بارکلیز با شرکای قابل اعتماد غیر انتفاعی در سراسر منطقه آسیا و اقیانوس آرام به ارائه امداد رسانی از طریق £100 متر COVID-19 جامعه بسته کمک

بارکلیز امروز اعلام آخرین خیریه همکاران در آسیا و اقیانوسیه است که این شرکت حمایت خواهد شد از طریق آن جهانی £1

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

بارکلیز امروز اعلام آخرین خیریه همکاران در آسیا و اقیانوسیه است که این شرکت حمایت خواهد شد از طریق آن جهانی £100 متر COVID-19 جامعه بسته کمک.

در سراسر آسیا و اقیانوس آرام این همکاران در حال توزیع مواد غذایی تهیه سرپناه و حمایت های اضطراری به آسیب پذیر جوامع و خانواده های کم درآمد بیشتر در معرض خطر مشکلات از جمله افراد مسن, افراد معلول, زنان باردار و کودکان کارگران مهاجر و کسانی که با دسترسی محدود به حمایت دولت است.

"ما در حال حمایت از این خیریه همکاران در کشورهایی که ما در عمل به عنوان پاسخ ما به مبارزه با COVID-19. با همکاری با این باور نکردنی خیریه ما امیدواریم که برای تقویت خود تاثیرگذار کار و ارائه کمک به حتی بیشتر در معرض خطر افراد و خانواده ها نیاز به حمایت" گفت: Jaideep Khanna رئیس بارکلیز آسیا و اقیانوسیه.

"من بسیار افتخار به بخشی از یک سازمان است که نقشی فعال در حمایت از آن جوامع در طول این زمان به چالش کشیدن کار با مشتریان و همکاران برای کمک به کسانی که تحت تاثیر بسیاری از بحران."

بارکلیز' آخرین آسیا و اقیانوسیه COVID-19 خیریه همکاران عبارتند از:

Akshaya Patra هند ارائه اواسط روز وعده های غذایی برای کودکان مدرسه از خانواده های کم درآمد برای افزایش حضور در مدارس و اطمینان حاصل شود که کودکان از دسترسی به آموزش و پرورش. بارکلیز' پشتیبانی ارائه خواهد شد گروه های آسیب پذیر با دسترسی به مواد غذایی سازمان غذا آماده مهاجر در اردوگاه و توزیع خشک مواد غذایی و وعده های غذایی پخته شده در سراسر کشور.

بو بنیاد خیریه هنگ کنگ اختصاص داده شده به حفظ محیط زیست و مراقبت از آن محروم. بارکلیز' پشتیبانی را ارائه کوپن های مواد غذایی به گروه های آسیب پذیر به کمک به آنها را از دسترسی به مواد غذایی است. این کوپن در درجه اول ارائه شده به مردم محروم از خانواده هایی که شغل خود را از دست.

جامعه قفسه سینه از هنگ کنگ, هنگ کنگ افزایش بودجه از طرف خود عضو رفاه اجتماعی سازمان. بارکلیز' پشتیبانی فعال خواهد شد و سازمان برای رسیدن به حتی بیشتر خانواده ها از صنایع شده اند که منفی تحت تاثیر بحران ارائه دسترسی به مواد غذایی و امکانات اولیه.

بانک غذایی, سنگاپور, سنگاپور به جمع آوری مواد غذایی بیش از حد از مواد غذایی تامین کنندگان و توزیع آنها را به سازمان ها مانند مراقبت از سالمندان, خانه, خانواده, مراکز خدمات و آشپزخانه سوپ. بارکلیز' حمایت کمک خواهد کرد که با این موسسه خیریه برای اطمینان از گروه های آسیب پذیر به ویژه افراد معلول و سالمندان و کارگران مهاجر نمی رفتن بدون غذا.

Goonj هند فراهم می کند امداد رسانی کمک های انسان دوستانه و اجتماعی پروژه های توسعه در سراسر هند است. بارکلیز' بودجه را پشتیبانی روزانه شرط مهاجران و دیگر گروه های آسیب پذیر که دسترسی ناکافی به خدمات امنیت اجتماعی و امکانات اولیه.

زیستگاه برای بشریت استرالیا و هنگ کنگ است که یک موسسه خیریه مسکن سازمان کار برای توانمند سازی مردم در جهان در فقیرترین جوامع برای دسترسی به مسکن مناسب و معقول. بارکلیز' حمایت کمک خواهد کرد که این سازمان در استرالیا و هنگ کنگ به ارائه آسیب پذیر جامعه از جمله سالمندان بومی جمعیت زنان و کودکان با پاک کردن امن و شرایط زندگی مناسب با سرپناه موقت, مواد غذایی و دیگر امکانات اولیه.

HealthServe سنگاپور به دنبال پاسخگویی به نیازهای کارگران مهاجر در جامعه از طریق ارائه مراقبت های پزشکی, مشاوره, مورد, کار, کمک های اجتماعی و دیگر خدمات پشتیبانی. بارکلیز' پشتیبانی خواهد شد کمک به سازمان برای رسیدن به کارگران مهاجر زندگی در خوابگاه های فیزیکی که در آن فاصله یک چالش است ارائه مواد غذایی و مراقبت های پزشکی از کارگران مهاجر با شرایط بهداشتی مزمن و همچنین ارائه سرپناه.

Houkago بعد از مدرسه ژاپن را فراهم می کند پس از برنامه مدرسه ارائه کودکان امن و راحت در فضای کم هزینه و کمک به آنها برای رشد به گرد بزرگسالان است. بارکلیز' بودجه کمک خواهد کرد که این سازمان به حمایت از کادر پزشکی با در نظر گرفتن مراقبت از فرزندان خود را; حمایت از کودکان مبتلا به ارائه مشاوره و مراقبت های اساسی و ابزارهای آموزشی.

اتوبوس سحر و جادو هند بنیاد هند مجهز به کودکان و افراد جوان در هند با مهارت و دانش است که آنها نیاز به حرکت از فقر است. بارکلیز' حمایت کمک خواهد کرد که این سازمان برای تعامل با سخت برای رسیدن به جوامع حمایت از آنها را با دسترسی به مواد غذایی آگاهی جلسات COVID-19 و کمک به آنها در تشخیص علائم به طوری که رسیدن به آنها برای مراقبت های پزشکی در زمان.

را انتخاب هنگ کنگ پشتیبانی از بسیاری از کودکان بدون خانواده و نوجوانان است. بارکلیز' پشتیبانی را قادر خواهد ساخت موسسه خیریه ای برای کمک به جوانان آسیب پذیر و نوزادان خود را با یک پناهگاه امن برای اجتماعی فاصله دسترسی به امکانات اولیه و امکانات آموزش.

آکسفام هند, هند فراهم می کند امداد رسانی و کمک به آسیب پذیر ترین, از جمله کارگران مهاجر گدا زاغه نشينان و دستمال وانت که هیچ دسترسی به هر گونه امنیت اجتماعی طرح. بارکلیز' بودجه استفاده خواهد شد برای توزیع مواد غذایی و ضروری بهداشتی کیت به خانواده های آسیب پذیر در سراسر کشور است. آکسفام نیز اجرا COVID-19 پیشگیری آموزش و پرورش جلسات.

طرح بین المللی هند با این نسخهها کار برای پیشبرد حقوق کودکان و برابری برای دختران. بارکلیز' سرمایه گذاری را از حمایت این سازمان برای ارائه به گروه های آسیب پذیر در خانواده های محروم از جمله کودکان و زنان باردار و دختران نوجوان با مواد غذایی و محصولات بهداشتی و پشتیبانی خواهد کرد با آگاهی از طرح های در طول بحران.

نخست وزیر شهروند کمک و امداد در شرایط اضطراری صندوق (PM مراقبت صندوق) هند راه اندازی شد توسط دولت هند به منظور کمک به آسیب پذیر جوامع منفی نهفته COVID-19. بارکلیز' حمایت کمک خواهد کرد این صندوق برای ساختن جامعه پذیری از طریق ارائه سرپناه و مواد غذایی و محصولات بهداشتی.

برداشت دوم ژاپن توزیع مواد غذایی به کسانی که نیاز دارند. بارکلیز' حمایت کمک خواهد کرد که این سازمان برای اطمینان از گروه های آسیب پذیر تحت تاثیر بحران به ویژه افراد مسن و معلول نیست ،

سنگاپور صلیب سرخ سنگاپور کار می کند برای از بین بردن درد و رنج انسان و حفاظت از جان انسان و کرامت در حالی که ارائه پاسخ اضطراری خدمات. بارکلیز' بودجه کمک خواهد کرد که این سازمان برای ارائه مواد غذایی و دیگر اقلام ضروری برای گروه های آسیب پذیر به ویژه افراد مسن و افراد معلول.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب