جانی دپ می رسد در دادگاه لندن برای 'خورشید' افترا طرح دعوی در دادگاه

این ستاره هالیوود شکایت کرد, انگلیسی, تلخیص برای تهمت و افترا و پس از یک سال 2018 مقاله او را متهم کرد از سوء

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

این ستاره هالیوود شکایت کرد, انگلیسی, تلخیص برای تهمت و افترا و پس از یک سال 2018 مقاله او را متهم کرد از سوء استفاده از همسر سابق Amber Heard. دپ مواجه شده است و در مکان اتهام سوء استفاده از زن و شوهر طلاق در سال 2017.

یک دادگاه بریتانیا باز جلسه روز سه شنبه در مورد تهمت ظ توسط ما ستاره فیلم جانی دپ در برابر ناشر انگلستان تلخیص روزنامه خورشید بیش از یک مقاله است که او را به نام "همسر شخص برتر از اقران."

مقاله متهم دپ از سوء استفاده از همسر سابق خود Amber Heard, یک ادعا می کنند که این بازیگر به شدت رد می کند. زن و شوهر طلاق گرفته در سال 2017 زیر کوتاه و توفانی ارتباط است. هر دو متهم دیگر از رفتار توهین آمیز.

شنیده شده است متهم دپ از 14 حوادث خشونت از جمله مواد مخدر سوخت "مصیبت

فیزیکی و ضرب و جرح" در حالی که زن و شوهر در استرالیا در سال 2015. دپ را رد کرده است همه اتهامات.

بیشتر بخوانید: آمریکا بازیگر Amber Heard پنجه نرم می کند گناه در استرالیا بیش از جانی دپ سگ مورد

"وجود دارد یک بدن قابل توجهی از شواهد ... که به وضوح نشان می دهد که این یک دروغ ساخته شده توسط خانم شنیده و دوستان او" دپ وکیل دیوید شربرن گفت: در یک نوشته بیانیه افتتاحیه.

دپ و شنیده شد عکس, ورود به طور جداگانه در دادگاه عالی لندن روز شنبه برای شروع شنوایی است که انتظار می رود طی سه هفته. هر دو از آنها را به مدارک و شواهد در دادگاه.

دپ شرکای سابق بازیگران زن, Vanessa Paradis و وینونا رایدر نیز انتظار می رود به ارائه مدارک و شواهد در این جلسه با توجه به رسانه های بریتانیا. هر دو را با صدور بیانیه در حمایت از دپ.

'شواهد' از سوء استفاده ؟

چاپ و نسخه های آنلاین از داستان منتشر شد در سال 2018 با این تیتر: "GonePotty: چگونه می توان جی کی رولینگ بود "واقعا خوشحال" همسر شخص برتر از اقران جانی دپ در فیلم جدید فوق العاده جانوران فیلم؟"

خورشید گفت: این مقاله با اشاره به "شواهد" خشونت خانگی با اشاره به قبلی ما اقدام دادگاه با شنیده می شود.

ادامه مطلب: جی کی رولینگ در دفاع از مصاحبه جانی دپ در فیلم جدید 'فوق العاده جانوران' فیلم در میان فن واکنش

وکلای خورشید گفت: در نوشته باز کردن بیانیه ای که شرح یک شخص برتر از اقران دقیق بود و شهادت خواهد آن را اثبات کند.

"آنها را نشان می دهد که نیش مقالات درست است — یعنی که مدعی ضرب و شتم hiswife Amber Heard causingher به رنج می برند آسیب قابل توجه و در مواردی منجر به ترس برای زندگی خود" گفتند.

دپ تیم حقوقی به دنبال اثبات این اقدامات به مقدار "آسیب جدی" تعریف شده در انگلستان 2013 افترا عمل, با توجه به رسانه های بریتانیا. دپ وکلا می تواند استدلال می کنند سوء استفاده اتهامات هزینه دپ نقش در فیلم.

دپ تیم حقوقی نیز متهم شنیده داشتن رابطه با تسلا رئیس Elon Musk در سال 2015 و با بازیگری جیمز فرانکو.

wmr/rc (ایسنا AP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب