Jorge Zuñiga بلانکو آسان فراهم می کند راهنمایی برای کسب و کار به دنبال افزایش درآمد خود را

سال گذشته بود, برای, ترین بخش های سودآور برای بسیاری از کسب و کار اما 2020 خاموش کردم شروع کند به دلیل از coro

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

سال گذشته بود, برای, ترین بخش های سودآور برای بسیاری از کسب و کار اما 2020 خاموش کردم شروع کند به دلیل از coronavirus. برای کمک به دوباره بجای اول برگشتن رفتن به این بیماری همه گیر شروع به سهولت همه جانبه ساختار طرح – و یک راهنمای به اجرای آن مهم خواهد بود. مختلفی وجود دارد که نشان از پیشرفت است که باید verifiably شده است به نظر می رسد برای کمک به سازمان با گسترش درآمد خود را و خورخه Zuñiga, مدت زمان کارآفرین و کسب و کار متخصص از کاستاریکا, سهام بینش چگونه به سطح شیب دار تا عملیات زیر COVID-19 shutdown.

شروع شده توسط بدانند چه تبلیغات اهداف برای سال. را انتخاب کنید به طور کلی درآمد اهداف کلیدی اندازه گیری های شما استفاده خواهد شد برای ارزیابی انجام معاملات و ترویج و اقدام که آیتم های جدید و یا ادارات آشنا خواهد شد با فشار کسب و کار آینده. "قبل از گرفتن این نشان می دهد در جاده ها می گوید:" Zuñiga, "اطمینان حاصل شود که شما باید پاسخ به این سوالات. آن را معقول و منطقی است و انتظار می رود که برنامه تغییر خواهد کرد و در عین حال این را به شما بدهد فوق العاده استقرار بر اساس آن ساخت."

آرایش های ساخته شده با کمک کلید به افراد اجازه خواهد داد که در سال شروع به جامد. یک مشتری لیست از چیزهایی که برای دریافت – مختصر و مفید از مشتریان است که شما به طور کلی علاقه زیادی به کار با – و بعد از آن ارتباط با آنها را به نگه داشتن کسب و کار جدید در ذهن خود.

هنگامی که شما می دانید روش تصمیم می گیرید که چگونه آن را به فعلیت می شود. مختلف وجود دارد نمایش کانال های که می تواند مورد استفاده – پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید و ایمیل و شبکه های آنلاین تبلیغ, تبلیغات, وب سایت بهبود و این فقط آغاز – این فکر را انتخاب کنید که بهترین کار برای شما انجمن. تحقیق چه کار کرده بهترین قبلا و تحکیم این با برخی تغییرات برای تحول بازار برای شما تضمین قوی تنظیم.

صرف محدودیت خواهد بود یک عامل اصلی که در آن کانال را فعلیت می شود. وزن چه موثر بوده است در گذشته در برابر هزینه و توان راه اندازی برای اعزام به کسانی که کانال های به عنوان سریع به عنوان منطقی می تواند انتظار می رود. هنگامی که شما خود را در کانال های انتخاب شده بستگی ندارد, پیر مانع از زمانی که تبلیغات – به تدریج تخیلی و اضافه کردن یک لمس فردی به این ماده است. تبلیغات است که ارتباط با افراد است به طور قابل توجهی بیشتر در معرض ابتلا به منظور جلب تعداد بیشتری از دیدگاه از استاتیک استفاده مواد.

روش دیگر این است که برای ایجاد یک جریان درآمد. نقشه کشی در یکی دیگر از مشتری است گران تر از نگه داشتن یک جریان است. "پیدا کردن که آیا چیزی وجود دارد که شما می توانید نشان می دهد که خواهد بود مناسب طبیعی برای مشتریان فعلی خود را. فرض این است که در مورد ایجاد یک جریان درآمد است که به ارمغان خواهد آورد در مورد فروش بیشتر و بیشتر مشتری, همکاری," روشن Zuñiga.

یکی از آخرین پیشرفت است به ممیزی انجمن آنلاین تقرب در هر میزان دو بار در هر سال است. گواه Zuñiga "بررسی سایت گوگل تجزیه و تحلیل ترافیک سایت, بهبود طراحی و هر یک بخشی از مجازی مشتری رو نما به تضمین می کنند که آن را با این نسخهها کار به عنوان شما پیش بینی است." چشم پوشی نیست که این سایت و تمام رابط آنلاین باید افزایش برای تلفن های همراه. به عنوان نشان داده شده توسط بسیاری از بینش های 70-80 ٪ از تمام خریداران با استفاده از تلفن همراه برای خرید.

آن سخت است برای تبدیل شدن به چیره تمام قطعات ساخت پربار نمایشگاه طرح است. وجود دارد مقدار زیادی از قطعات که باید از فکر و تجزیه و تحلیل; اما کاملا فکر شده و برنامه ریزی شده تنظیم و راهنمای ذاتی برای دستیابی به کسب و کار. جهان را نگه می دارد در حال توسعه به طور مشابه به عنوان انجام این گرایش برای مشتریان. بدون دیدن چگونه به خود درگیر خواسته های گریز از مرکز و ضرورت آن را تبدیل به قابل ملاحظه ای سخت تر به منظور جلب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی خوش بین است.

در مورد خورخه Zuñiga بلانکو

Jorge Zuñiga بلانکو پیشرو در تجارت الکترونیک متخصص است که ارائه خدمات خود را به رشد سازمان ها در سراسر جهان است. او متنوع پس زمینه صنایع به اعتبار خود را به او توانایی ارتباط و کمک به صاحبان کسب و کار در انواع بازارها است. او بیش از 20 سال در صنعت تجارت الکترونیک و گذشته نه اختصاص داده است تخصص و دانش برای کمک به مدیران و مدیران توسعه کسب و کار خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن