سریالسازی: Syntegon می پیوندد باز-SCS گروه

Syntegon به شدت معتقد است که در سیستم عاملبه مدت طولانی تجربه به ارمغان می آورد مزایای کار گروهی Syntegon تکنو

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399
  • Syntegon به شدت معتقد است که در سیستم عامل
  • به مدت طولانی تجربه به ارمغان می آورد مزایای کار گروهی

Syntegon تکنولوژی به تازگی پیوست باز سریالسازی ارتباطی استاندارد (باز-SCS) ، اهداف مشترک شامل مبارزه با دارویی جعل و ایجاد رابط سازگار برای اجرای مناسب سریالسازی راه حل.

Syntegon فناوری مفتخر به عضویت در این باز SCS گروه در مبارزه با دارویی conterfeiting و به صورت استاندارد صنعتی, رابط برای سریالسازی.
تولید مثل برای مطبوعات مقاصد رایگان با اعتباری "عکس: Syntegon"

باز سیستم عامل های آینده

باز SCS گروه آغاز شد در سال 2014 به تعریف نشر و حفظ یک OPC UA بر اساس استاندارد و همراه اسناد و مدارک برای ادغام سریالسازی راه حل. Syntegon به طور کامل پشتیبانی از بیانیه ماموریت کارگروه به "اجازه کاربردی همکاری از سریالسازی راه حل به منظور یکپارچه ادغام عملیات و فرآیندهای کسب و کار در سراسر سازمان ها و نهادهای نظارتی هماهنگی با دیگر گروه های صنعت و استانداردهای هر زمان که مناسب است."

"به غیر از این واقعیت است که صرفه جویی در زندگی از طریق ضد جعل اقدامات است یک دلیل عالی برای پیوستن به باز کردن-SCS ما نیز بصورتی پایدار و محکم بر این باورند در باز دنیای دیجیتال و باز سیستم عامل" می گوید: یورگ Willburger مدیر محصول برای Track & Trace سیستم در Syntegon. "مشتریان باید بدون محدودیت و انعطاف پذیری بالا را انتخاب کنید. مخلوط را با سیستم های ماشین آلات و نرم افزار از تامین کنندگان مختلف همراه با مشترک رابط تبدیل خواهد شد و استاندارد است. و این دقیقا کاری است که ما می خواهیم برای رسیدن به تعهد ما در باز-SCS."

به مدت طولانی تجربه

Syntegon کمک به موفقیت باز-SCS با طولانی تجربه در Track & Trace و سریالسازی راه حل به عنوان یورگ Willburger توضیح می دهد. "ما می دانیم که موفق سریالسازی پروژه معمولا شامل بسیاری از برنامه های مختلف. در پایان, آن را همه چیز در مورد داشتن حق رابط به ترکیب آنها – و برای تحقق بخشیدن به فرد راه حل برای هر مشتری" او می گوید.

با خود را به مدت طولانی تجربه در Track & Trace و جامع آن صنعت 4.0, نمونه کارها, Syntegon متوجه شده متعدد موفق سریالسازی پروژه ها در سراسر جهان است.
تولید مثل برای مطبوعات مقاصد رایگان با اعتباری "عکس: Syntegon"

Syntegon قبلا بوش, بسته بندی, تکنولوژی, تا به ثروت از تجربه و تخصص: این شرکت نه تنها تولید کننده ماشین آلات و تجهیزات برای سریالسازی. این نیز ارائه می دهد نرم افزار مربوطه و تولید و اجرای سیستم های (مس کرمان) مدیریت خط و استاد راه حل داده ها و همچنین به عنوان یک صنعت جامع 4.0 نمونه کارها. بر اساس دهه تجربه Syntegon متوجه شده متعدد موفق سریالسازی پروژه ها در سراسر جهان است.

"برنده-برنده برای همه"

در باز-SCS مدیر بازاریابی توماس Halfmann خوشحال است که Syntegon اتحاد پیوست گروه کاری: "همه کاربران به دنبال به جلو به کار با Syntegon و به تحقق اهداف ما با هم." جدا از تامین کنندگان ماشین آلات و راه حل های نرم افزار, این گروه همچنین شامل مشاوره و شرکت های دارویی. "این واقعا یک پیروزی برای همه", Halfmann و Willburger به توافق برسند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن