اینتل و لنوو تحقیقات می یابد تکنولوژی ضروری است به رانندگی جهانی تنوع و شمول

اولین نسخه جهانی جدید گزارش تحقیقات از اینتل و لنوو نشان می دهد که تکنولوژی را بازی نقشی اساسی در دستیابی به ت

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

اولین نسخه جهانی جدید گزارش تحقیقات از اینتل و لنوو نشان می دهد که تکنولوژی را بازی نقشی اساسی در دستیابی به تنوع و شمول (D&I) در محل کار آینده است. با قدرت به پل دسترسی شکاف اتصال افرادی که در غیر این صورت تقسیم و گسترش مزایای upskilling و مترقی برنامه های آموزشی فناوری است و قادر ساختن مردم به کار در بیشتر پویا و انعطاف پذیر راه.

این مطالعه به بررسی چگونه مردم در سراسر جهان مشاهده D&من در زندگی شخصی و حرفه ای و دیدگاه های خود را در نقش فن آوری نقش به آدرس سیستماتیک نابرابری ایجاد دسترسی بیشتر و فعال کردن رشد. در میان یافته ها مطالعه:

  • 89 درصد از پاسخ دهندگان در چین و 75 درصد در ایالات متحده می گویند یک شرکت تنوع و گنجاندن سیاست های "بسیار" یا "بسیار" مهم است زمانی که تصمیم گیری که در آن به اعمال و آیا برای قبول یک پیشنهاد است.
  • در آمریکا پدر و مادر بیشتر از غیر پدر و مادر را به نمایش انعطاف پذیر ساعات کار به عنوان برجسته تاثیر تکنولوژی در محل کار توسط یک 12-نقطه حاشیه.
  • پاسخ دهندگان از درآمد بالاتر براکت هستند بیشتر احتمال دارد به توافق برسند که تکنولوژی نقش یک "بسیار بزرگ نقش" در بهبود تنوع و شمول در محل کار.
  • بیش از 80 درصد از کارکنان در برزیل و چین توافق می کنید که هوش مصنوعی می تواند مورد استفاده قرار گیرد به محل کار متنوع تر و فراگیر به عنوان نیمی از پاسخ دهندگان در آمریکا و آلمان است.

"اینتل دارای یک تعهد طولانی مدت به تنوع و شمول است. ما بر این باورند که شفافیت کلیدی است و هدف ما این است که به دیدن ما نمایندگی آینه بازارها و مشتریان ما خدمت می کنند. فقط به عنوان ما اعمال مهندسی ما طرز فکر برای ایجاد پیشرو در جهان از نوآوری های تکنولوژیک ما همین کار را با ما D&I, استراتژی, استفاده از داده ها برای اطلاع رسانی به تصمیم گیری های ما و به اشتراک گذاری آن را شفاف به درایو روشن پاسخگویی و ارائه نتایج در سراسر این صنعت می گوید:" باربارا Whye رئیس تنوع و شمول افسر و معاون رئیس جمهور از تاثیر اجتماعی و منابع انسانی در اینتل. "ما می دانیم که واقعا پیشرفت D&I, آن طول می کشد شرکت های مشغول به کار در کنار هم و به عنوان یک شرکت جهانی این کار را نمی توان محدود به ایالات متحده تنها. به همین دلیل با هر دو شرکت های یک تاریخ غنی از همکاری ما تصمیم به گسترش همکاری های ما و انجام یک نظرسنجی جهانی."

در مورد اینتل

Intel (Nasdaq: INTC) رهبر صنعت ایجاد جهان در حال تغییر فن آوری قادر می سازد که جهانی پیشرفت و غنی زندگی می کند. با الهام از قانون مور ما به طور مداوم کار برای پیشبرد طراحی و ساخت نیمه هادی ها به کمک آدرس مشتریان ما بزرگترین چالش است. با جاسازی اطلاعات در ابر شبکه edge و هر نوع دستگاه محاسبات ما از بند باز کردن پتانسیل دیتا برای تبدیل کسب و کار و جامعه بهتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینتل نوآوری رفتن به newsroom.intel.com و intel.com.

© شرکت اینتل. Intel, اینتل, لوگو و دیگر اینتل علامت علائم تجاری از شرکت اینتل و یا شرکت های تابعه آن. دیگر نام ها و برندها ممکن است ادعا کرد که ملک دیگران است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن