Intesa Sanpaolo نشانه تفاهمنامه با تیم و Google Cloud برای سرعت بخشیدن به این بانک دیجیتالی و ترویج نوآوری در ایتالیا

Intesa Sanpaolo امضا یک یادداشت تفاهم با تیم و گوگل به آغاز بحث با هدف اجرای یک پروژه مهم است که ارائه خواهد ش

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

Intesa Sanpaolo امضا یک یادداشت تفاهم با تیم و گوگل به آغاز بحث با هدف اجرای یک پروژه مهم است که ارائه خواهد شد Intesa Sanpaolo با خدمات ابری گوگل با استفاده از تیم مراکز داده در ایتالیا است که اطمینان از بالاترین امنیت بین المللی و حفاظت از داده های استاندارد.

این پروژه شامل ساختمان فن آوری های نوین زیرساخت ها در تورین به گوگل ارائه خدمات ابر. آن نیز مستلزم افتتاح یک مرکز مهم اختصاص داده شده به هوش مصنوعی آموزش و پشتیبانی حرفه ای برای راه اندازی از طریق طرح تعریف می شود به طور مشترک توسط Intesa Sanpaolo تیم و Google Cloud.

یکی دیگر از ابر منطقه نیز خواهد بود ساخته شده در میلان برای اطمینان از تداوم کسب و کار. هر دو از ابر جدید مناطق ساخته خواهد شد با توجه به آخرین پایداری محیط زیست, بهترین شیوه در انطباق با Intesa Sanpaolo گروه پایداری دستورالعمل از جمله کربن بی طرفی.

پس از توافق نهایی بین طرفین در همه شرایط و ضوابط این قرارداد و پس از به دست آوردن فاصله لازم را از مقامات این پروژه قادر خواهد Intesa Sanpaolo برای استقرار آخرین فن آوری های متناسب با خود را نیاز دارد.

گوگل خدمات ابر در ابر مناطق در دسترس خواهد بود به کسب و کار از تمام اندازه که می خواهید برای بهره مندی از فن آوری و اقتصادی مزایای محاسبات ابری در امن و پایدار. این طرح گام مهمی در تسریع دیجیتالی از کشور چیزی تبدیل شده است که بسیار مهم در زمینه COVID-19.

ماسیمو Proverbioرئیس آن دیجیتال و نوآوری افسر Intesa Sanpaolo گفت: "تفاهم نامه امضا شده امروز با هدف تبدیل Intesa Sanpaolo به دیجیتال این شرکت قادر به ارائه بسیار نوآورانه خدمات به خانواده ها و کسب و کار برجسته سهولت استفاده و تحویل سریع. قوی و با همکاری تیم و گوگل نیز ما را قادر به ادامه در گسترش گروه های دیجیتال فرهنگ و حتی بیشتر حرکت است. با ایجاد دو ابر مناطق بر اساس مدرن ترین فن آوری های ما قادر خواهد بود به منظور افزایش منابع ما و رشد کسانی که از فردا نیز با تشکر از حمایت از دانشگاه پلی تکنیک تورین برای رسیدن به نقاط عطف مهم در استفاده از تکنولوژی ابر و هوش مصنوعی".

 کارلو D'Asaro Biondoمعاون اجرایی رئیس جمهور TIM – ابر پروژه: "ما بسیار خوشحال است که Intesa Sanpaolo انتخاب تیم و گوگل برای یک پروژه استراتژیک نه تنها برای بانک و هم برای کشور است. این یک دستاورد قابل توجهی می گذارد که پایه و اساس یک همکاری دراز مدت به ایجاد یک برش لبه زیرساخت های ابر. این تکنولوژی نشان دهنده یک بخش جدید با پتانسیل عظیم در توسعه دیجیتال خدمات برای کسب و کار کسب و کار با Intesa Sanpaolo را به نفع هر دو به بانک مناطق که در آن توافق خواهد شد و به کل کشور است. ما همچنین متقاعد شده است که قرار دادن تخصص و فن آوری با هم به خصوص در یک زمان دشوار به عنوان در حال حاضر است که این رویکرد درست به ظهور قوی تر از این فاز".

فابیو Fregiسر از Google Cloud ایتالیا اظهار داشت: "گوگل تصمیم گرفته است برای باز کردن دو ابر مناطق در ایتالیا برای حمایت از شرکت های ایتالیایی در دیجیتالی کردن و تعریف فرصتهای رشد آتی. ما خوشحالیم که با این تفاهم نامه که نشان می دهد که ما می تواند شرکای استراتژیک برای رهبران در بخش مالی و بخش های مخابراتی".



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن