IHG® هتل ارائه می دهد یک تازه را پاک

به عنوان تنظیم جهان به سفر جدید هنجارها و انتظارات IHG® هتل ها و استراحتگاه است که افزایش تجربه خود را برای مه

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

به عنوان تنظیم جهان به سفر جدید هنجارها و انتظارات IHG® هتل ها و استراحتگاه است که افزایش تجربه خود را برای مهمانان هتل در سراسر جهان با بازتعریف نظافت و حمایت از مهمانان شخصی تندرستی در طول اقامت خود را.

با استفاده از جدید, علم-led پروتکل ها و سرویس اقدامات همکاری با صنعت پیشرو کارشناسان کلینیک کلیولند Ecolab و Diversey و راه اندازی یک جهانی IHG حذف وعده های تقویت اقدامات را به مهمانان اعتماد به نفس بیشتر و هتل تیم حفاظت مورد نیاز است.

کیت Barr, Chief Executive Officer, IHG نظر: "آینده از سفر ممکن است متفاوت باشد, اما, امن, امن ماندن اساسی برای تحویل واقعی مهمان نوازی – و هرگز تغییر نخواهد کرد. با ترکیب IHG را در سطح جهان دانش و فرآیندهای با برش لبه تخصص از کلینیک کلیولند Ecolab و Diversey ما می توانیم اطمینان مهمانان و همکاران ما در حال تمرکز بر حفاظت از سلامت و تندرستی خود را. این شامل به دنبال در جایی که تکنولوژی می تواند تفاوت استقرار پیشرفته بسیار قابل رویت تر و تمیز کردن مکرر اقدامات و روش های مختلف برای مواد غذایی و آشامیدنی, تمام بیمه های جدید ما IHG پاک قول می دهم."

افزایش IHG راه تمیز
IHG یک تعهد درازمدت به دقیق روش های تمیز کردن. راه اندازی 2015, IHG راه پاک کردن برنامه توسعه داده شد با Ecolab و Diversey هر دو رهبران جهان در بهداشت و تمیز کردن فن آوری و خدمات است. این برنامه در حال حاضر در حال گسترش اضافی COVID-19 پروتکل ها و بهترین شیوه - که بسیاری از آنها در حال حاضر در محل به منعکس کننده توصیه سازمان بهداشت جهانی, مراکز پیشگیری و کنترل بیماری های محلی و مقامات بهداشت عمومی در بازارهای سراسر جهان است.

IHG راه پاک کردن در حال حاضر شامل تمیز کردن عمیق با بیمارستان درجه ضد عفونی کننده و رفتن به جلو مهمانان می توانید انتظار برای دیدن تکامل یافته روش در هر منطقه از هتل که ممکن است شامل:

  • دریافت: کاهش تماس با ما در بررسی در touchless معاملات جلو میز صفحه نمایش sanitiser ایستگاه sanitised کلید کارت های بدون کاغذ پرداخت
  • اتاق مهمان: قابل تایید sanitised موارد (به عنوان مثال ظروف, کنترل از راه دور) کاهش در اتاق مبلمان/بالا لمس آیتم های جدید لباس های شسته شده از پروتکل های استفاده از فن آوری های جدید
  • فضاهای عمومی و امکانات اضافی تمیز بالا لمس سطوح اجتماعی, فاصله, "آخرین تمیز" نمودار, بهترین شیوه برای استخرهای مراکز تناسب اندام و سالن
  • مواد غذایی و آشامیدنی: استانداردهای جدید و رویکرد خدمات به بوفه ضیافت خدمات اتاق و پذیرایی

حمایت از رفاه مهمانان و همکاران
امکان شخصی تندرستی از مهمانان و همکاران کلیدی است. IHG است از نزدیک با یک تیم از کارشناسان پزشکی در جهان مشهور کلینیک کلیولند به توسعه هدایت و منابع برای هتل تیم در بازگشت به کار و نگه داشتن مهمانان امن در این محیط جدید که ممکن است شامل:

  • پاکیزگی اطلاعات در هتل ها و در IHG رزرو کانال
  • اجتماعی فاصله عامل روش ها و علامت های
  • راهنمایی در استفاده از تجهیزات حفاظتی لازم توسط همکاران هتل
  • به روز شده همکار آموزش و صدور گواهینامه
  • در دسترس بودن فرد مهمان ملایمت تمیز کردن کیت
  • دست sanitiser و دستمال مرطوب ضد عفونی کننده موجود در اتاق مهمان و در بالا لمس نقاط در طول هتل ها

IHG تمیز وعده و جهانی پاکیزگی هیئت مدیره
با به روز رسانی اقدامات صورت گرفته IHG در حال راه اندازی یک حذف وعده. نورد در سطح جهان از 1 ژوئن 2020, مهمان می تواند اطمینان که اتاق خود را دیدار خواهد کرد IHG را بالا استانداردهای پاکیزگی. اگر نه, هتل آن را درست خواهد شد.

پیشرو این کار IHG جدید جهانی پاکیزگی هیئت مدیره یک گروه از IHG کارشناسان در عملیات ایمنی و مهمان تجربه کار با ما خارجی جدید متخصصان از جمله جیمز Merlino ارشد بالینی تحول افسر در کلینیک کلیولند برای تعریف راه حل های بهترین عمل و پیاده سازی فرآیندهای.

در حالی که در اموال هتل تیم را نیز تعیین تمیز قهرمانان اروپا به ادامه ساخت فرهنگ پاک القا در IHG hotels, هتل در سراسر جهان است. این قهرمانان را به تمرکز بر روی مهمانان و همکاران آنها به عنوان حرکت به محیط جدید و کمک در مالکیت تیم به طور مداوم ارائه این افزایش پاکیزگی استاندارد.

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.ihg.com/clean.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب