معرفی جدید صندلی با تکنولوژی کشور: Stephen کلی

به عنوان استفان کلی طول می کشد بیش از نقش او به ارمغان می آورد کارآفرینی scaleup دستاوردها – پس از رشد و شناور

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

به عنوان استفان کلی طول می کشد بیش از نقش او به ارمغان می آورد کارآفرینی scaleup دستاوردها – پس از رشد و شناور دره سیلیکون راه اندازی در نزدک و گسترده ریاست و غیر اجرایی را تجربه کنند. استفان خواهد نقش کلیدی ارتباط مستقیم با نمایندگان جامعه و تکنولوژی کارآفرینان و همچنین حمایت از, مدیر اجرایی, Gerard Grech .

"من واقعا هیجان زده برای پیوستن به فن آوری کشور است. در طول زندگی حرفه ای من من مشغول به کار با پوسته پوسته شدن فن آوری شرکت از تمام اندازه ها در هر دو بریتانیا و ایالات متحده مدیریت و مربیگری گسترش فن آوری کسب و کار. من می دانم که چالش خوبی است. من افتخار بزرگی است برای شروع و منجر به برخی از فوق العاده شرکت های فن آوری و در حال حاضر در حال نشستن بر روی تخته از دو سریع پوسته پوسته شدن شرکت های فن آوری از جمله یکی از آینده پنجاه و فارغ التحصیلان. من دیده ام آنچه در آن طول می کشد برای ساخت تیم های بزرگ و فرهنگ در حالی که مدیریت رشد نمایی.

البته من نمی دانیم که در زمان های سخت و زمان زمینه های مختلف است و بسیاری از کسب و کار به سرعت در حال برخورد با درآمد نرمی. بسیاری از شرکت های که در آن من مربی باید تنظیم مجدد برنامه های خود را برای گسترش نقدی خود را به باند فرودگاه. این چابکی کار می کند هر دو راه و رشد را به دنبال خواهد داشت – بدون شک وجود دارد این می تواند یک تکنولوژی led بازیابی از رکود است. من قصد دارم به بازی نقش مهمی در حمایت از جرارد و تیم در ارائه که رشد و حصول اطمینان از رفاه در سراسر انگلستان است.

من نیز دیده می شود مزایای یک دولت می تواند درو از به اجرا در پروژه های فناوری. به عنوان افسر ارشد عامل برای دولت بریتانیا من نظارت بر تحکیم دولت گسترده وب پیچیدگی (132,000 Url) به تک دروازه GOV.انگلستان و دولت را قادر می سازد به قرار دادن شهروندان بریتانیا در قلب آن. من می دانم که چالش های ساختاری در برخورد با دولت اما من می دانم که چگونه آنها می تواند بر طرف شود و در نتیجه سرعت و کیفیت.

فن آوری اثبات شده است تا کنون بیشتر موثر در دولت و طرز فکر همچنان به گرفتن به عنوان یک نتیجه از Covid-19. نیاز به سرعت در حال استقرار راه حل های جدید است که به چالش کشیدن سنتی خدمات مدنی با وزرای آشکارا اعتراف به این که حمایت دولت راه حل های فن آوری در حال مستقر نمی شود بی عیب و نقص هستند اما با این وجود ضروری برای شروع در حال حاضر برای مبارزه با این بیماری همه گیر.

و آن را در دولت بود که من قادر به پرداخت برخی از اولین بازدید از آنچه شد و سپس شهر فناوری و تکنولوژی شمال و درک راه کارآفرینان ارائه شد ایده های خود را در یک چالاک تر به شیوه ای. در حال حاضر تثبیت شده به عنوان فن آوری, ملت, من می خواهم به اطمینان حاصل شود ما در ساخت موفق رشد پلت فرم ما در حال حاضر ارائه برای شرکت های فن آوری و رهبران و حمایت از آنها به عنوان پایه کشور رشد و بهبود و رفاه. این به این معنی رو در حق خود و البته ارائه منطقه ای رشد و محلی, خوب, شغل پرداخت. اما حتی حیاتی تر آن را نیز بدان معنی است که به قلب اقتصاد گسترده تر ساخت دائمی تصویب تکنولوژی که ما را دیده اند در ماه های اخیر.

آن را حمایت از مشاغل و گوا (ناخالص ارزش اضافه) اما از آن است که اساسا همچنین تراز وسط قرار دارد به نیازهای استراتژیک و همچنین کمک به بریتانیا برای رسیدن به آن خالص کربن صفر جاه طلبی های, حمایت از, هدف با سود تضمین انگلستان باقی می ماند رقابتی جهانی و درست فرصت ها به طور فراگیر و برابر است.

پس از پیوستن به Tech, ملت, من همچنین می خواهم به پرداخت ادای احترام به آیلین Burbidge که من موفق خواهد شد. آیلین بینش منحصر به فرد از دخالت خود را در شرکت های فن آوری از داخل و همچنین به عنوان یک سرمایه گذار در خارج ایستاده بود هر دو Tech ملت و نوپای بسیاری از شرکت های فن آوری در جا خوب است. او کمک کرده است جرارد و فناوری کشور تیم برای شرکت نزدیک به 2000 کسب و کار در سراسر انگلستان تولید تا £436 میلیون در GVA برای اقتصاد انگلیس است. و به طور خاص, من تحسین کار خود را به پشت زنان بنیان گذاران و کارآفرینان – منطقه دیگر من قصد دارم به کار سخت برای بهبود بیشتر.

در هفته اول در نقش به عنوان صندلی من مشتاقانه منتظر صحبت با بسیاری از بنیانگذاران و رهبری اعضای تیم به عنوان من می توانم کاری برای کمک به انگلستان فن آوری نوآوران مقیاس به عنوان پایدار و به سرعت به عنوان امکان پذیر است. در کسب و کار کارآفرینان همیشه به دنبال فرصت بعدی مشتری یا سرمایه گذار و من می خواهم به بخشی از این گفتگوها به عنوان کار ما در حوزه فناوری کشور به ساخت واقعا شبکه ملی برای حمایت از کسب و کار شما.

پوسته پوسته شدن یک کسب و کار بسیار زیاد است آزمون از شما و تیم خود را – آن نیاز به فداکاری حل و پشتیبانی. من شده اند قادر به این سفر تعدادی از بار رشد نزدک FTSE250 و FTSE100 شرکت و کمک به دیگران انجام همان است که در DNA است. من بسیار هیجان زده می شود قادر به اعمال این درس من آموخته اند و تجربه من به عنوان مدیر عامل شرکت سرمایه گذار و مدیر و مربی برای کمک به نسل بعدی انگلستان scaleups. من نمی توانم صبر کنید برای شروع"

سازمان دیده بان مصاحبه ما با استفان زیر.

معرفی استفان کلی جدید Tech ملت صندلی


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن