نیویورک آنتی بادی آزمایش ولگردی و قانونی شکنی می تواند یک بازی تعویض

شهر نیویورک مانده به ظاهر نا pandemic مستند. اما محققان در سراسر جهان تعقیب وعده آنتی بادی آزمون که شما رو نقد

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

شهر نیویورک مانده به ظاهر نا pandemic مستند. اما محققان در سراسر جهان تعقیب وعده آنتی بادی آزمون که شما رو نقد خود را برای مخلوط دقت و اعتبار مشکوک به عنوان منادی از COVID-19-ایمنی—موج جدیدی از این تست در بزرگترین شهر آمریکای ارائه شده با روشنایی ضعیف تابیدن از امید.

شهردار بیل د Blasio در پنجشنبه دقیق یک طرح به سطح شیب دار تا آنتی بادی آزمایش به صورت محلی و به طور خاص به بررسی حدود 140,000 نفر بیش از دو هفته به منظور "درک COVID-19 گسترش و ارائه نیویورکی با وضوح بیشتر" را به عنوان دفتر کار خود توضیح داد. پنج تست سایت راه اندازی خواهد شد در هر یک از پنج بخش با توجه به شهردار این ایده که به ارائه رایگان آزمون به 1000 نفر در هر روز با تعیین وقت قبلی از طریق یک خط تلفن. نتایج حاصل از این آزمایش در دسترس خواهد بود در عرض 24 تا 48 ساعت است.

به اصطلاح سرولوژی یا آنتی بادی آزمایش می تواند تعیین اگر یک فرد به تازگی از عفونت و مه—مه—را توسعه داده اند به اندازه کافی از حق نوع پاسخ ایمنی به ارائه برخی از حفاظت از بیماری است. د Blasio اعلام آمدند و چند روز پس از رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو دقیق نتایج یک ایالت نیویورک آنتی بادی ابتکار که تست شده 150,000 مردم و در نتیجه تقریبا یک پنجم ساکنان نیویورک تا به حال آلوده شده است.

در حالی که پروژه های شبیه به این به سختی دندانه در جمعیت آمریکا شماره یک COVID-19 hotzone, آنها باید از این پتانسیل برای ارائه جدی بینش به چه درصدی از نیویورک از چه محله و در چه جمعیت تا به حال رمان coronavirus ، که به نوبه خود نشان دهنده یک کلید ستون از چه اپیدیولوژی تمایل به توصیف به عنوان یک پیش شرط برای مسئولانه بازگشایی سخت-آمار مناطق.

"آن را به ما اطلاعات بیشتری در مورد میزان گسترش در نیویورک و آنها حتی ممکن است قادر به می گویند که بیشتر در معرض خطر که ممکن است باید در حال حاضر آن را, چگونه آن را ممکن است گسترش," دکتر گفت: Ania Wajnberg استادیار در گروه پزشکی & وزارت امور سالمندان و تسکین دهنده پزشکی در دانشکده پزشکی Icahn در مونت سینای.

نزدیک به یک ماه پیش, Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: مردم آمریکا شد و "روز" به دور از سریع آنتی بادی آزمایش برای COVID-19 که یک دوجین در حال حاضر دریافت اضطراری مجوز از FDA.

اما همانطور که دکتر ویلیام Haseltine سابق دانشکده پزشکی هاروارد و استاد و رئیس بهداشت جهانی فکر می کنم تانک دسترسی بین المللی سلامت, توضیح, چند وجود دارد مسائل حتی با برخی از آنتی بادی آزمایش که دریافت کرده اند که مقدماتی OK. برخی از آنها خاص به اندازه کافی در مورد آنچه coronaviruses آنها را انتخاب کنید تا در. این به این معنی است که حتی اگر بسیاری از افرادی که آلوده بودند توسعه موثر پاسخ ایمنی به ویروس برخی از آزمایشات ممکن است تعیین اگر آنها تا به حال COVID-19 یا نامربوط سرد است.

چه بدتر تست شده است که با توجه به چنین مجوز باید تحت سلطه بازار آوردن نگرانی در مورد صحت و اعتبار برای تمام آنتی بادی آزمایش حتی کسانی که می توانید با ویژگی بسیار عالی و حساسیت.

اما شاید مسئله اصلی با توجه به Haseltine است که کارشناسان هنوز نامشخص است که افرادی که بازیابی از COVID-19 حتی می توانید ایجاد کنید به اندازه کافی از حق پاسخ ایمنی برای محافظت از آنها را از عفونت مجدد. وجود دارد به سادگی به اندازه کافی اطلاعات برای اطمینان می دانم هنوز رتبهدهی نشده است.

در اولین نقطه وجود دارد در حال رشد خوش بینی است که این آزمایش ممکن است در همه گیر نظارت—زودتر از بعد.

"این واقعا بستگی دارد که آزمون شما با استفاده از" گفت: Wajnberg است که هدایت یک تیم تست سرمی آنتی بادی به شناسایی خیرین برای Mt. سینا بیمارستان نقاهت پلاسما برنامه پس از همه گیر شروع به تاخت و تاز شهرستان. این تست سرولوژی کوه سینا است که با استفاده از در بخش یک "بسیار بالا ويژگی و نمی متقابل واکنش نشان می دهند با دیگر coronaviruses" او گفت:.

"آن را در یک آزمایشگاه تحقیقاتی دو ماه پیش و ما نقل مکان کرد و آن را به محیط بالینی به عنوان سریع به عنوان مثل انسان ممکن است" گفت: Wajnberg اشاره کرد که آن را به حال FDA اضطراری با استفاده از مجوز. "ما در حال انجام یک زن و شوهر از هزار نفر در روز است."

BioReference آزمایشگاه مستقر در الموود پارک نیوجرسی گفت: این کار با شهر نیویورک در آن آنتی بادی آزمایش پروژه. با توجه به اوری کوهن معاون مطبوعاتی وزیر شهردار BioReference است که با استفاده از روشه را Elecsys آزمون برای بررسی که دریافت کرده FDA اضطراری با استفاده از مجوز و در یک مطالعه از 5,275 نمونه پیدا شد به یک ویژگی از 99.8 درصد نشان می دهد کم احتمال مثبت کاذب. آزمون حساسیت 100 درصد کوهن نشان می دهد و حتی بالاتر عملکرد ارائه نمی منفی کاذب. FDA اسناد و مدارک ارائه شده با شرایط اضطراری با استفاده از مجوز در خدمت به تقویت آن دسته از اعداد است. زمانی که ارائه شده است که اطلاعات Wajnberg گفت روشه تست به نظر می رسد به یک "معقول آزمون به استفاده از" برای بررسی اثربخشی. Haseltine بخشی از گفت روشه حساسيت و ويژگی شماره "بسیار خوب."

هنوز Wajnberg و Haseltine هشدار داد هنوز هم وجود دارد بیش از حد بسیاری از ناشناختهها به اطمینان می گویند که کسی که تست مثبت آنتی بادی—به خصوص با توجه به متنوع با کیفیت از آزمون—هر گونه واقعی ایمنی. اساسا این آزمون ممکن است یک تعویض بازی برای جمع آوری داده ها و دانش مورد ویروس اما آن را نمی خواهد قطعی قادر به شما بگویم که شما با خیال راحت می توانید از بازگشت به کار.

"این قطعا به این معنی نیست که شما در حال محافظت" اضافه شده Haseltine. "اما آن را می تواند به شما یک ایده چگونه به طور گسترده ای از عفونت گسترش یافته در جمعیت است."

به این منظور او ادامه داد: "اگر آنها واقعا می خواهید به یک ایده چگونه گسترده عفونت است که آنها باید هر تلاشی برای نشان دادن هر گروه در شهرستان ها به خصوص محروم, گروه های اقلیت. در افرادی که بی خانمان, در زندان های, در eldercare خانه های افرادی که در مواد غذایی تمبر به دریافت صلیب نمایندگی از شهر و نقشه آن توسط منطقه جغرافیایی پس از آن که اطلاعات دقیق است."

در نهایت Wajnberg استدلال یک بررسی مانند شهر نیویورک آینده یکی می تواند ارزشمند به دلیل آن ممکن است ارائه اطلاعات حیاتی به سیاستگذاران در مورد چگونگی و زمانی که به این شهر. برای مثال او گفت: "اگر این اثر 30 درصد از جمعیت ما که بسیار متفاوت تر از 1 درصد است. در شرایط بازگشایی آن کمک خواهد کرد که افسران و اپیدیولوژی برنامه ریزی بهتر برای آنچه که ما می توانید انتظار برای دیدن در سه ماه یا شش ماه."

دکتر بریتنی Kmush استادیار در دانشگاه سیراکوس که متخصص در اپیدمیولوژی, جهانی, بهداشت و بیماری های عفونی توافق اشاره کرد که "نظرسنجی ها از این" مفید به دانستن چیزی حتی به عنوان اساسی به عنوان واقعی در مورد مرگ و میر نسبت به ویروس. اما آن داده است که "جمعیت سطح اطلاعات" هشدار داد Kmush نه برای تصمیم گیری فردی مانند بازگشت به کار.

تنها گفت: Haseltine انعکاس بسیاری از همکاران او در هفته های اخیر است که مثبت آزمایش پادتن "ممکن است مردم را به غلط معنا که آنها در حال محافظت می شود زمانی که آنها نیست.

"مردم نباید احساس مانند این باعث می شود آنها را شکست ناپذیر" اضافه شده Wajnberg. "بسیاری از افرادی که تست کردم مثبت اینجا بگو: من از ابرقدرت!" و من درک می کنم که چرا آنها احساس می کنید که راه اما ما نیاز به زمان بیشتری برای واقعا علم در پشت آن و مطمئن شوید که مردم ندارد و از امنیت کاذب."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن