Vivendi همکاران با من زمین کنسرت برای هر کودک در حمایت از یونیسف

Vivendi با همکاری Grammy برنده جایزه آهنگساز و تهیه کننده موسیقی و, UNICEF India, افراد مشهور, حامی, Ricky Kej

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

Vivendi با همکاری Grammy برنده جایزه آهنگساز و تهیه کننده موسیقی و, UNICEF India, افراد مشهور, حامی, Ricky Kejبرای من زمین کنسرت برای هر کودک در جهان موسیقی روز 21 ژوئن سال 2020 است. این کنسرت در حمایت از یونیسف برای کودکان در سراسر جهان خواهد بود زنده جریان و پخش آنلاین در سطح جهان است.

یک گروه بازیگران از شش برنده جایزه گرمی و دو جایزه گرمی نامزد نوازندگان از سراسر جهان است که ایجاد موسیقی برای کودکان انجام خواهد شد آهنگ های تشکیل شده برای کودکان است که تمرکز بر بالا بردن سطح آگاهی در حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار.

"Vivendi خوشحال است برای حمایت از ریکی Kej در این مجموعه ای از آهنگ ها برای کودکان-در همه جا. ریکی تعهد به گسترش مهربانی و حسن نیت برای بهتر این سیاره کاملا در خط با آنچه در زندگی در حال حاضر در حال انجام با Paddington Bear و یونیسف. آن است که فوق العاده پیام داشت پس از حوادث اخیر در سراسر جهان است. با تشکر از شما, Ricky" گفت: Simon Gillham, Vivendi اجرایی ارشد و معاون رئیس جمهور ارتباطات و عضو هیئت مدیره.

"ما به ارث می برند این سیاره از اجداد ما اما ما قرض آن را از فرزندان ما. اگر ما می خواهیم برای ایجاد یک محیط زیست آگاه جامعه پس ما باید برای رسیدن به فرزندان و بهترین راه این است که از طریق موسیقی است. من بسیار هیجان زده برای انجام [i]من زمین آهنگ ها , کنسرت, که ارائه خواهد شد مورد نیاز بسیار معنی دار سرگرمی برای کودکان, به خصوص در طول این همه گیر بار. به عنوان یک حامی یونیسف من همه را تشویق به پیوستن به ما به طوری که ما با هم می توانید Reimagine آینده ای بهتر برای هر کودک چرا کودکان ما به قربانیان COVID-19 همه گیر" [/i]گفت: Ricky Kej.

این کنسرت را از ویژگی های را انتخاب کنید و آهنگ ها از " من زمین آهنگ, آلبوم, نوشته شده توسط ریکی Kej و راه اندازی به طور مشترک توسط ریکی Kej و یونیسف در سال 2018 است. این آلبوم با 27 آهنگ برای کودکان و افراد جوان برجسته از وضعیت سیاره ها و اقدامات ما شهروندان این سیاره نیاز به اطمینان حاصل شود پاک و سبز و مرفه جهان برای نسل های آینده است. آنها تمرکز بر اهداف توسعه پایدار و ابزار یادگیری بزرگی برای تمام کودکان و بزرگسالان است.

این کنسرت نیز با هدف بالا بردن آگاهی در سراسر یونیسف پاسخ برای کودکان در جهان به عنوان چنگ زدن با COVID-19 بیماری همه گیر. کمک های مالی دریافت شده از این جهان کنسرت را حمایت یونیسف #Reimagine کمپین که به دنبال جلوگیری از COVID-19 همه گیر از ماندگار تبدیل شدن به یک بحران برای کودکان در سطح جهان است.

من زمین کنسرت برای هر کودک خواهد شد زندگی می کنند جریان و پخش در 21 ژوئن در 8:00 بعد از ظهر IRST) و 4:30 بعد از ظهر به وقت پاریس در www.MyEarthSongs.com, www.dailymotion.com/rickykej در چند YouTube, Facebook و Instagram صفحات از جمله کسانی که از یونیسف UNCCD ریکی Kej و بسیاری دیگر از همکاران.

در مورد Vivendi

پس از سال 2014 Vivendi متمرکز در ساختمان های جهانی از محتوای رسانه ها و ارتباطات گروه با ریشه های اروپایی. در ایجاد محتوای Vivendi صاحب قدرتمند مکمل دارایی در موسیقی (گروه موسیقی جهانی) فیلم و سریال (Canal+, گروه) انتشارات (Editis) و بازی موبایل (Gameloft) که محبوب ترین اشکال از محتوای سرگرمی در جهان امروز است. در توزیع بازار Vivendi به دست آورد Dailymotion پلت فرم قرار گیرند و از آن برای ایجاد یک جدید دیجیتال ویترین برای محتوای آن است. این گروه همچنین نیروهای با چندین اپراتورهای مخابراتی و سیستم عامل برای به حداکثر رساندن رسیدن به آن در شبکه های توزیع. در ارتباطات از طریق Havas. این گروه دارای خلاق و منحصر به فرد تخصص در ترویج محتوای رایگان و تولید کوتاه, فرمت است که به طور فزاینده ای مشاهده در دستگاه های تلفن همراه. در ضمن از طریق Vivendi ایجاد کرد این گروه به بررسی اشکال جدیدی از کسب و کار در زندگی, سرگرمی, فرانشیز و فروش بلیط است که مکمل آن فعالیت های هسته ای. Vivendi های مختلف کسب و کار cohesively با هم کار کنند به عنوان یک مجتمع صنعتی گروه برای ایجاد ارزش بیشتر. www.vivendi.com

در مورد یونیسف

یونیسف در برخی از جهان سخت ترین مکان ها برای رسیدن به جهان محروم ترین کودکان. در سراسر بیش از 190 کشور و سرزمین ما کار را برای هر فرزند در همه جا برای ساختن یک دنیای بهتر برای همه. دنبال یونیسف در Twitter و Facebook. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد COVID-19 و راهنمایی در مورد چگونه برای محافظت از کودکان و خانواده ها, بازدید: www.unicef.org/coronavirus

در مورد Reimagine کمپین

در پاسخ به COVID-19 گیر یونیسف راه اندازی کرده است Reimagine — درخواست فوری به دولت, عمومی, خیرین و بخش خصوصی برای حمایت از تلاش های یونیسف در پاسخ به بازیابی و reimagine جهان در حال حاضر در محاصره توسط COVID-19. با هم ما می توانیم جلوگیری از این بیماری همه گیر از ماندگار تبدیل شدن به یک بحران برای کودکان—به ویژه آسیب پذیر ترین—و Reimagine جهان عادلانه تر برای هر کودک. به ما بپیوندید: https://www.unicef.org/coronavirus/covid-19/donate

در مورد ریکی Kej

برنده جایزه گرمی آمریکا بیلبورد #1 هنرمند یونسکو mgiep سفیر یونیسف 'مشهور حامی' ریکی Kej است که مشهور بین المللی موسیقی هندی, آهنگساز, محیط زیست و استاد. ریکی اختصاص داده است زندگی خود و موسیقی برای ایجاد آگاهی در مورد محیط زیست و مثبت اجتماعی. او انجام شده است در سالن های معتبر در بیش از 30 کشور از جمله در مقر ملل متحد در نیویورک و ژنو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن