از آن زمان به پال خواستار قطع بودجه دولت فاکس نیوز

عمه Jemima و عمو بن در حال آزاد و در حال حاضر شرکت های بزرگ امریکا به وعده مقابله با crueler زیرساختهای نژادپر

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

عمه Jemima و عمو بن در حال آزاد و در حال حاضر شرکت های بزرگ امریکا به وعده مقابله با crueler زیرساختهای نژادپرستی: موانع به فرصت است که شاید تا آنجا که خشونت پلیس توضیح دهد که چرا جورج فلوید رفت و از کلاس دوم با آرزوی تبدیل شدن به دیوان عدالت به یک مرد مرده در زیر یک پلیس زانو به دلیل جعلی $20 bill. این "برابری نژادی و عدالت راه حل" در حال بررسی توسط کمیته فرعی از کسب و کار میزگرد را در زمان و معیار.

اما ضروری تحول C-مجموعه می تواند مجموعه ای در حرکت بلافاصله: پال خواستار قطع بودجه دولت سمی فرهنگ سیاسی و یا حداقل آن آشکار ترین ابزار است که باعث می شود پیشرفت دشوار است اگر نه غیر ممکن است و تبدیل افکار دوم در مورد یک مامان-esque شربت بطری به "آنها به قتل خانم Butterworth" به عنوان یک اخیر مهمان در فاکس نیوز fumed.

اگر مدیران کسب و کار متوسط آنها را پیدا خواهد کرد بعید است اما مفید (اگر تا حدودی squirrely) طرح برای تغییر در سال, Birmingham" نام جنبش حقوق مدنی به سال 1963 را تکتونیکی تغییر در حقوق مدنی است که به تازگی دوباره وارد news چرخه. مارتین لوتر کینگ جونیور حماسه تظاهرات که بهار مجموعه استاندارد برای جورج فلوید توده راهپیمایی—و برای مخالفت با پاسخ. این چوپان آلمانی است که کمیسر پلیس یوجین "گاو" کانر استفاده می شود در برابر شاه جوان و سربازان ساخته شده اخیر باز گشت به عنوان "خطرناک ترین سگ" tweet-sicced توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

که همه به خوبی شناخته شده است. اما وجود دارد را نادیده پارادایم از سال 1963 و آن را از تماس به طور مستقیم به شرکت نخبگان: بیرمنگام اتاق بازرگانی ازدواج ضرورت به جنبش حقوق مدنی. در زمان شاه آشفته آنچه که او به نام "نفرت انگیز منفی صلح" وجود دارد فولادی-تولید پیتسبورگ جنوبی شد مرگ یک کارگاه شهر لبه پنجره رساند تا توسط تیرهای آپارتاید.

چرا که آنها متوجه آنها مواجه شده یا تغییر و یا اجتماعی تفکیک شهر پدران رفت و در برابر هر فیبر در خود segregationist, جنجال-مخالف مطبوع به اعتصاب یک معامله با شاه. که توافق منجر به لغو تبعیض نژادی مشخص از بیرمنگام فضاهای عمومی یک سال قبل از آن بود که فدرال توسط حقوق مدنی قانون 1964—نتیجه مستقیم پادشاه راهپیمایی. آن را قابل توجه داوطلبانه-ish پایان دادن به یک "راه زندگی" برگزار می شود مقدس است.

امروز تازه بیدار رهبران کسب و کار نیز قرار است برای انجام کاری تحول سریع و یک طرفه اگر آنها تمرکز بر روی یک متغیر: سیاسی propellent مهم به انتخابات ما برای اولین بار سفید-تنها رئیس جمهور. فاکس نیوز weaponized یک اقلیت حوزه برای به دست آوردن قدرت اکثریت است و همچنین به ارائه تهمت غیر قابل توصیف با حفظ یک تحریک و اطلاعات غلط پایه برای بدن-بررسی دو دل کنگره جمهوری خواهان.

بیشتر مربوط به شرکت های بزرگ از اولویت های فاکس jacked تعصب به یک وبگاه ناکجاآباد است که باید به حامیان مالی قابل تامل است. آیا آنها واقعا می خواهید به نوزادان خود یکبار مصرف-پوشک تبلیغات برای به اشتراک گذاشتن اعتبار با تگزاس و سیاستمدار مقایسه سیاتل به خاورمیانه شهر گرفته شده ؟ /

برای امریکا مارک د-حمایت فاکس نیوز, تبدیل شده اند ممکن است هوشمند و همچنین درست انجام. در اینجا بیرمنگام ارائه می دهد یک الگو برای حداقل رساندن خطر. دو سال قبل از شاه آمد به شهر اتاق بازرگانی تصمیم گرفته بود آن را به نشانی این شهر مسابقه مشکل زیر یک Ku Klux Klan حمله علیه آزادی سواران هماهنگ با گاو کانر.

از آن پدید آمده و به اصطلاح ارشد کمیته شهروندان—حدود 75 صنعتگران و بانکداران و مدیران شهری پیشرو کسب و کار میزگرد—که در سال 1963 مجاز (مراسم آشتی ترتیب دادند در تئوری) مردم خود را برای مذاکره با پادشاه مردم تا زمانی که نام خود را نمی شد نشان داد. یک توسعه دهنده املاک و مستغلات به نام سیدنی Smyer داوطلب به پاییز برای عموم توضیح داد که چرا او انتخاب بقای اقتصادی بیش از اصل: "من segregationist اما من لعنتی احمق." به عبارت دیگر او آن را انجام می دهند چرا که او تا به حال نه به این دلیل که او می خواست.

مانند شهروندان ارشد فاکس حامیان مالی شرکت ها باید عمل en بلوک با Spartacus-مانند گمنامی و برداشت تبلیغات با توضیح ("اولویت های ما را تغییر داده اند") و تحت هیچ تهدیدی از یک تحریم دیگر از ضمنی قدرت خرید مردم در خیابان. Ad hoc cancelations آنها به طور معمول را—از جمله کسانی که در حال حاضر هدف قرار دادن Tucker Carlson— نه لزوما دندانه شبکه درآمد و در حال حاضر ممکن است با صدا غذا خوردن "نمایشی allyship." به عنوان کلان و جنبش حقوق مدنی بودند فشرده با هم در جنوب ذهن به عنوان "افراط گرایان در هر دو طرف" false equivalencies کشیده خواهد شد بین روباه و MSNBC. اما unconstructive سمت چپ و وزارت حقیقت ممکن است آن را گرفته است بیش از یک کابل اخبار کانال و یا یک حزب سیاسی و یا کاخ سفید است.

شهروندان ارشد نام به پایان رسید تا در این مقاله به هر حال هیچ کدام جدی رنج می برد اقدامات تلافی جویانه بیش از هر نایک رفت و از کسب و کار بیش از آن khezri مبارزات انتخاباتی آگهی. هنگامی که سفید supremacists به نام Smyer می گویند آنها در حال آمدن به "دستگاه گوارش" او گفت: آنها می خواهم که به حدس می زنم که درخت او منتظر بود با تفنگ خود را. (به جای Klansmen کشته شدن چهار آمریکایی آفریقایی دختران حضور در مدرسه یکشنبه چهار ماه بعد; زندگی گذشته بمب افکن از 16th Street Baptist Church روز جمعه درگذشت.) شرکت های بزرگ هستند که نمی خواسته برای قرار دادن زندگی خود را در خط و یا حتی توقف بازاریابی به روباه پیروان. با تشکر از علم هدف قرار دادن مخاطبان است که جمعیتی را می توان بر روی سیستم عامل است که نمی نگه داشتن کشور از شلاق تا در یک حالت ثابت از جنگ داخلی.

"به عنوان کلان و جنبش حقوق مدنی بودند فشرده با هم در جنوب ذهن به عنوان "افراط گرایان در هر دو طرف" false equivalencies کشیده خواهد شد بین روباه و MSNBC."

حتی اگر هنجارهای دموکراتیک خود دولت می تواند اصلاح شده از آنچه در تلویزیون رئیس جمهور Jed Bartlet به نام "کلیسای I Hate You," ما سیاست را هنوز هم نمی توان از اسارت آزاد شده به سازمان پول است. بنابراین شرکت های بزرگ غم و اندوه بیش از نابرابری معنی است تنها در صورتی آن را به رسمیت می شناسد که مدل کسب و کار خود شکست خورده است.

اشغال وال استریت نادیده گرفته شد (توسط هر دو طرف) و روح آن بازگشت و به عنوان یک رقابتی سوسیالیستی نامزد برای رئیس جمهور. اما به جای غذای نشانه هایی که سرمایه داری در حال تبدیل شدن به آشتی ناپذیر و در تضاد با دموکراسی حزب از کسب و کار دو برابر کردن با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک کاریکاتور از خود در برخورد با فساد که به پایان رسید نشان می دهد که بازار بود و نه رئیس یک بیماری همه گیر-برخورد خدا بعد از همه.

صنعتگران بیرمنگام را بیش از سهم خود را به علت بحران نیاز خود را rearguard تبدیل 1963—آنها قرار داده Bull کانر در دفتر و آنها quelled متقابل نژادی کارگری همبستگی خود را از طریق چنین "سیاسی" سازمان به عنوان لیگ برای حفظ سفید برتری. در اوایل این ماه داگ McMillon رئیس جمهور خارج شده و متعهد به سرمایه گذاری 100 میلیون دلار به سمت چه بی عدالتی است که شرکت خود کمک فاستر.

خارج شده بود در میان شرکت تأمین کنندگان مالی آمریکا قانونی شورای بورس که شور آن مدل pro-کسب و کار با قانون "فرهنگی" گالوانیزه pro-تفنگ و رای دهندگان-ID قوانین ایالتی. خارج شده و دیگر خجالت از شرکت خارج شد ALEC در سال 2012 پس از یک چنین قانون "ایستاده خود زمین" تبدیل شد به یک موضوع در جورج زیمرمن تیراندازی مرگبار غیر مسلح Trayvon Martin. از زیمرمن 2013 تبرئه متولد سیاه زندگی مهم است.

همانطور که پاره ای به ارمغان می آورد امید یک تغییر کیفی فراتر از پلیس اصلاحات در حال حاضر در بازی و فعالان باید در ذهن نگه دارید درس دیگری از بیرمنگام: قدرت اقتصادی را می دهد تا فقط به همان اندازه به عنوان آن را باید به منظور حفظ خود است. الک هنوز زنده است و مشغول ترویج قوانین برای محافظت از کارفرمایان در برابر COVID-19-مربوط به ادعا می کند از خود توصیف "ميثم" کارگران است.

در ضمن تهمت تجمع را برانگیخت خواسته "فرض تمام خطرات" از جمع آوری در نام خود را امن در خود رئیس جمهور برکت و رحمت است. به عنوان طولانی به عنوان "خرده فروشی اعداد باور نکردنی" آنها "نمی خواهد که درگذشت بیهوده است." عبور خود را نمی خواهد به ذکر است در فاکس اما Sean Hannity بدون شک می فرستد تسلیت خود را.

دایان McWhorter نویسنده حمل: مرا به خانه بیرمنگام آلاباما—نبرد در اوجی از حقوق مدنی, انقلاب, است که برنده جایزه پولیتزر برای غیر داستانی در سال 2002.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن