ق موسس استعفا داد, درخواست, سیاه, عضو هیئت مدیره

الکسیس Ohanian Sr. گفت: استفاده از سود آینده از او ق سهام به "مهار نژادی و نفرت است." او اضافه کرد که او می خو

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

الکسیس Ohanian Sr. گفت: استفاده از سود آینده از او ق سهام به "مهار نژادی و نفرت است." او اضافه کرد که او می خواست به اولياء به سیاه و سفید خود را ،

الکسیس Ohanian Sr. از بنیانگذاران ایالات متحده اجتماعی تجمع وب سایت Reddit کرده و استعفا از هیئت مدیره این شرکت و درخواست هیئت مدیره برای پر کردن جای خالی با یک نامزد.

در حالی که Ohanian نیست به طور مستقیم ویژگی حرکت خود را به تظاهرات اخیر در آمریکا به قتل جورج فلوید گفت: "استفاده از سود آینده از او ق سهام به "مهار نژادی و نفرت" با شروع از $1 میلیون (€885,400) کمک مالی به دانستن حقوق خود را از اردوگاه های خیریه تاسیس سابق NFL ستاره khezri.

Ohanian and his daughter (picture-alliance/AP Images/C. Burton)

Ohanian گفت: او تصمیم گرفت برای خود و خانواده و کشور

در بیانیه ای در وبلاگ خود, Ohanian گفت: "من انجام این کار برای من برای من و خانواده برای کشور است." او اضافه کرد که او تا به حال گرفته شده گام به اولياء به سیاه و سفید خود را ، Ohanian است به ما ستاره تنیس سرنا ویلیامز.

Ohanian تاسیس ق در سال 2005. این شرکت ندارد یک عضو هیئت مدیره و تنها به ترویج آن اولین زن عضو هیئت مدیره سال گذشته است.

نژاد پرستی در ق

در اوایل این هفته بیش از 25 محبوب ق تاپیک رفت و خصوصی در اعتراض به محتوای نژادپرستانه بر روی پلت فرم آن است. این شرکت اجرایی استیو هافمن انتقاد شده است توسط چندین ق مدیران برای عدم اقدام در برابر نفرت و موضوعات بر روی پلت فرم.

هافمن به تازگی گفت: Zachary سوانسون یک امنیت سایبر محقق که Reddit نمی خواهید به یک "فکر پلیس" آن را به عنوان یک نهاد خصوصی.

در روز سه شنبه سابق مدیر عامل شرکت ق الن Pao به انتقاد از رسانه های اجتماعی پلت فرم برای خاموش کردن این موضوع the_donald – یک subreddit با حدود 800000 اعضای که اغلب نظرات به white برتری.

am/اس ام اس (AP, Reuters)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن