جاش ولنتاین "نهایی بازی اعتماد به نفس" - دانلود رایگان فردا (7/20/2020)

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار جاش ولنتاین جدید کتاب "نهایی اعتماد به نفس بازی: شکست اضطراب در 6 سطح و باز

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار جاش ولنتاین جدید کتاب "نهایی اعتماد به نفس بازی: شکست اضطراب در 6 سطح و باز اجتماعی خود را بالقوه است." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در جولای 20th.
 
چه می شود اگر من به شما گفت که شما گیر نیست در اضطراب است که شما می توانید از آن دیوانه سریع ؟ چه می شود اگر من به شما گفت که اعتماد به نفس فقط در یک بازی یک زندگی واقعی بازی است که همیشه وجود دارد سطوح بالاتر از آن ؟

جاش ولنتاین به دام افتاده بود در اضطراب و کمرویی و افسردگی برای بیش از یک دهه تا زمانی که او تصادفا این حقیقت در پایین ترین لحظات نفرت خود - اعتماد به نفس یک مهارت است; آن را به یک عضله و شما می توانید آن را سریع تر از ما می تواند درک.

در واقع اعتماد به نفس است خود عشق; خود محبت و ساختمان شما بسیار نقطه از زندگی است. ببینید این نقطه از زندگی است که برای رسیدن به بالاترین سطح از رشد عاطفی ما مثبت داخلی دولت است.

فکر می کنم در مورد آن. اگر شما می خواهید برای ایجاد بیشترین تاثیر خوبی در زندگی و پس از آن شروع می شود با اعتماد به نفس خود را - چه شما فکر خودتان لنز که از طریق آن شما خودتان را ببینید.

ما سطح اعتماد به نفس که این است که چگونه با محبت و مثبت احساس ما در بر اعمال ما را که بر ما تاثیر را بر روی دیگر زندگی مردم جهان و نتایج ما در زندگی ما است.

پیوستن به جاش ولنتاین در فوق العاده سریع آهنگ سفر برای شکست دادن اضطراب و باز اجتماعی خود را بالقوه با ورود به بازی این بازی اعتماد به نفس!

"نهایی بازی اعتماد به نفس" توسط جاش ولنتاین رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (7/20/2020 – 7/24/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B08C251HLS.

"نهایی بازی اعتماد به نفس" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم می گویند:
 
"این کتاب آسان به عنوان خوانده شده من داستان های شخصی او به اشتراک گذاشته. این ارائه می دهد برخی از ابزار برای کمک به شکست اضطراب. من توصیه می کنم این کتاب را به هر کسی که برخورد با اضطراب به ارائه برخی از راه برای کمک به خودتان را از اضطراب و شروع بودن که شما واقعا هستند." – متی Wooton

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

جاش ولنتاین ماموریت برای کمک به مردم گیر در کمرویی و اضطراب رهایی از تردید و ترس و شک به طوری که آنها می توانید لذت بردن از حرفه ای های سریع شتاب باور نکردنی روابط و موقعیت اجتماعی بالاتر. او همچنین در حال حاضر در AF کار در نیروهای امنیتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن