Jorge Zuñiga بلانکو ارائه می دهد بینش چگونه خلاق محتوا می تواند در بهبود تجارت الکترونیک بازاریابی

قابل توجه برندها درک کنند که آنها نیاز به بیش از یک تصویر و یک تصویر را به معامله ، آنها درک کنند که آنها را ب

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

قابل توجه برندها درک کنند که آنها نیاز به بیش از یک تصویر و یک تصویر را به معامله ، آنها درک کنند که آنها را به فروش و راه زندگی که به معنی ارائه بیشتر قابل توجه و بهتر مطالب برای ارتباط با خریداران. Jorge Zuñiga یک مادام العمر کارآفرین و متخصص تجارت الکترونیک ارائه می دهد برخی از محتوای نوآورانه است که کمک خواهد کرد که هر کارآفرین در قرعه کشی جدید تجارت الکترونیک مشتریان.

یکی از اولین چیزهایی که کسب و کار تجارت الکترونیک می توانید انجام دهید این است که ایجاد محلی چگونه به محتوا. نگه داشتن یک وبلاگ است که ویژگی ها و آیتم های مختلف نشان می دهد که چگونه آنها را واقعی برنامه های کاربردی. این را به مشتریان ایده آل تصویر بصری از چگونگی مورد استفاده می شود اضافه کردن باور به مورد انگیزه. این یک مسیر فوق العاده ای برای یک کسب و کار برای پیوستن به محتوای با تجربه خرید.

یکی دیگر از جریان اصلی تکنیک فیوز مشتری پست به صفحه مورد نشان دادن چگونه خریداران که اقلام خریداری شده در حال استفاده از آنها. "واقعا برجسته و حداقل خواستار, منابع برای جمع آوری اطلاعات از مشتریان Instagram می گوید:" Zuñiga. "هر کس دوست دارد به رخ کشیدن مداوم خود را خرید و Instagram را تعریف ظرفیت اجازه خواهد داد که شما را به زحمت دنبال آیتم های خود را در واقعیت است. برنامه هایی هستند که امروز اجازه خواهد داد که شما را به ترکیب Instagram و Facebook برچسب به سایت خود پس از بهره برداری از این از ویژگی های محصولات خود را."

مشتری ساخته شده تصویری ماده می تواند یکی دیگر از شناخته شده تکنیک برای نشان دادن آیتم های قرار داده برای استفاده. ایجاد یک کانال در یوتیوب و ارائه آن را با شما و مشتریان شما. این یک روش فوق العاده ای به علت دیگران برای اطلاع از موارد و به خریداران اجازه جولان دادن یک بیت. در امتداد این خطوط خریداران بالقوه می توانید آیتم ها در زندگی واقعی است. این تصور را امتحان کنید و پاداش مشتریان با تخفیف و یا مختلف پیشرفت برای متقاعد کردن آنها به حال خود ضبط می شود توزیع شده است. از آن نیاز به در واقع هیچ سربار ساخت آن را یک قطعه ساده از هر گونه تجارت الکترونیک محتوا و روش.

یک روش این است که فوق العاده مهم به خصوص برای هر چیزی با شناسایی نوآوری در نظر گرفتن خرید راهنمای در مورد' صفحه. روشن Zuñiga, "اجازه شما و مشتریان شما به بررسی تکنولوژی آموزشی ورزش قبل از تلاش برای متقاعد کردن آنها به خرید. خرید دستیار می تواند دستور مشتریان و ترکیب پیشنهادات خود را به اقدام است که به عمد اضافه شده به قرار دادن همه چیز است."

چند مورد در حال سخت تر برای خرید آنلاین از یک فروشگاه فیزیکی. برای مثال ضروری است به درک که پیراهن شما در حال گرفتن یک نگاه در یک سایت واقعا جا نگه داشتن و دور از موضوع بازگرداندن یک مورد. به طور فزاینده ای بیشتر سایت های تجارت الکترونیک که در آن مناسب در حال ساخت آن را ساده تر برای مشتری برای تصمیم گیری که آیا چیزی که فرد در حال فکر کردن در مورد خرید واقعا مناسب است. آنها در حال پیوستن به نسخه ی نمایشی تصویری مدل درست به عنوان تحکیم یک "تحول اتاق" نرم افزار شبیه به کسانی که ارائه شده توسط Fitiquette و متناسب با.من به ورود خود را.

نسخه ی نمایشی ویدئو مدل ها تنها که – یک فیلم کوتاه از کسی نمایش چیزی که به اجازه مشتریان برای درک آنچه در آن شبیه پوشیده می شود. در رختکن برنامه های کاربردی اخیر نوآوری و اجازه خریداران را تغییر مانکن های مجازی با استفاده از خریدار را اندازه گیری است. در امتداد این خطوط مشتری می توانید ببینید که دقیقا چه چیزی را نگاه کنید. به عنوان نشان داده شده توسط برخی از گزارش های تجارت الکترونیک زبانی که پیوست, رختکن, برنامه ها و جزئیات این محصولات در حال بازگشت.

با استفاده از یک خط تیره از نوآوری و تشویق خوب واقعا می تواند گسترش مشتری درجه از اشتیاق و می خواهید برای خرید. می گوید Zuñiga "وجود دارد هیچ چیز اشتباه با تزریق کمی حماقت به مورد تصویر مشروط به موارد فروخته بدیهی است. هوش و ذکاوت فوق العاده ای روش برای به دست آوردن مهمان به بازگشت به سایت به طور مستمر تحقق آنها را کشف چیزی جدید و خاص است."

هر گونه فروش و بازاریابی, روش باید فکر و تغییر به طور مستمر به تضمین می کنند که آن را در حال کار مناسب است. این نکات می تواند یک روش فوق العاده ای برای گسترش ترافیک و در نهایت فروش و در عین حال هر کسب و کار نیاز به ارزیابی که بهترین هستند برای انجام وظایف خود را.

در مورد خورخه Zuñiga بلانکو

Jorge Zuñiga بلانکو پیشرو در تجارت الکترونیک متخصص است که ارائه خدمات خود را به رشد سازمان ها در سراسر جهان است. او متنوع پس زمینه صنایع به اعتبار خود را به او توانایی ارتباط و کمک به صاحبان کسب و کار در انواع بازارها است. او بیش از 20 سال در صنعت تجارت الکترونیک و گذشته نه اختصاص داده است تخصص و دانش برای کمک به مدیران و مدیران توسعه کسب و کار خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب