هند بازده اتهام جاسوسی پرنده به پاکستان

کبوتر متعلق به پاکستان ماهیگیر که پرواز به سرزمین های هندی شده است پس از بازگشت مقامات تایید کرد که آن را نه ج

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

کبوتر متعلق به پاکستان ماهیگیر که پرواز به سرزمین های هندی شده است پس از بازگشت مقامات تایید کرد که آن را نه جاسوسی. پرنده عبور از ستیز مرز کشمیر در اوایل این هفته.

هندی مقامات را منتشر کرده اند یک پرنده متعلق به یک ماهیگیر از سراسر این کشور در مرز با پاکستان پس از آن تایید شد که کبوتر نمی شد یک جاسوسی, مقامات گفت.

"کبوتر شد مجموعه رایگان دیروز (28 مه) پس از هیچ چیز مشکوک پیدا شده بود گفت:" شایلندرا میشرا, یک مقام ارشد پلیس در هند-اداره کشمیر.

هیچ اطلاعات ارائه شده در مورد که در آن پرنده منتشر شد و یا اگر آن را به حال خود رسیده صاحب حبیب الله زندگی می کند که در یک روستا در نزدیکی منازعات مرزی بین هند و پاکستان است.

"این فقط یک گناه,,,, پرنده," حبیب الله گفت: در روز جمعه.

ادامه مطلب: چگونه کشمیر است که به دام افتاده توسط یک قاتل بزرگراه'

در اوایل این هفته او به دادگاه تجدید نظر به نارندرا نخست وزیر هند برای بازگشت پرنده.

"من درخواست تجدید نظر (به) نخست وزیر هند برای بازگشت کبوتر من که عبور از مرز در طول یک جلسه آموزش برای مسابقات آینده گفت:" حبیب الله.

کبوتر مسابقه یک ورزش محبوب در روستاهای مرزی که در آن پرندگان هستند با شناسایی نشانگرهای مانند تمبر رنگ و حلقه روی پای خود بایستند. شده اند وجود دارد موارد متعددی که در آن پرندگان از هر دو طرف در حال از دست رفته در سراسر مرز

"ما تا به حال به پرنده به بازداشت برای بررسی اگر آن را برای جاسوسی مورد استفاده قرار" یک مقام ارشد هندی, امنیت مرزی رسمی به رویترز گفت به شرط ناشناس ماندن. او توضیح داد که این روش استاندارد به عنوان مرز تنش های باقی مانده بین همسایگان.

کبوتر گرفته شده بود را بازداشت و پس از اعداد نوشته شده بر روی یک حلقه در پای پرنده است تصور می شد به کدهای که برای گروه های شبه نظامی فعال در هند-اداره کشمیر.

ادامه مطلب: هند با استفاده از COVID-19 اورژانس به دستگیری معترضان ...

اما حبیب الله گفت که این رقم در کبوتر پا شد تلفن همراه خود شماره تلفن است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به اثبات مالکیت در مورد این پرنده از دست داده بود.

ببینید/dr ("رویترز" dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن