این زمان برای کمک به Bartenders

One از بزرگترین لذت های زندگی است که در یک بار و لذت بردن از یک نوشیدنی ساخته شده در حالی که چت با متصدی بار.ا

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

One از بزرگترین لذت های زندگی است که در یک بار و لذت بردن از یک نوشیدنی ساخته شده در حالی که چت با متصدی بار.

اما با شیوع اخیر از Covid-19 و در نتیجه اقامت در خانه سفارشات و بارها مجبور به بستن در سراسر کشور تخمگذار کردن صدها نفر از هزاران نفر از کارکنان.

Diageo آمریکای شمالی و Bulleit بوربن در حال تلاش برای کمک به bartenders با #TipsFromHome ابتکار. آنها اهدا خواهد شد $1 به ایالات متحده Bartenders انجمن صنفی (USBG) کمک های اضطراری برنامه تا 1 میلیون دلار برای هر تصویر یک نوشیدنی مردم پست به Instagram, Twitter و یا Facebook شامل هشتگهای #TipsFromHome و #DiageoDonation و برچسب زدن Bulleit بوربن.

برای الهام بخشیدن به شما Bulleit ارائه شده است یک سری از Instagram دستور العمل کوکتل آموزش از بالا bartenders است که برای ویسکی و انواع شربت خانه محصولات اساسی از جمله پخت ادویه جات ترشی جات و عصاره وانیل آب سیب و حتی انجیر مربا.

به عنوان بخشی از کمپین bartenders نیز آغاز کرده است ساخت هفتگی حضور در ABC Jimmy Kimmel Liveبرای یک بخش جدید به نام "کوکتل De La Casa." (این نشان می دهد تلویزیون پخش weeknights در 11:35/10:35c در ABC.) قسط اول ویژه همه ستاره لس آنجلس متصدی بار کریستین وایزمن ساخته شده است که او کوکتل شناور جو خود را که خواستار جو-تزریق Bulleit بوربن انگستورا Bitters و شربت ساخته شده از صرف قهوه و شکلات.

Bulleit شرکت مادر Diageo آمریکای شمالی و مارک های خود را در حال حاضر متعهد به اهدای 4.5 میلیون دلار به ملی و سازمان های خیریه محلی بهره مهمان نوازی تجارت است.

بنابراین مهم نیست که اگر شما مانند فرو رفتن میله کرافت کوکتل speakeasies یا ویسکی, سالن, لطفا ارسال یک عکس در رسانه های اجتماعی با هشتگ #TipsFromHome و #DiageoDonation و برچسب زدن Bulleit بوربن. به سلامتی!

برای اطلاعات بیشتر در #TipsFromHome ابتکار بازدید Givz.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب