PYMEUP پر مخفف Lega Serie A با استفاده از ChyronHego مجازی قرار دادن به منظور افزایش قصه گویی و حمایت از گزینه های

ChyronHego امروز اعلام کرد که مجازی خود قرار دادن تکنولوژی در حال استفاده توسط Interregional تحت گروه ورزشی (P

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

ChyronHego امروز اعلام کرد که مجازی خود قرار دادن تکنولوژی در حال استفاده توسط Interregional تحت گروه ورزشی (PYMEUP) به جای گرافیک مجازی به پخش زنده از Lega Serie A مسابقات فوتبال. با استفاده از فضای خالی می ایستد و دیگر مناطق در داخل و اطراف زمین به نمایش تیم نام تجاری حامی آرم و تبلیغات PYMEUP است که قادر می سازد لیگ باشگاه ها و صاحبان محتوا به باز کردن جریان درآمد جدید در حالی که افزایش تجربه در حال مشاهده برای طرفداران تماشای در خانه.

"ما کار کرده اند با Lega برای سال های بسیاری است و ما بسیار افتخار به تهیه مجازی جدید رسانه ها راه حل هایی که کمک به باشگاه ها و حامیان مالی خود را ادامه موفق فن نامزدی در این زمان به چالش کشیدن او افزود:" بورگس مشترک مدیر عامل و بنیانگذاران PYMEUP. "رابطه ما با ChyronHego به ما اجازه داده است برای انطباق مجازی ما راه حل های گرافیکی نه تنها به امروز بسیار متفاوت در ورزشگاه محیط زیست بلکه به ویژگی های منحصر به فرد و نیازهای کسب و کار از هر باشگاه و محل است."

PYMEUP متخصص در مجازی تولید و خدمات تبلیغات برای رویدادهای ورزشی زندگی می کنند. این شرکت یک شریک کلیدی برای مشخصات بالا در لیگ و سازمان ها از جمله سری آ, لالیگا, لیگ, و, فرمول 1.

با COVID-19 بحران وادار کردن باشگاه های فوتبال به بازی در خالی استادیوم PYMEUP است که با استفاده از مجازی قرار دادن برای گسترش نام تجاری و حمایت از فرصت های باز را به مشتریان خود. این ChyronHego فن آوری را قادر می سازد تا با قرار دادن گرافیک مجازی است که به نظر می رسد به عنوان اگر آنها در واقع بخشی از خالی ورزشگاه فضا. این داستان سرایی بصری و نسل درآمد راه حل باعث می شود آن را آسان برای PYMEUP برای ایجاد و قرار دادن داده ها-غنی گرافیک 3D و دیگر حمایت و پیشرفت در این زمینه در حالی که هنوز هم گرفتن طرفداران توجه است.

برای Lega Serie A, PYMEUP مجازی با استفاده از قرار دادن شامل آرم از حامیان مالی باشگاه در مرکز دایره و در حال حاضر گرافیک و رنگ از تیم های رقیب در می ایستد و به طور معمول قبل از هر کیکآف در حاصل کار دو تیم در پایان مسابقه. گرافیک با کیفیت بالا تحویل داده صرفهجویی به طوری که آنها افزایش به جای را مختل تجربه مشاهده.

"PYMEUP درک تصویر کامل — تمام جنبه های پخش زنده تولید از محل برگزاری ورزش, و چگونه به اهرم گرافیک به منظور افزایش قصه گویی گفت:" اندی Newham مدیر فروش در ChyronHego. "گسترش موجود در آن گردش کار تولید را به عنوان سمبل مجازی قرار دادن این شرکت سود یک ابزار قدرتمند برای کمک به هر باشگاه به غنی سازی پخش زنده."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب