شادی رید هل بایدن به انتخاب زن سیاه معاونت در MSNBC وبگاه اولین

در اولین بخش به عنوان یک وبگاه میزبان در MSNBC, شادی, رید استقبال معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن برای یک تا حد

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

در اولین بخش به عنوان یک وبگاه میزبان در MSNBC, شادی, رید استقبال معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن برای یک تا حد زیادی درگیری-رایگان مصاحبه که با لمس بر روی همه چیز از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به این بیماری همه گیر کوروناویروس—"او را به تسلیم" بایدن اعلام کرد—به خود پیچیده تاریخ عدالت کیفری اصلاحات.

برای نهایی سوال رید به ارمغان آورد تا مسئله ای است که او شده است با فشار دادن بر روی تعطیلات آخر هفته خود را نشان می دهد AM شادیبرای چند هفته.

"اکثر آمریکایی های آفریقایی تبار که صحبت کردم به صورت روزانه بسیار نگران آن است که زنان به طور خاص بوده است ضربان قلب از حزب دموکرات برای مدت زمان طولانی واقعا shored شما در مکان هایی مانند کارولینای جنوبی" رید گفت. "آیا شما متعهد به نامگذاری یک زن سیاه و سفید خود را به عنوان معاون ریاست جمهوری در حال اجرا همسر?"

"من متعهد به نامگذاری هر اما مردم من را به نام و در میان آنها چهار زن سیاه" بایدن در پاسخ ظاهرا به سهوا برخی از اخبار. "به طوری که تصمیم گیری در راه است در حال حاضر."

بیش از چهار سیاه زنان مطرح شده که ممکن است در حال اجرا آمپول برای نامزد از جمله بهداشت ، کامالا هریس (D-CA) تشکر. Val Demmings (D-FL), Rep. کارن باس (D-CA) آتلانتا شهردار Keisha لنس کف سابق مشاور امنیت ملی سوزان رایس و سابق گرجستان فرمانداری نامزد استیسی آبرامز. بایدن در اصل متعهد به نامگذاری یک زن همسر در حال اجرا در آخر بحث دموکراتیک در برابر برنی ساندرز در ماه مارس است.

"و راه, زنان باید از من حمایت تمام حرفه ای" بایدن افزود: با شروع به صدا کمی دفاعی. "همه شما عمل خواهم همه ناگهانی وجود دارد تجلی در کارولینای جنوبی است."

"بنابراین آنها هستند که به عنوان قدیمی گفت می رود که مرا به رقص" او گفت:. "من شده اند وفادار و آنها شده اند وفادار به من, و پس از آن مهم است که دولت من قول می دهم شما را به نگاه مانند امریکا از معاون رئیس جمهور به دادگاه عالی به کابینه موقعیت های عمده هر موقعیت در کاخ سفید است. آن را به نگاه مانند امریکا. این بسیار مهم است که باید مورد. من می توانم به شما تضمین می کنند که."

بایدن همچنین تایید کرد که تیم خود را از طریق رفته اولیه پروسه بررسی برای چهار نامزد تا کنون و محدود کردن لیست پایین هنگامی که این فرایند کامل است. "راه ما به فکر شما برای معاون رئیس جمهور و پس از آن شما در زمان این کار" او به شوخی به رید در پایان مصاحبه. "بنابراین شما می دانید چه می کنیم؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن