جان الیور در معرض مایک پنس را خطرناک Coronavirus نهفته است

به جای تمسخر مغلوب ساختن پیشی جستن را شرم آور تجمع حضور در تولسا و یا ادامه جنگ خود را در "نژادپرستانه" فاکس ن

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

به جای تمسخر مغلوب ساختن پیشی جستن را شرم آور تجمع حضور در تولسا و یا ادامه جنگ خود را در "نژادپرستانه" فاکس نیوز, ترول Tucker Carlson, John Oliver لگد کردن آخرین نسخه از آخرین هفته امشب با پرداختن به این COVID-19 اپیدمی فراگیر در این کشور—که دیده رکورد تعداد بالا در سراسر کشور از جمله ایالت های آریزونا فلوریدا و تگزاس بودند که سریع به دست انداختن اجتماعی-فاصله گرفتن قوانین و بازگشایی شده است.

"آمریکا در حال حاضر رکورد روزانه موارد جدید به عنوان ویروس موج در سراسر کشور است که باعث می شود آن را هر دو شگفت انگیز—و رک و پوست کنده بدتر—که روز جمعه معاون رئیس جمهور این اعلامیه" ارائه شده Oliver.

کمیک انداخت و سپس به معاون رئیس جمهور پنس را در کنفرانس مطبوعاتی که در آن مردی که یک بار مجاز یک هولناک شیوع HIV در روی لئامت دادن خود را به عنوان فرماندار ایندیانا به دروغ از طریق دندان های خود گفت: "حقیقت این است که ما سرعت گسترش یافته است. ما مسطح منحنی. ما قادر به ایستادن منابع و ظرفیت های موجود در سیستم بهداشت و درمان قادر به دیدار با این coronavirus آه در راه است که خواهد قرار داده um سلامت در کشور ما برای اولین بار."

"چی؟!" گفت Oliver. "است که فقط یک باز و احمق دروغ است. آن را مانند به جای گفت: "سگ خود را در یک مزرعه در شمال ایالت' پدر خود گفت: "سگ خود را صاحب یک مزرعه در شمال ایالت است که بازار در گوشه ای در عمده فروشی گندم و غلات برای تامین تمامیت Saratoga County است.' این درست نیست—سگ مرده است و بنابراین راه بیش از 120,000 آمریکایی ها."

"در بالا از آن پنس نیز آشکارا حذف پوشیدن ماسک از مشاوره است که او برای کند کردن روند گسترش ویروس" میزبان ادامه یافت. "و من هرگز نمی فهمم چرا یا چگونه جمهوریخواهان را ساخته اند 'گسترش بیماری' به یک فرهنگ-جنگ مسئله است. راستش این یک فرصت از دست رفته برای آنها. شما می توانید از چاپ "را امریکا بزرگ دوباره' در یک میلیارد قرمز ماسک و کاهش آنها را از هلیکوپتر. مردم آنها را پوشیده! شما حتی سرمایه گذاری در یک فاجعه ملی به درستی شما لعنتی احمق!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن