برنده جایزه درام گناه مجموعه به بازگشت برای سری دوم در بی بی سی دو و سی اسکاتلند

نوشته شده توسط نیل فورسیت (Eric جدیدترین و من باب بنده) و co-produced by انتظار و شاد ولگرد شمالی, گناه, پخش د

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

نوشته شده توسط نیل فورسیت (Eric جدیدترین و من باب بنده) و co-produced by انتظار و شاد ولگرد شمالی, گناه, پخش در هر دو سی دو و سی اسکاتلند در سال 2019. به تاریخ مشترک کمیسیون شده است تماشای بیش از سه میلیون نفر در سراسر انگلستان با بیش از نیم میلیون نفر از کسانی که در اسکاتلند و یکی از بالا ترین-درخواست BBC Scotland عناوین در BBC iPlayer.

گناه خواهد شد در هر دو سی دو و سی اسکاتلند در سال 2021 با فیلمبرداری در سری دو (4 x 60) انتظار می رود برای شروع در اسکاتلند بعد از این سال دولت زیر دستورالعمل در اطراف coronavirus.

در سال گذشته و گناه بود گرمی دریافت کرد و تحسین منتقدان توسط رسانه ها در سراسر انگلستان:

  • "فوق العاده ای سیاه و سفید-کمدی هیجان انگیز... آن را ماهرانه معادن یک وضعیت غیر قابل کنترل برای تیره می خندد در حالی که به طور منظم ضربه زدن به شما با ترک خوردگی تاب طرح" - رادیو فردا
  • "در بسیاری از تلویزیون در مورد در حال حاضر, اما این است که یک یا دو شکاف در بالا ترین. نیل فورسیت اسکریپت دقیق و آینه شوخ شخصیت خود را باور و سرگرم کننده" - خواهد Gompertz بی بی سی (پنج ستاره)
  • "این نوع از برنامه ما همه امیدوار جدید BBC Scotland کانال خواهد شروع به تولید... وطنی, کیفیت, درام, با, محلی, همه بازیگران و خدمه و یک سری که ویترین اسکاتلند استعداد و طنز در هوشمندانه ترین راه. بیشتر از این, لطفا" - ایمیل های روزانه

اولین سری ستاره دار را علامت Bonnar و Jamie Sives به عنوان دو متفاوت برادران, ایالات گناه زمانی که آنها به طور تصادفی اجرا و کشتن یک پیرمرد در یک خیابان تاریک. بازیگران دیگر شامل Emun الیوت بیل پترسون سیان بروک, Ruth Bradley and Ellie هددینگتن. ریخته گری برای سری دو اعلام خواهد شد در ماه های آینده.

پاتریک هلند کنترلر سی دو می گوید: "نیل فورسیت گناه بود تیره گوهر در سال گذشته برنامه ها و من خوشحال هستم که این تیم در حال بازگشت برای سری جدید. این یک درمان واقعی برای نیل تیز نوشتن و اجراهای فوق العاده بافندگی درخشان داستان دروغ و فریب و تقلب. مخاطبان در سراسر انگلستان در انتظار سری دو با رغبت."

استیو کارسون سر چند پلت فرم راه اندازی بی بی سی اسکاتلند می افزاید: "گناه بود, بدون شک یکی از برجسته سال ما در بی بی سی اسکاتلند و ما هیجان زده به آن را برای سری دوم. نیل فورسیت توانایی ازدواج, کمدی و درام با هم و درخشان بازیگران که آورده اسکریپت خود به زندگی ساخته شده قانع کننده برای مشاهده و گناه باید لحظه در تلویزیون BBC iPlayer.

"با گناه و در نهایت با ابتلا به این شخصیت در پایان از آخرین سری که می داند چه جهت نیل آنها را در سری جدید?"

نیل وبستر, اجرایی, تولید کننده, شاد, ولگرد, غرب می گوید: "در اینجا ما دوباره. ما نمی توانیم صبر کنید برای آوردن بیشتر از فورسیت نور و سایه به جهان است. سری دوم این است که رفتن به ایران."

Nerys ایوانز مدیر خلاق, کمدی, انتظار می افزاید: "نیل تنظیم نوار بالا با اسکریپت فوق العاده در سری یک, بنابراین من واقعا هیجان زده به شنیدن از پیچش های جدید و تبدیل او در فروشگاه برای سری دو."

گناه موفق به کسب تعداد زیادی از جوایز از جمله یک RTS جایزه اسکاتلند برای بهترین درام; RTS جایزه اسکاتلند: دوربین; سلتیک رسانه ای جشنواره Torc جایزه بهترین سریال درام و نیل فورسیت شد و همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین RTS نویسنده درام جایزه. از آن خواهد شد یک بار دیگر co-produced by انتظار و شاد ولگرد شمال.

درام است که راه اندازی شده توسط شین Allen, کنترل, کمدی, راه اندازی; Steve کارسون سر چند پلت فرم راه اندازی BBC Scotland; و پاتریک هلند کنترلر سی دو. راه اندازی مدیران برای بی بی سی خواهد بود گرگور شارپ و گاوین اسمیت و مستقل اجرایی تولید خواهد شد نیل وبستر برای خوشحال ولگرد شمال و Nerys ایوانز برای انتظار. گناه خواهد بود در سطح بین المللی توزیع شده توسط دو استودیو است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن