فوق العاده قدرتمند': روز یازدهم جورج فلوید تظاهرات بزرگترین و در عین حال

با وجود پلیس سرکوب حکومت جوش گرما و باران و ترس از همه گیر جهانی است که همچنان به طاعون امریکا و جمعیت زیادی ا

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

با وجود پلیس سرکوب حکومت جوش گرما و باران و ترس از همه گیر جهانی است که همچنان به طاعون امریکا و جمعیت زیادی از معترضان دارای عقاید خود را به بزرگترین اندازه و در عین حال در روز شنبه در برخی از کشور بزرگترین شهرستانها.

در یازدهمین روز از تظاهرات—برانگیخته با کشتن جورج فلوید در دست پلیس مینیاپولیس—دهها هزار نفر از تظاهرکنندگان فرود در یونیون پارک در شیکاگو مرکز شهر فیلادلفیا بروکلین و واشنگتن در اعتراض به خشونت پلیس علیه مردم سیاه و سفید.

آن را ارائه نامطلوب مقایسه با فیلم های کوتاهی از صدها نفر از افسران پلیس تشویق در خارج از یک بوفالو, نیویورک, دادگاه روز شنبه در حمایت از دو نفر از همکاران که به اتهام حمله درجه دوم برای تنه زدن یک 75 ساله معترض به زمین.

در شهر نیویورک خوانندگان در Rockaway Beach نشان داد و حمایت خود را از تظاهرکنندگان در حالی که هزاران نفر در راهپیمایی بیش از پل بروکلین به منهتن.

فوق العاده فیلم از فیلادلفیا نشان داد دهها هزار نفر از معترضان جاری شدن سیل در این شهرستان تا آنجا که چشم می تواند برای هشتمین روز متوالی به تظاهرات. گارد ملی ایستاده بود مستقر در اطراف شهر سالن پلازا سایت زودتر رویارویی میان پلیس و برخی از معترضان.

بسیاری از راهپیمایان ساخته شده در این رویداد یک خانواده امر است. "من اجازه دادن به آنها یاد حق در اینجا در فرد است. من می خواهم آنها را به دیدن دست اول است که آن را فقط سیاه و سفید مردم را برای مبارزه با آنها. ما همه خانواده گفت: Demetrius Oliver, 38, خریداری شده که خود سه فرزند جوان به مارس از طریق فیلادلفیا.

ماه مارس بود که به طور قابل توجهی بیشتر سازمان یافته و هماهنگ و نماینده فیلادلفیا متنوع شناسی که روز گذشته. "هر چه مؤثر است سیاه زندگی نیز تاثیر می گذارد Latinos. ما باید به مبارزه با هم" گفت: Puchi de Jesus, 25 عضو فیلادلفیا Boricuas یک گروه محلی از فعالان که کار برای متحد کردن پورتوریکو جامعه است.

هدر Orsini زندگی می کند که در نیوجرسی راهپیمایی با نشانه آن است که خواندن "اگر تیراندازی شروع می شود, در پشت من است." او گفت: Daily Beast: "من می دانم که همه چیز شده اند و من می خواهم دوستان من به می دانم که آنها در حال محافظت می شود. که من از آنها محافظت کند." .

روزهای ناآرامی دامن زده توسط یک در برابر تحریک و مبارز رئیس جمهور تهمت واشنگتن مقامات گفت که انتظار می رود روز شنبه به بزرگترین روز از تظاهرات در پایتخت کشور است.

حدود ساعت 2 بعد از ظهر جمعیت زیادی جمع شده بودند در مقابل کنگره و دادگاه عالی و شعار اسامی قربانیان خشونت پلیس.

وجود دارد یک جشنواره مانند جو در میان ده ها هزار ماسک-پوشیدن میدهد. برخی با بلندگوهای قابل حمل انفجار صوتی از سخنرانی از جمله رهبران سیاه و سفید به عنوان مارتین لوتر کینگ و مالکوم X. تماشاچیان ارائه شده "آب بازی رایگان تنقلات!" و تعریف ضد عفونی کننده دست در حرارت 90 درجه.

یک لباس معمولی بهداشت ، Ron Wyden (D-OR) استقبال امواج از معترضان عبور بین دو مجلس سنا ساختمانهای اداری توزیع بطری های آب و نوع میله.

"من فکر می کنم اعضای کنگره نیاز به حمایت از تظاهرات مسالمت آمیز گفت:" روزانه وحش گفت: جمعیت فرستاده "فوق العاده قدرتمند پیام وحدت."

کیمبرلی واکر 28 ساله از مریلند و برخی دیگر از درمانگران مجوز راه اندازی یک جدول در خارج از سنت جان اسقفی کلیسا, کلیسا در سراسر از کاخ سفید که تهمت استفاده, به, مرحله, خود, دوشنبه, عکس, op. آنها ارائه free protein bars, میوه های تازه و آب به معترضان.

"ما متوجه شده است که یک نیاز وجود دارد که در حالی که تظاهرات اتفاق می افتد شد ... بسیاری از مردم واقعا احساسی. ما فقط می خواستم به نوعی از اینجا به ده-تشدید همه" واکر گفت. این گروه که نام خود را مددکاران اجتماعی 4 عدالت گفت: آنها ارائه 10 دقیقه جلسات درمان بود و لحظات قبل از آن صحبت به پریشان ،

"او" هیچ کس به من گوش. آنها لازم نیست به من کمک کند. آنها لازم نیست که هر گونه منابع برای من'" واکر گفت. "و من گفت:" آنچه در آن است که شما نیاز دارید ؟ اجازه دهید آن را بنویسید.' ما یک دفترچه یادداشت است. ما در زمان برخی از یادداشت ها و سپس ما به او اطلاعات ما."

به عنوان مارس گذشت تهمت هتل بین المللی در پنسیلوانیا Ave.—فقط چند بلوک از کاخ سفید—یک خط طولانی از معترضان آغاز شده lustily booing و فریاد در دیوار امنیتی و پلیس طرفین رئيس جمهور در هتل. آنها فریاد زد: "برو دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن" و "رای او را!" دیگران تصمیم گرفتند به راه رفتن گذشته در سکوت انگشت وسط مطرح شده بالا در رئیس جمهور اسم.

هنگامی که معترضان رسیده کاخ سفید, جمعیت گذشت معمول مجموعه ای از راز و خدمات ناشناس فدرال اجرای قانون DEA و فرسوده شمشیربازی اضافه غنی سازی در اطراف کاخ سفید پردیس.

یک یادبود برگزار شد برای فلوید در Raeford, North Carolina در شنبه 12 روز پس از سفید مینیاپولیس پلیس درک چوین برگزار زانو خود را در Floyd گردن تا زمانی که او از دست داده آگاهی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن