آن را نه تنها مغلوب ساختن پیشی جستن—ایران با گرفتن Crueler و Crazier

لطفا بعد از من تکرار: "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است نه یک انحراف او را مظهر همه چیز را در ایران پایه خواب

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

لطفا بعد از من تکرار: "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است نه یک انحراف او را مظهر همه چیز را در ایران پایه خواب بوده." و نتیجه این آخر هفته گذشته در ویرجینیا 5th کنگره منطقه توافق اولیه که در آن برای اولین بار اصطلاح Rep. دنور Riggleman از دست داد به باب خوب مسیحی-شریعت-loving ضد تجاوز و ضد مهاجر bigot, فقط آخرین مثال از آن ایران است عنوان با یا بدون مغلوب ساختن پیشی جستن.

برخی وجود دارد که انکار این واقعیت است. آنها بر این باورند مغلوب ساختن پیشی جستن یک پرت و هنگامی که او رفته هستهای تبدیل خواهد شد کمتر و بیشتر تحمل. (Stop laughing.) مغلوب ساختن پیشی جستن کاملا متناسب با آن توافق شده است عنوان برای دهه وقتی که می آید به تعصب—او به سادگی جابجا سوت سگ برای گاو شاخ.

در واقع نتایج این آخر هفته گذشته به توافق اولیه در ویرجینیا 5 منطقه است که دهانه از ویرجینیا-کارولینای شمالی مرز به مرکز دولتی و شامل Charlottesville, پشت است که تا. چه Riggleman که شده بود تایید و مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر به عنوان یک "true محافظه کار رهبر" را که باعث شد کاملا شکست خورده در کنوانسیون حزب جمهوریخواه با 16 نقطه حاشیه 58 به 42 درصد ؟

خوب این عناوین می گویند که Riggleman–نظامی دامپزشک بود که بخشی از محافظه کار آزادی حزبی—تا به حال officiated در ازدواج از دو کمپین داوطلبان در 2019. اما زمانی که شما حفاری عمیق تر خوب این کمپین بر اساس کشت از آنچه که ما ممکن است تماس بگیرید تا کنون جناح راست دیدگاه های اجتماعی که در واقع به عنوان یک نگاه اجمالی که در آن مردمی از ایران شده اند می زنیم.

خوب که کار کرده بود در سال جری فالول را آزادی دانشگاه روشن ساخته است که او در حال اجرا بود به عنوان یک "قرمز روشن کتاب مقدس و قانون اساسی محافظه کار است." چگونه است که ترجمه به مواضع سیاست? در سقط جنین به این معنی که بدون استثنا برای سقط جنین در همه—و نه برای تجاوز به محارم و حتی برای نجات زندگی مادر است. خوب ساخته شده Riggleman را در آغوش از سه GOP سنتی استثنا برای سقط جنین یک محور مبارزات نقاشی او را به عنوان نه واقعا طرفدار زندگی.

در حال حاضر اگر شما فکر می کنم که از مرحله که در آن ایران است عنوان آن را دلیل این که شما نمی توجه شده. مردمی anti-انتخاب سازمان ها شده اند به طور فزاینده فشار مقامات عربستان برای پایان دادن به استثنا برای سقط جنین اگر مادر یا تجاوز یک قربانی زنای با محارم. در واقع در سال 2019, آلاباما, تصویب ممنوعیت کامل سقط جنین به جز در صورت وجود یک "خطر جدی سلامت" مطرح شده به مادر است. (این قانون است در آن بادها آن راه از طریق دادگاه ها.)

اما ما همچنین شاهد دیگر "طرفدار زندگی" گروه های فشار برای رد سقط جنین حتی زمانی که زندگی مادر در خطر است و استدلال می کند که هیچ کس نباید یکی را انتخاب کنید و زندگی را بر دیگری. برای مثال زندگی در آمریکا لیگ متحده در وب سایت خود را: "استثنا شکستن قوانین به عنوان تعیین شده توسط خدا استثنا کشتن مردم است. آنها غیر قابل قبول تحت هر شرایطی." خوب است که به سادگی به ما یک پیش نمایش از جایی که ما می توانیم انتظار توافق نامزدها به عنوان سقط جنین.

پس از آن وجود دارد خوب نمایش در مهاجرت. خوب مثل تهمت می خواهد برای پایان دادن به حق شهروندی کوبیدن کودکان متولد شده در اینجا از مستند نشده پدر و مادر به عنوان "لنگر نوزادان است." و مانند تهمت او نیز می خواهد برای پایان دادن به "زنجیره مهاجرت" که غیر متعصبی تماس تلفنی با خانواده وحدت. اما خوب می رود بیشتر از مغلوب ساختن پیشی جستن هل دادن برای زبان انگلیسی به زبان ملی به دلیل او می خواهد به "توقف انطباق مهاجران و بومی خود زبان به خاطر آن وحدت ما است که به ما قدرت است."

"خوب لعنتی Riggleman را officiating در یک ازدواج همجنسگرایان را به عنوان نشان خود را "تحقیر برای محافظه کار پایه حزب است." "

در LGBTQ مسائل من مطمئن هستم که آن را می آید به عنوان جای تعجب نیست که خوب است و مخالف مساوی یا هر گونه حقوق برای این جامعه. خوب است که در گذشته در خدمت به عنوان یک Campbell County سرپرست bragged در طول کنگره کمپین که به عنوان یک county رسمی او جنگیدند اقدامات اجازه می دهد تا نما آمریکایی ها به استفاده از حمام و سرویس بهداشتی از جنس آنها در حال حاضر با شناسایی. او همچنین هنوز هم صریحتر مخالف برابری ازدواج و لعنتی Riggleman را officiating در یک ازدواج همجنسگرایان را به عنوان نشان خود را "تحقیر برای محافظه کار پایه حزب است."

در حال حاضر وجود دارد یک تفاوت بین خوب و مغلوب ساختن پیشی جستن در شرایط خارج می گردند نژادپرستانه زباله. مغلوب ساختن پیشی جستن unabashedly بود که با شروع اولین روز از کمپین 2016 پس از نزولی خود را پله برقی. وقتی که می آید به او اجازه دهید خود را جانشین انجام دهید که برای او و پس از آن حاضر به محکوم کردن او را.

ما دیدیم که در واپسین روز از این کمپین زمانی که یک سال 2017 تصویری خوب قائم مقام سابق شهرستان سرپرست ادی دین ظاهر است که در آن او را نژادپرستانه views. "شما تا به حال یک مرد سیاه و سفید در رئیس جمهور [sic] برای هشت سال و شما گریه ناپاک یا سفید برتری?" او گفت:. "شما به شیطان یک اینچ و او را حاکم خود را. این اقلیت را راضی نمی شود." دین در دفاع از نظرات خود را به گفتن یک خبرنگار او ساخته شده آن را پس از یک زندگی موضوع اعتراض مسدود ترافیک محلی. دین نیز despicably اظهار داشت: در مورد همجنسگرایان در یکی دیگر از فیلم "آنها به یک دسته از خروس و این کلمه من استفاده می شود, سال پیش, این چیزی است که من با استفاده از در حال حاضر. آنها عجیب و غریب از مردم و آنها می خواهند حقوق خود را و شما می توانید دلجویی از آنها."

خوب ducked سوالات رسانه ای در آخرین روزهای مبارزات انتخاباتی در مورد اینکه آیا او خواهد محکوم کردن این نظرات. اما بدیهی است که اگر این کلمات مشکل خوب او را ناودان آنها.

نتیجه خوب را به نفع خود است که طبخ سیاسی گزارش به نقل عمومی از انتخابات "به احتمال زیاد R" به "تکیه R" با کارشناسان دیگر گفت: با توجه خوب است دیدگاه های افراطی در منطقه است که در این بازی در ماه نوامبر. (آخرین بار یک دموکرات برنده وجود دارد در سال 2008.) اگر خوب از دست می دهد و به شدت از دست می دهد—از آن می تواند در جلوگیری از دیگر جمهوری خواهان از دفاع از چنین راست نمایش. اما تاریخ به ما می گوید همین حالا تعداد آن. مغلوب ساختن پیشی جستن و خوب نیست انحرافات—آنها تظاهرات از آنچه در ایران پایه می خواهد. به همین دلیل انتظار برای دیدن بسیاری از هر دو در سال به آمده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب