حامل برجسته آن زنجیره سرد چشم انداز در جهان تبرید روز

به عنوان یک رهبر جهانی در زنجیره سرد تکنولوژی حامل امروز مشخص شده جهان تبرید بعد با در نظر گرفتن بخشی در یک صن

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

به عنوان یک رهبر جهانی در زنجیره سرد تکنولوژی حامل امروز مشخص شده جهان تبرید بعد با در نظر گرفتن بخشی در یک صنعت کلیدی رویداد متمرکز در آینده از زنجیره سرد و انتشار یک کاغذ سفید reimagining زنجيره سرد در یک پست-همه گیر جهانی است. حامل تبرید بخش است که بخشی از حامل های جهانی شرکت (NYSE: CARR) پیشرو در ارائه دهنده جهانی از نوآورانه حرارت, تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) تبرید, آتش, امنیت و اتوماسیون ساختمان فن آوری.

"زنجيره سرد در تقاضا در حال حاضر بیشتر از همیشه گفت:" دیوید Appel, رئيس جمهور, تبرید, حامل. "حامل تکنولوژی نقش یک نقش پیشرو در حمل و نقل ایمن پزشکی و تلاش جهانی برای کاهش مواد غذایی از دست دادن و اتلاف و انتشار گازهای گلخانه ای."

به علامت مهم روز, Appel انتخاب شد به عنوان کلیدی مجری برای "زنجیره سرد زندگی 4" کنفرانس برگزار شد در رابطه با جهان تبرید روز سال 2020 است. بین المللی کنفرانس وبینار شد میزبانی جهان تبرید بعد دبیرخانه ASHRAE, اروپایی همکاری برای انرژی و محیط زیست, موسسه بین المللی تبرید و UNEP OzonAction با همکاری جهانی مواد غذایی زنجیره سرد شورا.

"COVID-19 می درخشد و حتی روشن تر نور افکن در زنجیره سرد و گرفتن غذا و دارو به کسانی که بیشترین نیاز" Appel گفت: در کنفرانس های مجازی. "سیستم زنجیره سرد حالت ارتجاعی ثابت کرده است که یک عنصر ضروری برای عرضه در دسترس است. ما می بینیم که در علوم زندگی بخش, نظارت دقیق دما انطباق است ماموریت حیاتی به ارائه کیت های تست تشخیصی بالینی-آزمایش مواد و واکسن."

حامل را فراهم می کند حمل و نقل و تجهیزات تبرید تجاری و خدمات در سراسر جهان. وجود دارد بیش از 1 میلیون حامل Transicold تبرید واحد نصب شده و کمک به حفظ و گسترش جهانی عرضه مواد غذایی و دارویی بیش از اقیانوس جاده و راه آهن. در آوریل حامل Transicold پیشی گرفتن از 50 سال از حمل و نقل سردخانه نوآوری است.

در فضای خرده فروشی وجود دارد بیش از 50 ، 000 فروشگاه در اروپا با حامل تجهیزات تبرید تجاری نصب شده است. در سطح جهان حامل تبرید بخش دارای یک شبکه گسترده ای از بیش از 1300 فروشندگان و توزیع کنندگان و مراکز خدمات. علاوه بر این شرکت فراهم می کند و دمای محل برای نظارت بر بیش از 15 میلیون محموله محموله یک سال است.

"بیشتر اتصال قطعه ضروری از آینده برای کل زنجیره سرد" گفت: Appel. "ما تصور می کنیم و در حال کار برای ساخت یک end-to-end زنجیره سرد خواهد کرد که کاهش هزینه و اتلاف امروز در زنجیره سرد شبکه است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در حامل و طیف گسترده ای از محصولات و خدمات در دسترس بازدید www.carrier.com یا follow @SmartColdChain در توییتر.

در مورد حامل Transicold
حامل Transicold کمک می کند تا بهبود حمل و نقل و حمل و نقل دما کنترل محموله با یک خط کامل از تجهیزات و خدمات برای حمل و نقل یخچال و زنجیره سرد دید. برای بیش از 50 سال حامل Transicold شده است یک رهبر صنعت ارائه به مشتریان در سراسر جهان با پیشرفته انرژی کارآمد و سازگار با محیط زیست پایدار ظرف سیستم های تبرید و ژنراتور مجموعه, مستقیم-درایو و دیزل کامیون واحد و تریلر سیستم های تبرید. حامل Transicold بخشی از حامل های جهانی شرکت جهانی پیشرو در ارائه دهنده سیستم های نوین تهویه مطبوع, تبرید, آتش, امنیت و اتوماسیون ساختمان فن آوری. برای اطلاعات بیشتر www.carrier.com یا follow @SmartColdChain در توییتر.

آخرین مطالب