بروکلین بکهام و Nicola Peltz گزارش طرح دو مراسم عروسی هزینه $5 متر است. خوش شانس, خروس بزرگ, میلیاردر

در حالی که بقیه سیاره شگفتی نگران آنچه که در آینده نگه می دارد زندگی فوق العاده غنی در آن نوعی اسراف ، در آخری

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

در حالی که بقیه سیاره شگفتی نگران آنچه که در آینده نگه می دارد زندگی فوق العاده غنی در آن نوعی اسراف ،

در آخرین مثال بسیار زیبا از پیروزی نابرابری در زمان coronavirus دو 20-چیزی که دقیقا به بالای خود را در زمینه های مربوطه (عکاسی و بازیگری) گزارش شده است به برنامه ریزی نه یکی بلکه دو اسراف در مراسم ازدواج با یک لایحه گفت: به شکوه $5 متر است.

جوانان در سوال هستند بروکلین بکهام و Nicola Peltz.

و در حالی که ستاره فوتبال دیوید بکهام و سابق ادویه دختر ویکتوریا ممکن است فکر می کنم آنها در حال غنی خود را به $500 متر ثروت کوچک سیب زمینی در واقع در مقایسه با نلسون Peltz, پدر عروس به شود.

Peltz گفته می شود ارزش متناوب $1.6 میلیارد دلار رسیده است. برای قرار دادن که در ویژوال شرایط اگر هر دو خانواده تغییر تمام پول خود را به دلار تک اسکناس و ساخته شده است یک برج Beckhams را در رسیدن به برخی از 3 مایل بالاتر از زمین در حالی که Peltz را به اوج تقریبا 100 مایل به اتمسفر است.

پس از آن است که شاید نه کاملا تعجب آور است که Beckhams به نظر می رسد کاملا خوشحال با پسر خود ازدواج اعلام Instagram در این هفته با وجود او پس از ملاقات نیکولا فقط نه ماه پیش ظاهرا پس از معرفی توسط صوفیه ریچی.

بدون شک Beckhams خواهد بود و امیدوار است که Peltzes به اندازه کافی قدیمی از مد افتاده به رعایت سنت است که خانواده عروس برای عروسی. در این مورد وجود خواهد داشت دو یکی در هر یک از آنها بومی کشور اگر چه با عروسی که penciled در اواخر تابستان 2021 وجود دارد که البته مقدار زیادی از دامنه را برای یک لغزش بین جام و لب.

این مراسم عروسی را با هم برخی از هزینه $5m با توجه به ایمیل های روزانه. Peltz, یک مواد غذایی منجمد بارون, بنا به گزارش ها صرف £800,000 در یک نوار حکم کتاب مقدس برای پسر دوقلو در سال 2016.

یک منبع گفت:" ایمیل: "دیوید و ویکتوریا هیجان زده هستند. آنها احساس او در نهایت با یک دختر بچه است که بعد از او برای شهرت و یا پول است."

Peltz است که به خوبی شناخته شده در هالیوود صحنه; در سال 2016 او مورخ جاستین بیبر و سپس بیرون رفت و با انور حدید برادر supermodels جی جی و بلا. او شناخته شده است به نقل بین پدر و مادر او خانه مجلل در نیویورک و فلوریدا در یکی از خانواده دو جت خصوصی.

پدر او مجبور به رفت و آمد به شهرستان توسط هلیکوپتر پس از اعتراض همسایگان به سر و صدا.

Peltz Sr. است مشتاق حامی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی برگزاری $500,000-هر زن و شوهر, جمع آوری کمک برای رئیس جمهور. او ده کودکان در محدوده سنی 54 تا 17 که می تواند مجموعه ای خاموش جالب جانشینیسبک روایت روزی.

بروکلین است که یک عکاس و Peltz یک بازیگر او را تغییر داد Instagram شناسایی به او نشان می دهد و بروکلین در آغوش بنابراین ما می دانیم که باید آن را واقعا جدی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن