دادگاه عالی حفظ حقوق سقط جنین, اعتصاب, پایین, لوئیزیانا, بیمارستان محدودیت قانون

در یک بسیار پیش بینی تصمیم دادگاه عالی معکوس لوئیزیانا قانون سقط جنین که مخالفان می گویند که نزدیک به همه اما

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

در یک بسیار پیش بینی تصمیم دادگاه عالی معکوس لوئیزیانا قانون سقط جنین که مخالفان می گویند که نزدیک به همه اما یک کلینیک سقط جنین در کشور و پیامدهای ماندگار برای حقوق باروری در سراسر کشور است.

قانون در سوال مورد نیاز ارائه دهندگان خدمات سقط جنین به توانایی برای پذیرش بیماران در بیمارستان های محلی. هواداران می گویند قانون ترویج ایمنی و تداوم مراقبت اما سقط جنین-حقوق طرفداران می گویند آن است که یک پزشکی محدودیت های غیر ضروری است که نیروی کلینیک سقط جنین به شاتر.

این 5-4 تصمیم گیری در ژوئن خدمات پزشکی v. Russo, نوشته شده توسط عدالت Stephen Breyer خواهد شد که اثرات بسیار فراتر از لوئیزیانا. سقط جنین طرفداران می ترسید که رعایت قانون خواهد باز کردن درب برای کشورهای دیگر به تصویب قوانین مشابه و بیشتر محدود کردن دسترسی به سقط جنین بدون ترس از دادگاه مداخله موثر برش 1973 Roe v. Wade تصمیم گیری ساخته شده است که سقط جنین قانونی در سراسر کشور است. به عنوان اولین حکم سقط جنین از عدالت برت Kavanaugh پیوست نیمکت تصمیم نیز ممکن است سیگنال را محافظه کار اکثریت به حکومت در آینده است.

همانطور که در مورد کل سلامت زنان v. Hellerstedt, Breyer می نویسد: دادگاه منطقه یافت می شود که در این اساسنامه "ارائه می دهد و هیچ توجهی به نفع سلامت" اما "همچنان به آن را غیر ممکن است برای ارائه دهندگان خدمات سقط جنین برای به دست آوردن منطبق با امتیازات به دلایلی که هیچ ربطی به دولت اظهار داشت منافع در ارتقاء سلامت و ایمنی است."

و ناتوانی "مکان های قابل توجهی مانع در مسیر از زنان به دنبال سقط جنین" Breyer نوشت.

رئیس دادگستری John Roberts بازیگران تصمیم گیری پنجم رای من پیوست مخالفت در کل سلامت زن و همچنان به این باور است که این مورد اشتباه در تصمیم. سوال امروز این است که آیا کل سلامت زن درست بود یا غلط اما آیا به پایبندی به آن در تصمیم گیری در این مورد در حال حاضر.

بیشتر به دنبال...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب