در حال کار با هم از طریق مشارکت برای تحریک سرمایه گذاری بخش خصوصی و کاهش فقر در اقیانوس آرام.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب